Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
God aften Psy :D

Jeg fik for et par uger siden 1-2 gram af en kammerat der gik rundt med 19 på sig.
Han er 100 på at det er coke, og at det er god coke, og ikke bare amf eller noget andet shit.
Jeg sad så her i går og tænkte "Why not?", så jeg lagde stille ud med at tage en cm,
ventede lidt, og tog lidt mere. Jeg tror i alt jeg tog hvad der vil svare til 3 streger. (a 5-6cm per)
Og jeg mærkede ikke en skid. Sure, jeg blev en smule opkvikket men ingen eufori eller
et ordentligt energi boost. Nu har jeg så igen i aften taget en streg og det er basically det samme.
Jeg føler en smulle varme kinder og en opkvikkelse, jeg må indrømme jeg har fået det bedre
af 2 oxynorm piller end af 3 streger coke.
Tager jeg ikke nok? (3 streger burde da "do the trick"). Eller er det bare det? For lige nu virker
kokain ikke som det attraktive stof folk gør det til.
(Og ja, det er første gang)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
ærgligt talt lyder det som noget lorte coke. det meste coke i danmark er skamcuttet og men skal betale kassen og være heldig vis man skal have noget ordenligt. men hvordan får din kammerat det når han tager en streg er det det samme som dig.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig set ham tage coke, han er i gang med nogle programmer
og en masse lægebesøg for at få ham til stoppe. Han siger det får ham til at slappe af.
Jeg er dog ikke "afslappet", jeg har det bare sådan, neutralt. Altså, jeg kunne tage i byen
hele aftenen, eller jeg kunne ligge mig til at sove med det samme. Men jeg tænker da at
noget må da få ham til at blive afhængig af skidtet?

Medlem
Brugeravatar

Det kan være lorte coke, men min erfaring siger mig også at coke tit er noget man skal gøre nogle gange før det bliver fedt.
De første gange fik jeg heller ikke rigtig nogen effekt, udover lidt forvirring. Jeg syntes dog det er bedst at sniffe coken stille og roligt op i næsen så det ikke ryger ned i svælget, det skal helst ikke "bobbes" ligesom amf.

Selvfølgelig for du det bedre af to oxynormer, det gør jeg sku også :D Men er generelt heller ikke så vild med coke, tager det meget sjældent nu om dage.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem
Brugeravatar

Yeah okay, det kan sgu godt være det er shit coke. Men så igen er det vel ikke helt så tosset ikke
at kunne lide coke, så bliver jeg i hvert fald ikke afhængig. :D
Jeg har sniffet det både stille og roligt og hurtigt.

Junior medlem

Geografisk sted: Hvor der er sne ..
For mig lyder det også som om det er noget lort? Første gang jeg tog coke synes jeg også det var crap, men da jeg så første gang fik noget af god kvali, så var jeg ikke i tvivl ;)
Off-topic: Nu har jeg efterhånden prøvet amf fra mange forskellige og kan ikk rigtig finde ud af hvad der er bedst?
-Er det det hvide tørre pulver, eller er det, det mere våde/fugtige, som også lugter lidt? (med Gult skær)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som de andre også siger, så halter det nok lidt på kvaliteten. Når man har god kokain, er man slet ikke i tvivl :P

MichaelDichael: Det kan vi sku ikke svare dig på. Men rent amfetamin skal være tør, hvidt og lugtfri

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kokain er et rimelig subtilt stof i forhold til andre ting som amfetamin, MDMA eller oxycodon der er i Oxynorm. Måske forventer du for meget? Måske har du valgt de forkerte omstændigheder at prøve det i? For mig er kokain helt klart sjovest i selskab med venner og gerne med alkohol...
Tre baner er heller ikke særligt meget (afhængigt af hvor store de er selvfølgelig...). Hvis jeg var dig ville jeg prøve med lidt mere, evt. i selskab med nogle venner, og så uden at forvente det helt store spark i røven. Det behøver ikke være totalt lorte-coke bare fordi du ikke er blevet helt skudt af af tre baner.

Junior medlem

Geografisk sted: Hvor der er sne ..
Incase: Tak for svaret ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
For det første så vej dit stof frem for at måle det i "baner" det er umuligt at sige noget om kvaliteten ellers. 100mg God kokain får dig til at smelte fuldstændig. Hvis det er rigtig godt kan 50mg gøre tricket, og nej kokain rusen er ikke subtil ;)

EDIT: Din kokain har nok bare været af lav kvalitet.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene :)
Nej, jeg forventer heller ikk at blive helt skudt ud af hovedet, men altså.. Det er rimeligt weak i forhold til
forventningerne stadigvægvæk synes jeg. Effekten burde jo ikke være, at man blev "normal".
Prøver lige igen, hvis ikke der er nogen effekt må jeg jo som i siger prøve til en fest med nogle kammerater,
eller bare indse det er skodcoke :P Har dog lige haft besøg af min ven jeg fik det af, og han siger det er ganske okay coke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]