Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 19:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Psy

Jeg er den seneste stykke tid begyndt at skyde min metadon, og oplede for nyligt et problem. Jeg har altid før fået de nye tabletter, altså de små runde der står M20 på, og de opløses fint.
Denne gang har jeg så fået nogle af de større, gamle tabletter uden mærkning på, og fik et problem da jeg skulle tilberede dem, jeg havde puttet 2 i en skål sammen med 2ml vand, og da jeg kogte på det og de opløstes, samledes hele blandingen sig til en stor gele-klump der var fuldstændig umulig at suge op i noget som helst. Jeg endte så med at spise den :)
Er der nogen der har erfaring med at skyde de gamle store donner? skal jeg bare opløse dem i koldt vand, og så rør det længere rundt?

MvH
Don Meta

ADMIN: Ovenstående praksis er livsfarlig og bør under ingen omstændigheder efterlignes

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Giv manden et ordentligt svar, han ved nok godt det han gør er forkert/usundt..

Junior medlem

Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Så vidt jeg ved er den største fare de hjælpemidler der er med i pillen, og jeg filtrerer min opløsning 2 gange til det er en klar væske, jeg er godt klar over der stadig er rester, og har overvejet at anskaffe mig et micron sprøjetefilter, men jeg lever med den lille risiko indtil videre.
Den anden helt store fare ved selvinjektion er infektion, og også her er jeg ekstremt forsigtig, selvom jeg selvfølgeligt ikke kan gardere mig mod hvad der er af ikke sterile stoffer i pillerne, er alt andet udstyr jeg anvender sterilt.
Så jeg syntes selv jeg gør noget jeg godt ved er farligt, men hvor jeg så også prøver at tænke mig om og minimere de farer der nu er. Jeg tror at en ret stor del af dem der modtager metadon skyder dem, så det er altså ikke et eller andet eksotisk forsøg jeg er ude i her.

Men mit originale spsm gik mest på hvad der dog kunne få minopløsning til nærmest at opføre sig som om den var tilsat gelatine ved opvarmning, og om jeg kunne lave det i koldt vand i stedet og stadig få alt metadonnen med over? Derudover ville jeg gerne høre fra en der har prøvet det, da det som sagt er de gamle piller, og altså dem nok de fleste har prøvet.

MvH
Don Meta

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved er den største fare de hjælpemidler der er med i pillen, og jeg filtrerer min opløsning 2 gange til det er en klar væske, jeg er godt klar over der stadig er rester, og har overvejet at anskaffe mig et micron sprøjetefilter, men jeg lever med den lille risiko indtil videre.
Den anden helt store fare ved selvinjektion er infektion, og også her er jeg ekstremt forsigtig, selvom jeg selvfølgeligt ikke kan gardere mig mod hvad der er af ikke sterile stoffer i pillerne, er alt andet udstyr jeg anvender sterilt.
Så jeg syntes selv jeg gør noget jeg godt ved er farligt, men hvor jeg så også prøver at tænke mig om og minimere de farer der nu er. Jeg tror at en ret stor del af dem der modtager metadon skyder dem, så det er altså ikke et eller andet eksotisk forsøg jeg er ude i her.

Men mit originale spsm gik mest på hvad der dog kunne få minopløsning til nærmest at opføre sig som om den var tilsat gelatine ved opvarmning, og om jeg kunne lave det i koldt vand i stedet og stadig få alt metadonnen med over? Derudover ville jeg gerne høre fra en der har prøvet det, da det som sagt er de gamle piller, og altså dem nok de fleste har prøvet.

MvH
Don Meta

Har du 2 profiler?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tror han var på psy som "gæst" da han lavede tråden.

Junior medlem

netop, lavede den i skolen i et forsøg på anonymitet, men min comp herhjemme er auto-logget ind :) måske nogen så kunne flytte den til syntetiske?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Psy

Jeg er den seneste stykke tid begyndt at skyde min metadon, og oplede for nyligt et problem. Jeg har altid før fået de nye tabletter, altså de små runde der står M20 på, og de opløses fint.
Denne gang har jeg så fået nogle af de større, gamle tabletter uden mærkning på, og fik et problem da jeg skulle tilberede dem, jeg havde puttet 2 i en skål sammen med 2ml vand, og da jeg kogte på det og de opløstes, samledes hele blandingen sig til en stor gele-klump der var fuldstændig umulig at suge op i noget som helst. Jeg endte så med at spise den :)
Er der nogen der har erfaring med at skyde de gamle store donner? skal jeg bare opløse dem i koldt vand, og så rør det længere rundt?

MvH
Don Meta

ADMIN: Ovenstående praksis er livsfarlig og bør under ingen omstændigheder efterlignes

Prøv at PM'e mig, så kan jeg prøve forklare den mindst skaldige at tage dine tabs, på den måde du beskriver. Det er ikke alle ting jeg har lyst til at dele med hele gruppen 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det var da en utrolig dårlig indstilling at have Mr Bindegal..

