Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
hej psy jeg har tidligere haft 2 panikanfald forbundet med rygning af hash. den første gang jeg fik det var det meget slemt og havde det ca i 6 timer. troede det var et badtrip så jeg røg dagen efter og fik endnu et panikanfald som dog kun varede et par timer det er ca et år siden. jeg røg et par måneder efter hvor jeg fik det underligt var ikke skæv som jeg plejede men heller ikk dårlig dog med lidt hjertebanken. jeg har nu holdt en pause på 6 måneder. og vil gerne indtage hash igen jeg har ca et halvt gram ryger liggende og har tænkt mig at lave noget guld kakao. har tænkt mig at putte ca 0,1-0,2 gram i den. syntes i det er en god ide jeg var rigtig glad for at ryge før hen og det var en fed ting i mit liv. settingen jeg har tænkt mig er nogen lækre chips spille lidt gta san andreas møgfedtspil eller se en god film. lidt rodet undskyld men håber i kan hjælpe.

hilsen flemsedrengen.

Dedikeret medlem

Vil det ikke være smartere og lave en pind med 0,2 i og ryge 3 sug vente 15 min ryge 3 sug osv.
Istedet for at gå All in og indtage det på en gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvordan har du det, når du får et panikanfald?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
Vil det ikke være smartere og lave en pind med 0,2 i og ryge 3 sug vente 15 min ryge 3 sug osv.
Istedet for at gå All in og indtage det på en gang.
jo har overvejet det men er bange for at det kradser så voldsomt når jeg ryger at jeg kommer til at hoste helt vildt og det så kickstarter noget panikanfald det var sådan det startede sidste gang.

Krimse skrev:

første gang jeg fik det havde jeg bundet en 3/4 fyldt vodka flaske og var i en monster brandert der jeg besluttede at det var en smart ide at lave en møg stor joint med super potent skunk over et gram af det. nu hvor jeg sidder og skriver det her føler jeg mig som en fucking idiot. men jeg for det sådan at mit hjerte begynder at banke så bliver jeg lidt nervøs og så banke det bare der ud af med 120kmt i timen og så bliver jeg mere nervøs jeg føler at det blod der flyder i årene er varmt meget varmt så jeg næsten brænder mig på det mit hjerte føles som om at det hopper flere slag over tror jeg for et hjertestop hvert minut for underlige stød i hovedet helt inde i hjernen. så begynder hjerterytmen at slappe af og jeg bliver mere rolig og så bliver alt normalt igen.

Medlem
Brugeravatar

Krimse skrev:

første gang jeg fik det havde jeg bundet en 3/4 fyldt vodka flaske og var i en monster brandert der jeg besluttede at det var en smart ide at lave en møg stor joint med super potent skunk over et gram af det. nu hvor jeg sidder og skriver det her føler jeg mig som en fucking idiot. men jeg for det sådan at mit hjerte begynder at banke så bliver jeg lidt nervøs og så banke det bare der ud af med 120kmt i timen og så bliver jeg mere nervøs jeg føler at det blod der flyder i årene er varmt meget varmt så jeg næsten brænder mig på det mit hjerte føles som om at det hopper flere slag over tror jeg for et hjertestop hvert minut for underlige stød i hovedet helt inde i hjernen. så begynder hjerterytmen at slappe af og jeg bliver mere rolig og så bliver alt normalt igen.[/quote]

tja. alkohol og cannabis... ikke nogen god kombi.
Hvis man skal drikke og ryge, så ryg først og drik med omtanke bagefter.
Har en god ven der gik helt kold efter at ha røget hash og drukket til en fest.

Medlem
Brugeravatar

Ja ved det spike men var så væk på det tidspukt at jeg tænkte fuck det. Men tror du det er forsvaligt at indtage cannabis igen.

Medlem
Brugeravatar

Ja ved det spike men var så væk på det tidspukt at jeg tænkte fuck det. Men tror du det er forsvaligt at indtage cannabis igen.

Jeg foreslår en pause. behøver ikke være lang. men træk dig tilbage, lav nogle ting du kan lide. Hvis du er kreativ kunne du bruge lidt tid på dét, eller spille nogle spil. Det er ihvertfald rart at få en pause til tider, synes jeg ihvertfald. pøj pøj oh lykke til :)

Medlem
Brugeravatar

Spike hvis du læste så skrev jeg os jeg har holdt en pause på over 6 :rocking: måneder tror du det er nok. lysten er ved at komme igen og jeg har en lækker klump til at ligge : )

Junior medlem

Heeej.

Har selv haft flere panikanfald der minder om dem du beskriver, det har som sådan ikke noget at gøre med at du ikke kan "tåle" cannabis og heller ikke noget med en pause, men nærmere noget at gøre med din mentale indstilling til det. Hvis du forventer eller er nervøs for at få et dårligt trip så får du det højst sandsynligvis også. Evt kunne du se den her YouTube video og bliver lidt mere tryg ved Cannabis?
Du skal nok også overveje om du har nogen psykiske problemer i forvejen, hvis du har vil jeg råde dig til at holde dig fra Cannabis. De gange jeg har haft panikanfald har alle været i situationer hvor min krop har været presset og min psyke stresset, som med for lidt søvn, dårlig mad, tømmermænd etc etc. Held og lykke :)

http://www.youtube.com/watch?v=MESZh-_uyUQ

Medlem
Brugeravatar

Yayayayayay tak for dit svar er godt klar over det er min psyke det er galt med når jeg ryger det er angsten for angst der er det værste. der er intet psykisk galt med mig udover når jeg ryger. har set den dokumentar før ret fed faktisk men tror det er en god klump jeg har indica domineret. så det blir en dejlig stener :P.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]