Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 18:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej medmennesker!

Jeg har lige bestilt mit andet growkit og da der skulle ekstra ting i kurven for at kunne bestille på nette har jeg besluttet for at købe^^

Har læst trip-reports osv men er ikke het 100 på hvordan de skal anvendes korrekt og helst uden kvalme.

Det jeg har set/hørt/læst: så en video på en website, her skrabte han først "skindet" af frøene (hvilket jeg har læst giver mindre for opkast og kvalme) derefter pulveriserede han dem med en morder, puttede pulveret i noget vand og derefter filtrerede han det med kaffe papir. og herefter hældte han "vandet" i et glas hvor det herefter skal drikkes.

MEN! Bliv er effekten ikke mildere af alt den forarbejdning?
På forhånd tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg tog dem, knuste dem i en morder havde dem i munden i 20 minutter og slugte dem derefter.. fjernede ikke noget skal eller noget. både jeg og ham jeg tog det med oplevede smerter mærkelige steder i kroppen, hvilket skyldes blodkarrene trækker sig sammen af lsa, hvilket jeg ikke ved om skallen har nogen indflydelse på. ingen af os havde kvalme. vi tog 11 hver tror jeg vidst - det var super intenst.

Junior medlem
Brugeravatar

jeg tror sku ikke jeg vil tage 11 når doseringen lyder på HØJST 8 :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Har aldrig gidet det helt store show med morder, isopropylalkohol, kaffefilter, rensebenzin osv. men har prøvet det to gange hvoraf jeg den ene gang skrabede dem så rene som jeg kunne og den anden bare spiste dem "rå". Mindes ikke den store forskel udover at jeg den gang jeg skrabede dem lige havde haft mexicansk middag med tequila og madpandekager, hvilket resulterede i en del mere opkast.
MEN, kvalmen varer i ca. 30-40 min og begynder 15-20min. efter indtagelse(for mit vedkommende) og aftager samtidigt med at trippet kommer snigende. Så ingen kvlame under selve trippet, hvilket vil sige at jeg personligt ikke ser det som noget stort problem.
håber det gav lidt mening og kunne bruges bare en smule, selvom jeg vidst ikke rigtigt besvarede dit spørgsmål.
ps. spis ikke for meget inden da der er en god chance for det kommer op igen.
pps. giftstoffer som giver kvalme/opkast sidder i skalden så hvis den kan fjernes 100% burde der i teorien ikke forekomme nogen ubehag.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
jeg tror sku ikke jeg vil tage 11 når doseringen lyder på HØJST 8 :)

Jeg har oplevet en mild virkning ved 2 stks, men hvis jeg skulle gøre det igen ville jeg nok hæve dosen til 4-6stks hvis de indeholdt samme mængde lsa.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
MORTER!!!! IKKE MORDER!!!!

Medlem

Jeg har lavet en guide jeg lavede for nogen år siden.. Der virker og jeg har brugt den flere gange..

viewtopic.php?f=1&t=21110&hilit=lsa+guide

Medlem
Brugeravatar

jeg vil på det kraftigste fraråde dig at spise for mange første gang, tommefingerreglen er at man altid starter ud med en "threshold" dosis når man skal prøve nye stoffer, og med HBWR frø ville jeg også fraråde dig at indtage dem "rå"

Jeg havde en meget ubehagelig oplevelse Nytårsaften for 3 år siden, hvor jeg spise 10 HBWR frø uden at rense dem forinden
Selve trippet var fedt nok, men jeg reagerede meget volsomt de efterfølgende timer hvor jeg fik en kraftig Vasokonstriktion i hele kroppen.
Det gav som resultat et farligt højt blodtryk, og pinligt nok blev jeg opdaget den følgende morgen af min mor, hvor jeg lå og rystede af kulde ude i hendes badekar.
Jeg var helt blåhvid i huden og fik først endelig kastet nytårsmaden op efter 8-9 timer hvor hjerteflimmer var begyndt at forekomme, jeg lå de efterfølgende 3 dage i sengen med meget moralske tømmermænd...

