Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer, der kan hjælpe mig med at få styr på denne her oplevelse:

Jeg havde taget MDMA om lørdagen og kun sovet omkring tre-fire timer lørdag til søndag. Søndag havde jeg stort set intet spist og heller ikke meget mandag. Mandag fik jeg det pludselig dårligt efter en lang cykeltur. Jeg følte mig svimmel, og noget der mindede om 'MDMA-følelsen' satte i gang, varmebølger gennem kroppen og en følelse af sommerfugle i maven. Jeg droppede at cykle videre og tog et tog. Pludselig begyndte mit hjerte at galopere helt vildt, hvilket jeg har prøvet få gange før, bl.a. i forbindelse med hashkager og noget panikangst. Jeg steg ud af toget og spiste en banan, tænkte det måske var lavt blodsukker. Følte mig stigende nervøs / angst og prøvede at sige til mig selv at jeg skulle slappe af. Føltes som om 'noget var på vej'. Jeg gik ind i en kiosk og købte en smoothie og en marsbar. Spiste det hurtigt og drak en masse vand. Satte mig på en bænk med hovedet mellem benene. Havde svært ved at trække vejret. Pludselig begyndte mit ene øre at 'poppe ind og ud', som tryk i øret under en flyvetur. Tænkte 'hva fanden sker der'. Min ven kom og hentede mig og vi kørte. Fik det værre, begyndte at sidde og 'vride mig' i sædet, kunne ikke lade være. Tog igen hovedet mellem benene, havde endnu sværere ved at trække vejret og kunne næste ikke tale. Min ven sagde at vi skulle køre på skadestuen. Det virkede som en ok ide, det blev kun værre. Pludselig begyndte min fod at blive følelsesløs og det bredte sig til den anden fod og op gennem kroppen, gennem ryggen, omkring nakken, det snurrede i mit hoved. Mine fingre føltes døde. Følte at min krop satte ud. Fik stik i hjertet. Koncentrerede mig om at trække vejret indtil vi nåede skadestuen. Mine hænder begyndte at ryste helt vildt. På skadestuen fik jeg taget hjertekardiogram og målt puls osv. Det så fint ud, lægerne kunne ikke forklare det (selvom jeg sagde jeg havde taget 'ecstacy'). Følte mig roligere og det forsvandt efterhånden. Hele aftenen og dagen efter havde jeg dog stadig 'stik' i hjertet. Nu spørger jeg jer: Var det bare psykisk? Kan ikke helt tro på at det bare var psykisk, for det kom jo af sig selv hel umotiveret og blev hele tiden værre, det føltes seriøst som om min krop slog fra lidt efter lidt. Er der nogen der har prøvet noget lignende på MDMA? Det skal lige siges at jeg er ret spinkel og ja, det var dumt, jeg ved det, jeg havde ikke spist særlig meget efter trippet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg havde taget MDMA om lørdagen og kun sovet omkring tre-fire timer lørdag til søndag. Søndag havde jeg stort set intet spist og heller ikke meget mandag. Mandag fik jeg det pludselig dårligt efter en lang cykeltur.

Der siger du det lidt selv. Det er normalt at kroppen reagerer på for lidt søvn og næring efter en tur på MDMA - ovenpå det er en lang cykeltur slet ikke en god ide, når de krop har det, som den har det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Jeps, svaret er for lidt søvn samt mad. Det er sgu ikke rocketscience..

Jeg tror dit problem har startet som noget fysisk og så har du kørt dig selv op psykisk og forværret din tilstand.

Næste gang så få din søvn og tving den mad ned som du har brug for, selvom du ikke er sulten.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg er nu ikke så sikker på at de symptomer som der beskrives lyder som underernæringssymptomer. De skulle også meget vel været forsvundet efter du spiste noget.

Hvor meget har du sovet i mellem søndag og mandag? Og er du sikker på at det var mdma. Det kan sagtens ha være et eller andet RC, som du har reageret på. Jeg har også oplevet forskellige mærkelige bivirkninger flere dage efter, men bestemt ikke så voldsomt.

Medlem

Jeg har prøvet noget lignende efter lidt for meget MDMA(250-350 i en enkelt dose)... Hvad det skyldes og hvordan man undgår det, skal ikke helt kunne sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan varmt anbefale flydende føde om morgenen dagen efter en MDMA tur hvis appettiten ikke er i top. Det er nemt at maskere et god bunke kcal og det er nemt at få ned.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 28 feb 2013 17:12, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

jeg vil mene det er fordi du ikke har fået den søvn du skulle ha, og begrund af din kost og som puny_pete siger ,

luk op for noget godt ja det er
Flydene morgenmad ja den er Go!

Junior medlem

Jeg er nu ikke så sikker på at de symptomer som der beskrives lyder som underernæringssymptomer. De skulle også meget vel været forsvundet efter du spiste noget.

Hvor meget har du sovet i mellem søndag og mandag? Og er du sikker på at det var mdma. Det kan sagtens ha være et eller andet RC, som du har reageret på. Jeg har også oplevet forskellige mærkelige bivirkninger flere dage efter, men bestemt ikke så voldsomt.

hej snufkin. hvad er RC? jeg ved ikke om det har været mdma. selvfølgelig kan det - som i alle siger - skyldes mangel på søvn og mad, men jeg har aldrig hverken sovet eller spist særligt meget efter et mdma-trip førhen. så det undrer mig virkelig at jeg pludselig får det sådan her. virker usandsynligt eftersom jeg aldrig har haft det sådan her før. det var altså ret vildt.

Junior medlem

Jeg har prøvet noget lignende efter lidt for meget MDMA(250-350 i en enkelt dose)... Hvad det skyldes og hvordan man undgår det, skal ikke helt kunne sige.