Det er trods alt et HR board, så hvorfor ikke dele dine erfaringer med andre der måske udsætter sig selv for unødig fare ved at bruge metadon på den måde beskrevet i denne tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har godt nok aldrig oplevet at Metadonerne blev til en gele.Men jeg har heller aldrig kogt dem når jeg lavede dem.Stop med det.Jeg kan ikke sige det med fuldstændig sikkerhed,men jeg tror det at det de blev til gele,har noget at gøre med at du kogte dem.Jeg har skudt mange gammeldags møllehjul uden der var de problemer.
Hold dig til de nye Alta Nova (de små) hvis du vil tage dem intrav.De er meget lettere end "gamle" møllehjul,og har meget mindre "affald" sammenlignet med de gamle.
Et lille råd som du jo nok kender,er at jeg har fået ødelagt næsten alle mine årer bl.a på grund af alle de gamle møllehjul jeg har skudt,men også Ketogan har været slemme.Hold dig væk fra piller i venen,eller hold dig ihvertfald til Alta Nova hvis det nu skal være.De nye Alta Nova har slet ikke de affalds problemer,eller ihvertfald kraftigt reduceret.De få jeg har set blive skudt havde nærmest intet affald. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var da en utrolig dårlig indstilling at have Mr Bindegal..
.

Det kan du så mene, men jeg har ikke tænkt mig at forklare gud og hver mand hvordan man fixer piller, jeg har nok på min samvittighed som tingene er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har godt nok aldrig oplevet at Metadonerne blev til en gele.Men jeg har heller aldrig kogt dem når jeg lavede dem.Stop med det.Jeg kan ikke sige det med fuldstændig sikkerhed,men jeg tror det at det de blev til gele,har noget at gøre med at du kogte dem.Jeg har skudt mange gammeldags møllehjul uden der var de problemer.
Hold dig til de nye Alta Nova (de små) hvis du vil tage dem intrav.De er meget lettere end "gamle" møllehjul,og har meget mindre "affald" sammenlignet med de gamle.
Et lille råd som du jo nok kender,er at jeg har fået ødelagt næsten alle mine årer bl.a på grund af alle de gamle møllehjul jeg har skudt,men også Ketogan har været slemme.Hold dig væk fra piller i venen,eller hold dig ihvertfald til Alta Nova hvis det nu skal være.De nye Alta Nova har slet ikke de affalds problemer,eller ihvertfald kraftigt reduceret.De få jeg har set blive skudt havde nærmest intet affald. :)

+1 Man skal ikke koge eller bruge varmt vand til hverken de gamle eller de nye metadon tabs.

Junior medlem

Takker Gonzo, jeg prøver at opløse dem i koldt vand. Jeg har kun fået de nye altanova før i tiden, og du har ret i de er meget nemmere at have med at gøre, plus der ikke er så meget ekstra stof med.
mht. årerne er jeg godt klar over at de ikke holder til det i længden, men det er ikke en ting jeg gør til daglig, og jeg vil prøve at insistere på at få de nye små i fremtiden.

Junior medlem

Da jeg skylle til at sprøjte dem gik jeg lidt galt i byen da der hurtigt dannedes en stor byld foran nålen. Jeg tror måske jeg stak direkte igennem øren, men jeg lagde et stykke plaster på og pressede, og så var det væk på et par minutter.
Det gav mig dog lidt sved på panden, og det kombineret med jeres kommentarer fik mig til bogstaveligt taltat sige "op i røven med det" :) Et godt råd jeg en gang læste på sådan et visitkort der blev uddelt til narkomaner.

Det virkede også glimrende, i stedet for at vente 10 sek, skulle jeg dog vente 5-10 minutter før jeg kunne mærke noget, men det er jo ikke meget.
Er der nogen der ved om alt stoffet bliver optaget den vej, og om man overhovedet er nødt til at filtrere noget fra når det skal op bag i? Jeg har på fornemmelsen at endetarmen er ret ligeglad med lactose.

Men god weekend, Hilsen Jesper

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Inden jeg lige læste din sidste post, skulle jeg også selv til at sige "op i røven med det!"
På den måde fucker du slet ikke dine vener, plus at du undgår den metabolisme der sker når du fx bare "æder" dem normalt.

Der er en slimhinde inde bag din ringmuskel, som ikke kører forbi lever/tarm systemet inden det rammer hjernen.
Det er slet ikke nødvendigt at filtrere det, når du laver det der populært kaldes en "røv-raket".

Har set mange folk som har skudt den ene og anden slags piller.. Det giver nogle ufattelig grimme ar, bylder og jeg ved ikke hvad! For alt i verden lad vær med at skyd piller! Der er en grund til at der ikke følger en kanyle og pumpe med når man køber div piller på apoteket!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]