Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

har perfektioneret denne metode over lang tid.
og nej aim ikke med fingrene. for så flytter du jo også på rørets placering i næsen. det skal sidde fast, på et helt præcist sted. det ikke så svært at finde.

buk hovedet ned til coveret med rørene i næsen. så kan du se hvor du skal lave dine streger/bunker

Glemte at tilføje: alt du sniffer skal selvfølgelig være totalt pulveriseret..

Medlem

1: Insufler kun ren narko. hvis ikke det er muligt så tag kun narko der er cuttet med vandopløselige substanser. da du ellers vil ende med en helveds masse hvide klumper i næsen.
2: tag det rør du vil sniffe med, og mingeler det stille og roligt op i næsen så langt du kan. indtil du rammer et punkt der gør ondt. nu sidder røret fast helt oppe ved slimhinden.
3:tag begge arme om på ryggen buk hovedet ned så røret er over det du skal sniffe, snif langsomt men konstant. blev ved med at suge imens du stille og roligt læner dig tilbage.
4:du suger stadig videre imens du, langsomt tager røret ud.
5:bliv liggende i en let tilbage bøjet stilling

Dette gør helveds ondt. men det hele ryger i blodet og det virker næsten med det samme.

20 mg lig det i en bunke og ikke en streg.
50 mg lav en så lang tynd streg som muligt.
100 mg det derfor man har 2 næsebor. kan være svært at ramme begge streger/bunker med rørene uden hænder man det kan læres.

får du noget ned i munden, eller er der noget der løber ud af næsen næsen så gør du det ikke rigtigt. nogen substanser er ikke så vandopløselige som andre og/eller er aktive ved så høje doser at det ikke kan lade sig gøre at sniffe dem perfekt.

Det vigtigste af det hele er at du aldrig må bruge hænder. hvis du ikke kan suge det op uden at holde på næsen så er røret ikke langt nok op.

alternativt kan du tage et gummirør og ligge narko i midten og stikke den ene ende i næsen og den anden i munden og så puste det op.

har du narko der er cuttet, eller som først er aktivt ved høje doser. så bomb det, eller plug det hvis du vil ha et rush.

Der er godt nok en der har lavet sine lektier...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
1: Insufler kun ren narko. hvis ikke det er muligt så tag kun narko der er cuttet med vandopløselige substanser. da du ellers vil ende med en helveds masse hvide klumper i næsen.
2: tag det rør du vil sniffe med, og mingeler det stille og roligt op i næsen så langt du kan. indtil du rammer et punkt der gør ondt. nu sidder røret fast helt oppe ved slimhinden.
3:tag begge arme om på ryggen buk hovedet ned så røret er over det du skal sniffe, snif langsomt men konstant. blev ved med at suge imens du stille og roligt læner dig tilbage.
4:du suger stadig videre imens du, langsomt tager røret ud.
5:bliv liggende i en let tilbage bøjet stilling

Dette gør helveds ondt. men det hele ryger i blodet og det virker næsten med det samme.

20 mg lig det i en bunke og ikke en streg.
50 mg lav en så lang tynd streg som muligt.
100 mg det derfor man har 2 næsebor. kan være svært at ramme begge streger/bunker med rørene uden hænder man det kan læres.

Hahahahah, hold kæft hvor er det dumt det der LÅÅÅLZZZZZ :cheers:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Har taget narko on/off i 8 år med hovedet under armen. altid ekstreme doser og vanvittige kombinationer.
Mit seneste lille eventyr
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6657 ... m-seroquel
Ikke noget jeg er stolt af, Bliver nok min død en dag.

Men tro mig dette er den suverænt bedste måde at sniffe på..

Medlem

Har taget narko on/off i 8 år med hovedet under armen. altid ekstreme doser og vanvittige kombinationer.
Mit seneste lille eventyr
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6657 ... m-seroquel
Ikke noget jeg er stolt af, Bliver nok min død en dag.

Men tro mig dette er den suverænt bedste måde at sniffe på..

SLAP AAAAAAAAAF MAND

Jeg tror sgu du var kradset af, hvis ikke det havde været for de benzoer... Find dig da noget hjælp!!!!!!!

Medlem

Har været igennem hele møllen med psykiatere/misbrugscenter/døgafvænning og har da også været clean i en del perioder. fik så en kæreste og gik cold turkey.. da hun så skred fra mig tænkte jeg fuck it, og så gik jeg ellers bare amok

Ved ikke hvilken hjælp det skulle være?
Døgn afvænning: der 5% der holder sig clean efter endt ophold på døgn afvænning. der var mange deroppe (Kongens ø) som havde været der op til 7 gange. og de fleste af dem jeg var der oppe med, er aktive igen.

Misbrugscenter: et par samtaler om ugen? altså hva fanden hjælper det.

Psykiater: har været på strattera seroquel, truxal, cipralex, tolmin, venlafaxin, mirtazapin, paroxetin

Men fuck nu os det. Det er altså den bedste måde at sniffe på...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]