@stanhope: tror du der var noget andet end mdma i? (selvom det selvfølgelig aldrig er til at sige med sikkerhed.) kan du prøve at beskrive din oplevelse?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan ikke sætte mig ind i ikke og æde efter sådan en tur. Jeg skal gerne æde godt før, under og efter turen, og endnu mere dagene efter.
Hvis jeg gjorde som du havde gjort havde min krop sagt stop meget før, og meget værre end den gjorde ved dig, det jeg sikker på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX

hej snufkin. hvad er RC? jeg ved ikke om det har været mdma. selvfølgelig kan det - som i alle siger - skyldes mangel på søvn og mad, men jeg har aldrig hverken sovet eller spist særligt meget efter et mdma-trip førhen. så det undrer mig virkelig at jeg pludselig får det sådan her. virker usandsynligt eftersom jeg aldrig har haft det sådan her før. det var altså ret vildt.

RCs betyder reseach chems. Det er nye stoffer, som ingen kender bivirkningerne af endnu. De bliver tit solgt som mdma/ecstasy.

Junior medlem

Jeg har oplevet PRÆCIS det samme efter et bad trip på krystalliseret mdma, hvor jeg ikke kendte kvaliteten og det krystalliseret Emma var helt fremmede for mig! Samme tur på skadestuen osv.
Jeg er overbevist om at det hele ligger psykisk, efter en snak med min læge!
Hvis du oplever det med vejrtrækningsproblemer igen, skal du bare huske på at der ikke sker noget farligt, da det bliver udløst af et angst andfald! Jeg oplever det stadigvæk i ny og næ, især om søndagen hvor jeg har drukket både fredag og lørdag!
Jeg oplevede også det samme efter bare 3 sug på en joint i dag. Så hvis jeg må give dig et råd, så hold dig langt væk fra psychedelliske stoffer fremover! Det kan self. Også være en god ide bare at tage en pause hende Emma i et godt stykke tid, inden du prøver igen!

Undskylder for min uoverskuelige besked, men det er skrevet fra min iPhone!

Junior medlem

hej jeg skriver fordi jeg håber der virkelig er nogle der kan hjælpe mig, Jeg har i en længere periode haft det underligt i kroppen og psysisk, og jeg ville hører om det kan være fordi jeg for 3 måneder siden var til en morgenfest hvor jeg havde taget en masse amfetamin i løbet af natten, så fik vi noget mdma, og jeg fik det vildeste badtrip. hvor jeg følte alle personerne til festen var imod mig, og nærmest var ja dæmoner, jeg hallusionerede meget, og så mønstre i køkkenbordene, og når jeg kiggede de andre i øjnene var det som at de var helt sorte, det varede 30 min, og så fik jeg den vildeste kærlighedsfølelse, men havde det dog stadig dårligt en masse dage efter, men nu kommer vi til sagens kerne, for så nogle uger efter, havde jeg taget noget amf om torsdagen, og ikk sovet så meget, og fredag aften der sniffede jeg ca 2 gram amf, og havde en sjov sjov bytur, indtil kl 02. hvor der var en fremmede der gav mig en shot, og så følte jeg alt vendte tilbage fra den morgenfest, med alle var imod mig, og var bange for der var noget i den shot jeg fik. jeg blev rastløs og rendte rundt i byen og var bange for alle, fandt dog en jeg stolede på, og han gik lidt rundt med mig udenfor, lidt senere på aften gik jeg hjem med ham vennen jeg havde købt amfen af som var helt vildt hvidt og lugtede kraftigt, vi mødte så en bil med 3 unge i, og jeg fik så meget noia på og troede det var en sammensværgelse og de ville dræbe mig, og ham min ven var med til det, så jeg valgte at løbe hele vejen ud til den anden ende af byen fordi jeg var så bange så bange, og følte jeg måtte gemme mig bag alle biler for de kunne dukke op når som helst, jeg løb så ud til min bedste ven, og lå lidt på sofaen, men det var som om vægene faldt ned over mig, og jeg gik rundt i stuen fordi mine ben var rastløse,. og var bange for mit hjerte ville gå i stå hele tiden, jeg følte billederne kiggede på mig med onde øjne, jeg ringede så til min søster og fortalte jeg var så bange og jeg ahvde taget noget amf, og var bange for at have fået noget i min shot. hun hentede mig, og vi kom hjem til hende, men det stoppede ikke, det blev værre og værre, var selv bange for hun ville komme noget i mit vand glas, min mor kom og kørte mig på hospitalet, og så lå derude noget tid, og jeg fik så besøg af en god kammerat, der havde en juice med, da jeg drak af den , vendte alt tilbage, og prøvede at overbevise sygeplejersken om min ven havde dopet mig i juicen, aldrig har jeg været så bange, troede alle var imod mig, både min far min ven, sygeplejersken alle, mit spørgsmål til jer er så nu, jeg har det stadig underligt, jeg får det mærkeligt når jeg drikker af et glas jeg ikk selv har hælt op, selvom jeg er sammen med mine bedste venner, tror jeg de kunne finde på at komme noget i, er bange for det vender tilbage hele tiden, og det er 3 måneder siden nu, kan nogle fortælle mig hvad det kan være der er sket, om jeg har en dårlig psyke, om det var noget fra den aften hvor jeg bare hele tiden tænker tilbage, ? jeg har også koncentrations besvær, og jeg er bange hele tiden for jeg får den følelse tilbage, nogle gange ligger jeg bar og vente rpå følelsen kommer hvis jeg har drukket noget vand, jeg er normalt en meget glad fodbold dreng, men det virkelig irriterende det der, hjælp!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]