Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey derude!

Jeg står og skal have sent, nogle gram p2np. Fra et andet, EU land. :lol:

Tror i der er chance, for at toldere ville tage det?
Evt. Hvis de har stikprive?

Er der stor chance for dette?

Eller ryger det bare i gennem, som alt andet almindelig brev post? :idea:

Og er det slemt, at blive tage om at importere p2np? :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Der er altid en risiko, men indenfor EU er den IME ret lille...

Hvor "slemt" det er hvis de snupper det i tolden ved jeg ikke. Hvis det er en straf du spørger til, afhænger det af hvor meget P2NP der er tale om og om du er tidligere straffet for narko især.

Medlem

Så vidt jeg ved er straffen for narko produktion højere end straffen for narko import. Og hvorfor sp ikke få 95%+ amfetamin sulfat fra holland i stedet for? medmindre du skal lave det i meget stor skala, så kan det ikke betale sig.

Admin
Brugeravatar

^^De skal jo også lige sandsynliggøre, at det skal bruges til at fremstille narko. Straf for besiddelse af precursors er mere en vurderingssag.

Som blazr siger, er der nok ikke den store sandsynlighed for at det blir snuppet. Det er nok en meget lille fraktion af post indenfor EU, som blir tjekket.

-Jimmy Carter

Junior medlem

snubi skrev:
Så vidt jeg ved er straffen for narko produktion højere end straffen for narko import. Og hvorfor sp ikke få 95%+ amfetamin sulfat fra holland i stedet for? medmindre du skal lave det i meget stor skala, så kan det ikke betale sig.

Hvad, helt præcist, mener du med det? Jeg skulle da gerne mene at 5 gram P2NP for, lad os sige, 200 kr., der bliver til 3,5 gram amfetamin, der kan sælges til 400 kr./gram (hvis altså det er rent nok) kan betale sig. Eller er det bare mig, der tilsyneladende ikke kender prisen på hverken amfetamin og P2NP?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Vi må ikke diskutere priser på siden. Hvis du vil finde priser på stoffer, må du finde svaret et andet sted.

Junior medlem

Okay, jeg er indforstået med at vi ikke diskuterer priser på varerne herinde. Men kender I så nogle steder man kan købe det, uden at man skal købe mindst et kilo per bestilling..? Og hvis det heller ikke er tilladt herinde, så beklager jeg meget.

Insane psychedelia user!

Hvad med om du læste reglerne inden du satte dig for at poste, og nærmest bryde samtlige retningslinier?

viewtopic.php?f=75&t=48337

Junior medlem

ragamuffin skrev:
Hvad med om du læste reglerne inden du satte dig for at poste, og nærmest bryde samtlige retningslinier?

viewtopic.php?f=75&t=48337

Ja okay, jeg kan godt se at jeg var i gang med at overtræde op til flere af Psychedelias regler. Så jeg siger tak for lige at notificere mig om at der rent faktisk ER regler herinde.. xD

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]