Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 13:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash tobak!
Medlem

Hey psychedelia!
Jeg har nu et par gange fremstillet en meget primitiv hasholie. Fremgangsmåden er at opløse hash i acetone, filtrere plantemateriale og lade acetonen fordampe helt. Så har jeg en primitiv hasholie, som jeg nu skænkede den tanke at kunne lave et smart mix klart. Kunne man f.eks. købe 200 kr. god hash, lave acetone opløsningen, filtrere den, riste 2-3 cigaretter og tilsætte tobakken i opløsningen og lade acetonen fordampe. Jeg forestiller mig at Hasholien bliver suget ind i tobakken og at man så ender med noget lidt klisteret tobak man kunne bruge i bong eller måske klemme i en joint på den ene eller anden måde? synes det kunne være et sjovt projekt, men ville gerne lige havde prof. ekspertise inden så jeg ikke laver noget dumt! ;) :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det lyder som en fin idé synes jeg :) Det eneste jeg kunne forestille mig er at tobakken, som du selv skriver, kan blive fedtet og derfor måske lidt svær at have med at gøre - men det afhænger naturligvis også af hvor meget olie kontra tobak du bruger.

Jeg ville nok forsøge mig med 1g hash til 1½-2 smøger - Ingen ved hvor meget hash du får for 200kr og prisdiskution er ikke tilladt ;)

Go for it! :)

Medlem

du kan jo bare lave det du beskriver som en base, og blande den yderligere op med en smule tobak, så der er noget der klistre og noget der ikke gør, hvilket nok vil få det til at brænde bedre og mere jævnt :) men fed ide, skriv endelig hvordan det ender :)

Medlem

Tak for de hurtige svar, det sidste havde jeg også tænkt på og af samme grund. Jeg kommer nu til at overveje om man skulle bruge en stor mængde tobak og i stedet for 200 kr. så sige 3 gram ;) Man kunne jo evt. putte 7 ristede smøgers tobak deri og se hvad man får ud af det. Tror jeg vælger at se hvad jeg får ud af det, man kunne jo evt købe noget meget mildt rulle eller pibe tobak og riste det i sølvpapir og bruge det for at komme af med maksimale affaldsstoffer og smag så det primært bliver en dejlig cannabis smag der fryder. Hvis nogen har nogen interessantes inputs kunne det være fedt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
nol/BHO blandet med tobak er efter min erfaring noget klistret stads der er meget svært at arbejde med.. vil foreslå dig at købe noget hash og blande det sammen nolen så du får "superhash", det er langt nemmere at arbejde med, du kan evt. nolle hashen, og varme det en lille smule op og presse det sammen til en klump igen, sammen med nolen ofc.

Medlem

Det lyder super interresant det sidste, har ikke haft muligheden for at prøve noget af endnu. Men jeg glæder mig da til til at teste nogle ting af!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har ikke helt styr på hvordan man trækker nol, men for at lave BHO skal du bare have skunk/hash/pot(at foretrække), en halvliters flaske og buthan-lightergas (til 20 kr.).
hak/nol thc produktet fint, put i flaske, sprøjt gas så det dækker thcproduktet, put kapsel/låg på hurtigt, da gassen fordamper meget hurtigt.

lad stå i område i 2-3 timer, ryst jævnligt. åben flasken (pas på overtryk!! så det hele ikke bliver sprøjtet ud af flasken).
så hæld al gassen ned i en beholder, gennem en si. når gassen er fordampet har du BHO!!! (strong shit :D). resten af produktet smider du ud(eller ryger, hvis du kan få dig selv til det).
- bare husk at lightergas er brandfarligt (you dont say!? o.O) - men det har folk en tendens til at glemme, og så sprænger hus og hovede i luften. - så hold det udendørs og lad vær' med at have en smøg i kæften.
:)

Dedikeret medlem

[quote=" put kapsel/låg på hurtigt
:)[/quote]
jeg vil fraråde dig at bruge plastik-flaske.. og hvis der skal låg på så lav da lige et par huller i det, da gas jo udvider sig en hel del! så du ikke står med en iskold plastik gas granat..

Junior medlem

har ikke helt styr på hvordan man trækker nol, men for at lave BHO skal du bare have skunk/hash/pot(at foretrække), en halvliters flaske og buthan-lightergas (til 20 kr.).
hak/nol thc produktet fint, put i flaske, sprøjt gas så det dækker thcproduktet, put kapsel/låg på hurtigt, da gassen fordamper meget hurtigt.

lad stå i område i 2-3 timer, ryst jævnligt. åben flasken (pas på overtryk!! så det hele ikke bliver sprøjtet ud af flasken).
så hæld al gassen ned i en beholder, gennem en si. når gassen er fordampet har du BHO!!! (strong shit :D). resten af produktet smider du ud(eller ryger, hvis du kan få dig selv til det).
- bare husk at lightergas er brandfarligt (you dont say!? o.O) - men det har folk en tendens til at glemme, og så sprænger hus og hovede i luften. - så hold det udendørs og lad vær' med at have en smøg i kæften.
:)

Nu ved at være tid til at lave nol ;-)
Her er hvordan jeg gør det med lightergas og en ½ liters flaske ( de billige fra brugsen er bedste, da de er tykkest )

Man skal bruge et bor ( gerne træbor det er nemmest ) på 4,5mm
En cykelventil en spændeskive ( M6 ) møtrik ( M5 ) M6 kan bruges, som her men så skal man bruge det snor der hedder pakgarn og en kapsel.
Billede
Start med at pille gummiringen af som sidder i bunden af ventilen.
Billede
Sæt skiven på toppen dernæst gummiringen.
Billede
Lav hul i kapslen og sæt ventilen i fra bunden.
Billede
Og så er der kun tilbage at skrue møtrikken på :D
Billede
Nu er det tid til at fylde det i flasken du vil bruge til træk, fyld så gas på til det dækker, ( det bliver nødvendigt at lukke lidt overtryk ud undervejs da den er helt tæt :)

VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT
http://img191.imageshack.us/img191/7707 ... fsbjmk.mp4

det skal gøres udenfor

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det er ikke måden at gøre det på. 1-2-3 timer er spild af tid. Gassen kan kun indeholde en hvis del aktive stoffer før den er mættet. I vil med andre ord risikere ikke at trække alt ud på den her måde. Sikkerhedsrisikoen, foruden eksplossionsfaren - at blive klistret til af nol pga overtryk i flasken.
Brug istedet metoden med et rør med ventil i den ene ende og filter i den anden. Her foregår alt stille og roligt uden overtryk.
Sure, I har fået noget nol ud af det, men det er bare ikke en metode der kan anbefales til andre nybegyndere. Jeg har selv brugt metoden, men med ny viden kommer nye og bedre metoder. Jeg gider ikke rode mig ud i en lang snak omkring hvordan det bør gøres med gas, der er 1000 vis af gode videoer omkring vacuum purge og jeg skal komme efter dig, på youtube.

http://www.youtube.com/results?search_q ... _wNGLv0Cnw

http://www.youtube.com/results?search_q ... tzbRjzQMQo

On topic: Man skal først blande tobak i ens koncentrater, hvis man absolut skal, når det skal indtages. Prøv at finde en anden metode til at indtage dit hasholie, så kan du helt undgå tobakken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]