Det her er fanme en fed tråd mand ! haha, hvor er jeg glad for at have fundet den. Har en okay anekdote til samlingen:
Mine forældre var på ferie og jeg skulle passe deres hus (på tidspunktet flere år siden jeg forlod reden) da min mor er utrolig indbrudsusikker. Anyway jeg havde mit barndomshjem for mig selv i en uge og gik frenzy i en rus af alle stoffer jeg kunne komme i nærheden af og dyrkede nostalgiske trip på stribe hjemme i hytten.
Kort optakt: Torsdag tog mig og en kammerat et MDMA trip og udforskede huset som er en kæmpe villa... jeg sov ikke og tog i skole om Fredagen (de gamle ville komme hjem natten til lørdag). Efter skole, i øvrigt godt stegt, tog jeg i fredagsbar hvor jeg tilfældigt møder en kammerat fra et andet studie som noget af det første spørger om vi ikke skal peppe den lidt op. Jeg er helt klar på den, og vi sætter os med en håndfuld øl, deler en lille klump opium vi spiser og napper et bar benzo' er til at booste med.
Lynhurtigt får jeg svært ved at gå ordentligt og da vi begge er tilpas fucked skrider vi fra skolen og forsøger at komme hjem. Det går af helvedes til, min kammerat brækker sig inden i en kiosk fordi han ikke kunne holde lyden af ekspedientens snak ud

haha.
Lang historie forsøgt kort, vi kommer hver til sit, kan ikke rigtig huske at jeg er stået hverken på eller af toget. Heller ikke jeg har sagt farvel til min buddy undervejs. Jeg kommer hjem i mine forældres hus, hvilket jeg vel at mærke har gjort helt rent, ryddet op og virkelig renset spor fra en uges kaos! Herfra husker jeg kun små billedframes:
Jeg vågner i mine forældres gæsteseng næste dag og tænker WHAT THA FUCKING FUCK! Aner ikke hvad jeg laver der, hvorfor eller hvordan jeg er havnet der. Efter et par minutter fatter jeg en smule og konkludere jeg er gået i seng hos dem før de kom hjem om natten. Jeg kommer ud og hilser glædeligt gomorgen og spørger om det har været en god ferie.
Ingen af dem svarer men min far giver mig i stedet et jointskod og en halv joint i et rør.
De ville gerne have en forklaring - men det ville jeg fanme også for jeg fattede hat. Det viser sig så:
Mine forældre er kommet hjem om natten, har fundet deres voksne søn ligge fuldstændig "livløs" på sofaen. (Jeg trak vejret men thats it). Jeg havde splittet stuen ad og man kunne ikke se gulvet for bare cd´er jeg havde revet ned fra hylder og fundet i min ungdomsting på loftet. Jeg havde røget indfor og jeg sir jer - DET ER EN DØDSSYND i mine forældres hus at ryge indenfor. De kan lige præcis acceptere jeg ryger udenfor.
PINLIGT ! - Min far har altså båret, virkelig båret, sin voksne søn i seng og jeg har bare været long gone! Jeg har splittet deres hus ad, røget indenfor og brækket mig på lokummet.
Jeg havde smidt en pose fra shell fyldt med alt mulig lort fra mig så flere ting var smadret og lå og flød.
Min mor har engang sagt til mig: Jeg elsker at komme hjem fra arbejde, sport, ferie, bare komme hjem og så slappe helt af fordi det er orden.
Der var ikke orden den aften, og jeg havde efterfølgende nogle sindssyge moralske tømmermænd..
Ps.. tre dage efter får jeg en pakke fra en fitness hjemmeside hvor jeg i min koger fredag aften havde bestilt protein pulver osv. Mærkeligt nok havde jeg bestilt præcis hvad jeg manglede af div. produkter og fuldstændig samme mærke som jeg plejer. En smule logisk tænkning på en aften der var styret af udpræget KAOS!
Den dag i dag er mine forældre og jeg gode venner igen. Men det er stadig noget jeg flover mig for vildt over! Min far har måtte bære mig i seng. Fuck mand.. haha.
Smurf