Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psy, og godmorgen.
Titlen siger en del men fortæller lige spørgsmålet.

Jeg har her i aftes/nat/morgen taget amfetamin, ca 2-3 g samt en del pinde, jeg er uheldigvis kommet i den situation at jeg skal tisse konstant, jeg når lige at ligge mig i sengen igen inden jeg skal retur. (tog sidste streg ca halv 6 her til mogen ca.)

Nogen af jer der har oplevet det samme eller noget lignende?

( undskyld hvis det er placeret forket, eller rodet er på mobilen.)

-mvh Sibben

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ved så stor dosis, er ufrivillig vandladning billigt sluppet som bivirkning.
2-3 g amfetamin på en nat lyder af meget i mine ører, men det var måske meget urent og så kan fyldstofferne også spille ind.

Hvis du har voldonaneret på amfetamin, kan det også skyldes det. :D

Junior medlem

Fik en del skamcutettede streger af min buddy, ogå ca 04-06g god amf, er ikke helt sikker på hvor meget jeg har fået, men max mellem 2 og 3g.
Og tak for det hurtige svar, har du eventuelt et råd til at få det til dæmpe sig lidt? :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Symptomet kan optræde i forbindelse med en simpel urinvejsinfektion, så fortsætter problemet i mere end et døgn, skal du søge læge.
Ellers tror jeg det vil gå over i løbet af et døgn. Hold dig fra vandrivende ting og få noget søvn og mad, det er mit bedste råd.

Junior medlem

Jeg takker for svarene, ligger også og prøver på at få noget søvn, bare ikke helt det nemmeste hehe.

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden psychedelia, her får man hjælp og råd som tror har reddet liv, eller ved har reddet liv. Tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
tror bestemt at vi herinde har reddet nogle liv efter hånden, uden at kunne sige det med sikkerhed :)
og det er netop det, som gør psychedelia så dejlig :) masser af dejlige råd, tips/trick fra en masse dejlige individer.
Psychedelia er min anden familie

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stimulanser er vanddrivende, derfor skal du og pisse ofte. Jeg vil anbefale du får spist noget salt og får drukket lidt vand for at få bundet noget væske til kroppen, du er formentligt meget dehydreret nu og pga amfetamins vanddrivende virkning gør det dét kun værre.

Håber du er faldet i søvn da insomnia er rædselsfuldt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

mange tak for rådene Puny_Pete, spørger måske ufatteligt dumt nu, men kan dehydringen have noget med min kvalme og gøre og jeg fik 1 - 2 timers søvn, så skal tidligt i seng i aften :)

Edit: spørger for at være på den sikre side :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er måske med til at give kvalme. Amfetamin nedsætter appettiten, men du vil nok føle dig tom i maven men uden appetit - dette kan godt forårsage en kvalm fornemmelse. Det ville være en idé at suppler med sportsdrikke med elektrolytter som f.eks powerrade når man tager stimulanser før, under og efter rusen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Hmm, det vil jeg huske til næste gang og tak, jeg har skam fået lidt at spise, fik nogle nudler her klokken kvart i 12 ca, men det gav mere kvalme at spise, men tvang det ned :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
det er godt til dig. sidst jeg tog den dårlige havde jeg tømmermænd 3 dage efter, hvor jeg absolut ikke kunne spise what so ever.. men det skal bare til :)
God bedring

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Jeg har det fint nok nu, kan ikke huske om jeg fik mere at spise den dag, men fik spist nok dagene efter, faldt i søvn klokken 22 ca om aftenen og sov indtil klokken 9 om morgenen, så det var lækkert, og har det helt fint nu! :)
- Og mange tak for rådene!
Mvh Sibben

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]