Candyflipping kan man vel sagtens gå i byen på, såfremt man har styr på begge stoffer, og ikke overdriver i doseringen, eller hvad?
Jeg er måske lidt atypisk, men jeg har haft den fedeste bytur på 2C-B, og synes generelt psychs er gode at gå i byen på,
hvis man tager en meget lav dose. 2C-B dosen var nu meget mærkbar.
Første gang jeg tog syre, var det lidt på samme måde som du beskriver, bortset fra at det var et positivt trip. Men jeg kan udmærket sætte mig ind i din oplevelse. Det var også en lavdosis syre jeg tog, og jeg synes, at det gør en mere obmærksom, "paranoid" (anførselstegn grundet jeg overdriver), og man har nemmere ved at få små visuals som er trælse, hvorimod en større dose gør, at man flyder lettere med.
Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet LSD.
Og jeg er meget enig i Rellek's metode til at slappe af, hvis man føler, at man får begyndende angst i et trip - ellers er der jo også benzoer! Seriøst vigtige piller.
Så, jeg synes godt, at man kan tage i byen på drugs, også på syre & MDMA, man skal dog virkelig holde øje med sin dosis - hvis det var en helt almindelig bytur ville jeg klart tage mindst LSD og mest MDMA, så det ikke bliver for psykedelisk, både fordi, som tidligere nævnt i tråden, LSD kan pludselig tage røven på dig fuldstændig, men også fordi der ofte sker uforudsigelige ting når man er i byen.
Jeg ville nu ethundrede(100)%, uden tvivl allerhelst tage narko til nogle gode psytrance fester eller derhjemme/hos ven i gode omgivelser. At trippe balls i byen er slet ikke anbefalelsesværdigt, og jeg står kun inde for at tage lave doser i byen, skal man gøre det (har ikke prøvet andet).
Dette indlæg skal på ingen måde ses som en opfordring til at tage narko til byture, da det nemt kan blive kaotisk, men var blot mit besyv og snak om gode oplevelser på narko i byen, som jeg ville dele.. God dag.