Hej allesammen.
Jeg vil gerne på forhånd sige at meget af det nedenstående måske ikke vil give nogen mening, eller virker som om det er skrevet utroligt dårligt. Grunden til dette er mest pga. at jeg stadig er rimelig påvirket af den oplevelse jeg fortæller om. Det må i undskylde, jeg kan overhovedet ikke finde ud af at skrive normalt lige nu.
Jeg var til en fest igår hvor jeg røg noget skunk. Jeg lagde ud med at drikke et par øl og senere på aftenen gå mere til den med nogle shots. Jeg havde lidt tidligere på aftenen spurgt en af mine venner om jeg måtte ryge nogle joints med dem, og han havde dertil svaret at det måtte jeg gerne. Da jeg havde fået omkring 10-12 genstande og jeg var ok stiv, hev min ven mig med udenfor hvor vi begyndte at tage nogle hvæs af nogle joints. (Det skal lige siges at jeg på dette tidspunkt også havde røget omkring 6 smøger så jeg var en lillesmule skæv af dem også).
Efter omkring 5 hvæs af en joint jeg ikke vidste var en Bubblegum skunk joint, begyndte jeg at blive meget skæv. Jeg gik indenfor hvor jeg fandt en af mine venner og jeg fortalte ham at jeg var meget skæv. Vi dansede i omkring 5 minutter og vi gik derefter bare lidt rundt.
I de første 10 minutter kunne jeg godt lide trippet, men så begyndte det at svinge mellem at jeg godt vidste jeg var skæv og så i det andet sekund føltes det at jeg var i en form for drømmeverden. Denne følelse mellem realitet og drøm svingede helt vildt, og jeg prøvede at tænke på at være positiv omkring det fordi jeg havde læst at på den måde ville det gå bedre. Men mine tanker om at prøve at være positiv førte over til at jeg begyndte at tænke på "hvad nu hvis jeg nu får et rigtigt badtrip".
Nu var det ca. 15 minutter siden jeg havde røget og jeg begyndte at få det rimelig dårligt. Jeg blev ved med at tænke på at jeg ikke kunne holde ud af have det på denne måde i 8 timer(har læst at det ca. varer så lang tid) Og det førte til at jeg tænkte endnu mere negativt, så jeg nu var på et rigtigt badtrip. Det var dog ikke ligeså slemt som nogle af de oplevelser jeg har læst om herinde. Jeg vidste godt inderst inde at det ville blive fint, men jeg var bange for at hallucinerer og det fremkaldte også nogle negative tanker som blev ved med at føre til at trippet svingede mellem at være dårligt til knap så dårligt(vil ikke sige godt). Efter ca. 15-20 min fandt nogle af mine venner mig og lagde mine arme på deres skuldre og gik en tur med mig.
Dette hjalp utroligt lige i starten. Vi gik i begyndelsen bare og snakkede om noget jeg ikke kan huske, og det ledte mine tanker om trippet lidt væk, hvilket var godt. Jeg kan huske at jeg på et tidspunkt sagde til dem at de skulle stille mig nogle spørgsmål fordi det fik mig til at føle mig bedre.
Da vi kom ind igen tog nogle andre venner over som var ved min side resten af aftenen. Jeg havde konstant trang til at skifte rum. Altså jeg blev ved med at hive mine venner ud på badeværelset hvor vi måske var i et minut, så ville jeg udenfor hvor vi også var et minut hvorefter jeg ville indenfor i gangen og sidde. Denne konstant skiften af lokale blev ved i måske en time i realiteten men føltes som over 2 timer. Mange af mine venner som har mere forstand på cannabis, havde fortalt mig at jeg skulle drikke noget cola. Jeg fik også drukket lidt, men jeg kunne ikke få særlig meget ned. Folk blev også ved med at sige til mig at jeg skulle prøve at sove, men det nægtede jeg fordi jeg var overbevist om, at hvis jeg lagde mig til at sove og begynde at drømme, så ville jeg også begynde at hallucinere. Der gik 2 timer før jeg gav ind, og prøvede at ligge mig ned. Det hjalp meget og jeg ved nu fremover at det er det jeg skal gøre. Det skal også lige siges, at igennem hele forløbet, bevægede jeg mine ben utroligt hurtigt, som foregik ved at jeg førte knæene op så jeg stod på tær. Denne bevægelse gjorde jeg regelmæssigt med hvert ben med omkring et halvt sekunds mellemrum. Jeg gjorde bevægelserne igennem hele tidsforløbet der varede i omrkring 4-5 timer. Jeg havde dog ikke nogle følelser i kroppen så jeg kunne ikke mærke at mine ben var trætte.
Jeg vil gerne spørge om jeg om en uge kan ryge noget meget mildere hash, uden at få det dårligt. Denne oplevelse vil vel påvirke de næste indtagelser af cannabis fordi jeg fra nu af vil tænke på mit badtrip hver gang? Jeg er klar over at den største grund til jeg fik det på denne måde var den halvstore mængde af alkohol jeg havde indtaget og så selvfølgelig også smøger.
Undskyld at det er blevet så langt.
Senest rettet af Victor2507 11 feb 2013 13:12, rettet i alt 1 gang.
|