Goddag allesammen, først og fremmest vil jeg lige sige jeg er ny bruger her, men har været på sitet i nogle år, og kigget rundt, når jeg selv har skulle bruge svar på spørgsmål.
Jeg er 20år, og begyndte på at ryge hash som 13årig, og som 15årig begyndte jeg og ryge hver dag, derudover har jeg prøvet lidt forskelligt amf 20-30 gange, men det sagde mig ikke rigtig noget.
Mig og min kammerat (B) har altid godt ville prøve og "se noget", eller hva man skal sige, altså at have et trip, som ikke bare er alkohol og hash. (normalt ryger jeg KUN, så drikker jeg mig lige stiv og ryger, hvis der skal være "trip" på)
Her for et år's tid siden, hørte jeg fra en klassekammerat at han havde prøvet salvia, kun tørrede blade, og så på bong, nede ved en sø, og det var noget af det sjoveste han havde prøvet sagde han. så i 1 års tid har jeg gået og læst stille og rolig omkring salvia, og har besluttet mig for, at mig og B bestiller det imorgen.
så her kommer der lidt spørgsmål, jeg håbede i ville hjælpe lidt med, da jeg syntes at søgemaskinen fucker HELT op (tror det min pc, eller mig

)
1. vi havde planlagt og gøre det ved en 7tiden om aftenen, en fredag, alle efter arbejde, vi er 3 BEDSTE venner, som havde planlagt det sammen, hvis vi nu sidder og ryger lidt inden ( min tolerance er HØJ ) gør det så noget ved trippet? og er det en dårlig ide?
2. jeg havde tænkt mig og købe sådan en lille lommepibe, sådan en med et metalskruehoved eller noget, som jeg kunne ryge det på, da jeg tænker lidt på doseringen.. tænkte jeg ville prøve med 2-3 gode sug i sådan en pibe/chillum, og så bare mærke mig frem, og derefter prøve lidt igen. eller er bongen bedre og gøre der med?
derudover tænkte jeg, med hensyn til dosering, hvis jeg ikke har nogle vægt, hvordan ved jeg så hvor meget jeg skal proppe i hovedet? syntes tit jeg ser folk på youtube, der bare lige suger 1 kammer op, og tager hoved a og suger kun det...er det måske ekstrakt? så nogle umiddelbare råd til jeg lige finder ud a hvor meget der skal i piben eller bongen på det tidspunkt?
3. jeg har læst om svedeture, er man 100 på at få dem? og hvor slemt er det? ligesom et morgenbonghoved?
håber der er nogle der er friske på at hjælpe lidt, da mig og mine 2 kammerater ser frem til og prøve det. evt andre ting i vil oplyse/anbefale?

Mange venlig hilsen Røgetskinke! (gennemrøget)