Må man spørge hvordan det gik? :3
Det må man!

- Jamen altså, det gik som det skulle. Eller, ihvertfald ingen blev dårlige, syge, eller lignende.
Men jeg havde lavet mig en blanding af Kashmir & Skunk, ca 0,3g af begge dele, så i alt 0,6g. Jeg røg så halvdelen af jointen sammen med de venner jeg gjorde det med til at starte med. Efter godt og vel 10 minutter følte jeg mig bare somom jeg havde drukket 3 flasker champange eller sådan noget. På en måde fuld, men ikke normal fuld, afslappet fuld.
Når men jeg gemte så resten af jointen til lidt senere. Gennem den tid jeg var påvirket følte jeg ikke meget andet end jeg var trist og havde en dum ide om at jeg konstant så et eller andet i øjenkrogen. Men jeg tænkte, hva' fanden, man levet sgu kun en gang

så jeg tændte op i resten af min joint og røg den godt og grundigt ud, det vil sige som en svag'pisser'ryger som jeg er fik jeg hostet så godt og grundigt at jeg nær kastede op. Men fik den hele røget og efter ca. 15 minutter som føltes om 2 minutter følte jeg mig glad, ikke totalt grineren men bare glad. Så jeg fik drukket mig et par øl og danset med nogle veninder som var godt stive.
Senere på aftnen tænkte jeg at det kunne da ikke bare være "det"?.... Jeg følte mig ikke høj, skæv, eller stoned. Bare træt og lidt nede. Så jeg satte mig ind i stuen med mit ellers ret nybegynder ruller grej og rullede en 0,3-0,4g skunk. Røg 2/3 af den ud, med lidt mindre hoste men vildt ondt i halsen. Og meget kort tid efter følte jeg nærmere det værste gennem livet. Total ensomhed, mega trist og i det hele taget bare lyst til at ligge mig på gulvet og håbe på at blive trampet ihjel. Følte hovedpine, ikke særlig skæv men bare træt.
Det var så aftnens tur, intet vildt. Vi gik i seng og sov ellers rimlig godt. Morgnen var der en smule hovedpine, kunne være pga den smule alkohol vi drak sammen med en røgen. Men altså

tænkte vi, jeg havde stadig en smule af en skunk joint tilbage så jeg tænkte

og tændte op i resten og røg den, ellers lige til morgenmaden. Følte mig totalt afslappet og var ellers ret tilfreds glad og lå og kiggede op i Danmarks lorte vejr

.
Men det varede ikke længe, følte ikke den tilfredsstillelse varede længe.
Det var så hele min "Første Rigtige Gang". Ikke det store syntes jeg selv.
Men ellers tak for alt den hjælp til at få gennemført denne første gang ordenligt. Hvad siger folk ellers, er det en normal første gang?