unge ryger, tag ikke din førstegangs oplevelse tungt.

Det var med 99,8% sikkerhed "bare" fordi du havde drukket, som de andre her i forummet også påpeger.
Hvis du ikke skal drikke næste gang inden du ryger, så kan du tage det HELT roligt, du kan godt drikke efter, men vær nu lidt varsom.

(hvorfor også drikke, når man skal nyde sine første skæverter

)
et godt tip fra mig til dig, er hvis du skal ryge med en kammerat, så gør det udenfor. (gerne når mørket så småt falder på), det havde jeg en SUPER oplevelse med, som min første gang for 5 år siden. vi sad ude på en bænk mig og 1 kammerat, og røg en pind med o.8 i. ingen af os kunne rigtig mærke den lige imens vi røg den (vi havde begge lige rognet godt igennem). men lige så snart vi begundte og rejse os, og skulle ned på stranden, kom virkningen. og TRO mig. den er UFORGLEMMELIG de første gange

det er svært at beskrive, men alt bliver bare MEGET sjovere, de ting man rogner, smager bare 800x bedre, og fyrværkeri/krudt, og musik og sådanne ting bliver også meget mere underholdende !
- kører du scooter, så sæt dig op på den, og bild dig selv ind du er racerkører, det er PISSE sjovt og kører scooter når man er skæv de første gange. (PAS PÅ ANDRE, på daværende tidspunkt havde jeg kørt motocross i 10år, så vidste godt hvordan man kørte ansvarligt)

ENJOY!
og hva kommer til "urter" pot og skunk, der vil jeg sige du ikke kan stole på hvad folk siger, ser budded godt krystalliseret ud, så er det sikkert fint.

vil ikke mene der findes nogle topskud man dør af

Hashen gør dig mere afslapped/klasket, så man ikke rigtig magter at lave noget.

og den kan godt klaske igennem, hvis man ikke lige er forberedt.

ikke noget du skal være bekymret for, fordi hvis bare man er i godt humør, og tænker rationelt, så VED man der ikke sker noget.

du falder HØJST i søvn
(hold dog en spand i nærheden, hvis i er indenfor, og vil forsøge jer med bongen)
-Doserings messigt, vil jeg sige:
Hash - mellem 0.3-0.8 til 1 smøg, og mellem 1-1½+ hvis det er 2 smøger.
Grønt - i kan ryge det rent hvis i lyster, men der kan også SAGTENS blandes op, det fortrækker jeg, OGSÅ selvom jeg har meget, og ikk behøver spare.

jeg plejer ikke være så præcis, 25%smøg og 75%grønt. så plejer de at være fine, lav måske din/jeres lidt mildere, men vil nu ikke mene det et MUST.
Håber i kunne bruge mine LAAANGE besked til noget, er selv godt ramt, så ville lige skrive en laaang besked

HÅBER i/du får en GOD oplevelse. (det gør du/i ihvertfald hvis i gør som overstående

)
Skriv endlig tilbage hvordan det var. lav evt en rapport.
Mvh Røgetskinke.
(PS. HUSK FRÅDER, det vil i satanedme ikke fortryde!

)