måske var det en Allergisk reaktion jeg havde overfor frøene?
Men jeg er dælme lykkelig for at jeg ikke åd mere end 10 den dag idag

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
første gang jeg spiste dem, prøvede min ven at spise et lille stykke af skalden, hvilket resulterede i at han strålebrækkede sig efter 10 minutter. men min erfaring siger mig, at ligemeget hvad så får man kvalme og mavesmerter når man når op i de højere doser (+5)

Junior medlem
Brugeravatar

1. Knus frøene let så de åbnes og læg dem i alm vand i 6-8 timer.
2. Si frø resterne fra og drik vandet.

Jeg tager gerne 10 på denne måde uden udtalte mave problemer eller andet, dog et ret heftigt trip. Har aldrig selv haft en dårlig oplevelse - men det er der rigtigt mange der har, dog som regel fordi de har spist flere end 5 rå = rigtigt dårlig ide.

Junior medlem
Brugeravatar

hvordan virker det på jer, er det en ligeså god følelse som svampe eller mere ayahuaska? :)

Junior medlem
Brugeravatar

Det minder mest af alt om LSD synes jeg.

Ved højere doser 5+ skal man nok ikke regne med at lave så meget andet end at ligge på langs i et par timer.

Medlem
Brugeravatar

nu vil jeg prøve at lave en lille guide til dig men du kan nok ikke undgå mavepine men måske tage det værste ?

og vis nogen af jer mener jeg siger noget forkert så sig endelig til

men vis jeg ikke tager fejl så har dine HWBR frø sådan en lidt behårede
agtig blød skald uden på der vist nok er lidt lysebrundt som ikke er så svært at fjerne

og så kommer du ind til en anden skald som er mørke brun
og den er ret hård den skald, der kan du evt tag en kaffekværn vis du har sådan en,
eller også er det bare at komme igang med morderen du ved sådan en man knuser krøderriger i

og så når du har gjordt det skal du fjerne alle resterne af den brune skald ,
og så der er sådan noget hvidt noget tilbage

og det kan du evt putte ned i en coca cola flaske,
og så fylder du flasken halvt op med vand så du slipper
for at skulle drikke en halv liter på en gang.

og den flaske med frøindholdet i putter du så i køleskabet i cirka 24 timer,

Medlem
Brugeravatar

hvordan virker det på jer, er det en ligeså god følelse som svampe eller mere ayahuaska? :)

ingen af delene,, men som der bliver sagt i tråden

vis du tager mere en 5 så kan du roligt regne med at ligge ned de første 2 timer af mave pinde ,ihvertfald vis du spidser dem med skald og det hele på,, første gang jeg prøvede dem gjorde jeg det ,og der var det satme ikke en rar mavepinde, og vi var 4 dudes , og der var kun en der ikke fik ondt i maven, og han synes ligefrem frøene smagte godt
ellers var vi 3 i sofaen der bare lagde og havde ondt af os selv , lol

men så forsvandt smerten lige plugseligt og verdenen begyndte at blive awesome

og der var kun en der kastede op under turen senere henne i trippet men han havde det fint nok

Medlem
Brugeravatar

Den gang at jeg prøvede HBWR, gjorde jeg sådan:

1. Skrab frøene grundigt med en urtekniv (For at fjerne skalden).
2. Ud i vasken med dem (Husk propen i vasken, så de ikke forsvinder ned i afløbet). Her skrubbes de mellem hænderne med vand og noget groft salt, for ligesom at slibe den sidste smule skal, som lige skulle være tilbage.
3. I munden med frøende. Tykkes i godt 20 minutter (Smager af H til....) og derefter sluges!

- Husk af faste forinden ;) Og godt trip!

MVH.
CVML

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]