Hvis du er uheldig, slipper du nok ikke med en bøde. Det kommer lidt an på, om de dømmer dig for videresalg. Hvis du tidligere er straffet for narko, kommer du nok ind og sidde en måned eller to.
Håber egentlig du ryger i spjældet. Dig og dine venner virker som en "menace to society". Desuden har de fleste fængsler et afvænningsprogram.
Ved i hvor lang tid i forvejen man får at hvide man skal møde i retten? Altså ville jo være totalt latterligt både for mig og samfundet, hvis jeg gennemfører min afvænning og holder mig clean. for så om et halvt år efter at ryge i retten og få 3 måneder i Horserød.
for det første har jeg mange gode venner derinde,
for det andet er der meget få pladser på den stoffri afdeling.
Og du kan jo risikere at få en tomands pind, og hvis den anden så tager noget hvilket han selvfølgelig gør. Så vil det jo bare være den sikre vej til tilbagefald. og altså, at holde sig clean i horserød, har jeg sgu ikke hørt særlig mange gøre.
Jeg har snakket med kriminal forsogn imens jeg var på kongens ø sidste gang. Og før jeg har fået en dom kan de ikke hjælpe mig med en paragraf 78. (Altså så jeg kan afsone imens jeg var på kongens ø)
Er der ikke nogen mulighed for at få fremskyndet sin sag? hvis jeg nu for eksempel tilstår hvad de nu anklager mig for.så jeg kan få en dom og så afsone imens jeg er på afvænning.
Hvis jeg nu er aktiv misbruger i den periode jeg skal i retten, har det så en indflydelse på den dom man får? Positivt/negativt. Og har diverse psykiatriske diagnoser, nogen indflydelse?
Har hørt fra folk at det en skide god ide at være i gang med en uddannelse, da man så kan slippe med en betinget i mange tilfælde hvis det er første gang.
Det sgu et lidt irriterende problem at have hængende over sig. især fordi det udelukkende var mængden der gjorde at jeg blev sigtet for videresalg. Altså de mængder jeg tager vil jo altid blive takseret som videresalg.
Og til jer der har skrevet i håber jeg kommer i fængsel. tror i jeg kommer ud som et bedre, venligere menneske, der ikke tager stoffer, ikke har fået flere kriminelle venner, er blevet mindre kriminel, er mindre "hård", er blevet en "dygtigere" kriminel??
Alle jeg kender der har været inde, kommer ud værre end de kom ind.. Frygter ikke fængslet på nogen måde,men hvis nu jeg er clean og det hele kører for mig, og jeg så pludselig skal i Horserød i et par måneder. tror i så det ville have nogen som helst gavnlig effekt for mig, samfundet, eller nogen anden?
Angående indbrud, hvilket jeg aldrig har begået. Er på ingen måde en engel!
Tror i folk der render rundt og laver ufrivillige flytninger hos folk syntes der er specielt fedt?
Narko er ulovligt, amfetamin er 5% rent giver du 100 kroner grammet koster 1000mg amfetamin altså 2000kr. (Bare for at sige et tal, har ikke noget med prisdiskussion at gøre) hvis der var lovligt og man kunne købe 1000mg amfetamin for 100 kroner, i stedet for 2000 kroner, så de ikke behøvede at begå indbrud for at have penge til deres narko, tror i så de gad/havde behov for at rende rundt og tømme huse, eller ville de hellere feste/sidde der hjemme og tage narko?
Og i en sag som denne, er der så mulighed for at man kan få fodlænke på? er blevet taget med 1-2 gram 3 gange, men udover det er jeg aldrig blevet taget for noget... Kan man på ingen få fremskyndet sin sag. kender en der ventede 2 år. og det var en større mængde... så der kan jo gå lang tid før der sker noget som helst?