Jeg går pt. med social angst (har endelig fået beatet depressionen, tror jeg), på noget kontanthjælps kursus (ved sgu ikke rigtig hvad det hedder). Men det er et sted for unge som har det skidt, psykisk. Det er rart at møde et sted, hvor man ved de andre også har nogle problemer, så man er "fælles" om det. Vi møder kun mandag og torsdag i et par timer, så det er heller ikke noget uoverskueligt på den led.
Jeg skulle være startet gymnasial supplering her i januar, men måtte erkende min angst styrede mig for meget og jeg nåede ikke engang at møde op, før jeg meldte mig fra. Det nederlag, gjorde at jeg nu er blevet så træt af at angsten styrer mig, at jeg er klar til at bekæmpe den, med alle midler. (Dette har allerede givet en del, at jeg er klar på at angribe angsten)
Udover det, så er jeg lige startet på styrketræning i et fitness center. Det var fucking svært at komme derop og få trænet de første gange, jeg var bange for at alle holdt øje med hvor mange (få i mit tilfælde.

) kilo jeg løftede, om jeg mødte nogen jeg ikke kunne lide etc.
Men nu er jeg ved at komme over det, og det er rart at man kan se på kroppen der sker noget, det giver et selvtillids boost og noget andet at tænke på.

Det blev lige meget om mig selv, men måske kan du bruge det til at inspirere lidt hvad du evt. kan gøre.
Held og lykke fremover.