Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 06:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
tak skal du have :)

ja der er forskellige ting som er ret off men jeg gad ærligt talt ikke lave det om i min brandert :)

her er lidt fra sochkhere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

arbejder med mix af rock musik for tiden, det er ski et stykke siden at jeg har gjort sådanne ting seriøst. Skal osse ud og lave et lyd job for en gammel rocknroller i udkanten af århus, det er ellers noget jeg var stoppet med for 4 år siden, men hva faen.

Der bliver osse brygget noget sochkhere for tiden, og et endnu hemmeligt projekt arbejder jeg osse med. Det hemmelige er indtil videre kun noget vi vil sende til vores selskab for at vise at vi lever endnu, og egentlig osse for at høre om de stadig vil investere i os, det nye musik er temmelig tosset, så det kan jo godt være at de trækker i land.

studioet skal desuden osse snart sættes op permanent efter min flytning, men der går sikkert længe endnu før det er som jeg vil have det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

har endelig fået computer i øveren igen, og da jeg jo var nødt til at tjekke om alt var som det skulle være, ja, så kom jeg ski til at lave endnu en stander blues.

jeg fik hjælp af MC trommeslageren martin til tønderne, ellers er det bare mig.

https://dl.dropbox.com/u/4083177/A%20blues%203.mp3

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spændende med Sochkhere!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nå, blev lige tid til en lille update.

siden sidst er jeg flyttet, har fået hooket studioet op, mixet Mammatus Cloud epen som vi indspillede live i Horsens sidste år og indspillet musikken til en 7er med Mammatus Cloud.

Sochkhere udgivelsen trækker ud pga selskabet som ville udgive den, men de begynder at oppe sig, så nu skal jeg snart til at bygge et cover sammen.. og jeg hader at lave sådan noget fis.
Jeg er desuden ved at kickstarte et par gamle projekter og håber at kunne komme ud at spille med nogle af dem, visse er lytte venlige, men de fleste er ikke.
Min nyeste dille er destruktiv-editing, det er the shit, ikke mere vægelsindet pis til mig, tag en beslutning og stå ved den eller red den så godt du kan.

Jeg er begyndt at arbejde med industrial igen, og det er hyyyl, specielt efter at jeg fandt på det der med destruktiv-editing. jeg har osse planlagt at udgive et kassette bånd med nogle covers på som jeg har lavet gennem de sidste par år, 3 stk, et danskt, et engelskt og et amerikanskt... igen er coveret min store akilleshæl. numrene er masteret, det eneste som mangler er coveret.

jeg arbejder osse med noget country med en kammerat, men da teksterne og vokalen ikke skal laves af mig er der ingen deadline på, og derfor heller ikke nogen sikkerhed for at det nogensinde bliver til noget.... men jeg krydser fingrene for at vi får gang i noget white trash country.. indtil videre har jeg skrevet de første 4 sange til det.

desuden kan jeg informere om at hardware er sagen... fuck det sparker røv at arbejder med hænderne igen fremfor noget så idiotisk og sjælløst som en mus.

xxx
the green 9

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Lækker tråd, der er blevet opdateret!

Fedt arbejde TG9 @thumbs !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak tak :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her er lidt forskelligt muzak gear som jeg skiller mig af med.

http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=21&t=58897

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her er der lidt muzak fra gemmerne.... de 3 sange som hedder noget med syre eller acid er lavet og indspillet på syre....al instrumentering af mig... kor vokal på Babylon af Claudia.

https://soundcloud.com/nordlys

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]