Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg er ny herinde, men kunne ikke finde ud af at oprette en ny tråd :/ men har brug for ens hjælp... En fyr jeg har snakket m i i ca 1 år røg hash siden han var 15, men stoppede her i sommers og r nu begyndt på amfetamin, (eller jeg tror han er stoppet) det skal så siges han også har damp.. Han er 21 nu. I hans hverdag laver han intet da han mener han ikke kan klare at gå i skole og høre en lærer og han hader at nogle skal bestemme over ham.

Den gang vi lærte hinanden at kende var han rigtig sød, men vi mødtes ikke, hvergang han sagde snart kom det aldrig, enten glemte han det ellers skulle vi mødes også blev d ikke t ngt, pga hans undskyldninger, ellers reagerede han ik på min opkalde altså han brændte mig af. Ellers sov han... Han fortalte han er interesseret i ngt serisøt, han mener han aldrig har været forelsket før, Ka d passe? Han er opvokset i opholdsted, men flyttede hos hans far da han var 15.. Bliver man nemt forelsket når man ryger sådan noget eller glemmer man alt det ?? Nok om længe efter sommer ferien begyndte vi at snakke i Tlf, jeg ventede til han spurgte om han ville mødes, men op til 4 gang glemte han aftalerne eller så sket der li ngt ? Er man sådan når man ryger det ?

Nu skal j komme til hans personlighed som gør mig forvirret om det er mig der er ngt galt med eller ham.
Han siger han altid har stress siden jeg lærte ham at kende.
Han er vågen om natten og sover om dagen næsten altid
Han flipper hurtig ud, nogle gange bliver j bange for at sige ngt forkert. Bare den mindste ting
Når vi snakker i Tlf nogle gange er han glad snaksærlig nogle gange negativ provokerende irriterende..
Han siger han vil ngt serisøt men gør ikke noget ?
En dag siger han jeg vil ha dig en uge efter jeg ved det ikke om jeg vil, vi i gang m at lære hinanden at kende.
Jeg har været sammen m ham nok 4 gange i et år, han har aldrig tid og ellers glemmer han det, men jeg stadig sød og afslappende, for elsker ham.
Pludselig kontakter han mig ikke længe, nu har j hørt han er ind og sidde og han har intet sagt t mig :s
Han siger mange piger ville ha ham, men han har aldrig elsket nogle, men bare være sammen m dem sådan..... - han er megeeet selvglad.
Han kan dommenere mig også lidt efter snakke sødt.
Da vi var sammen var j hos ham, han snakkede slet ikke, han havde helt røde øjne og gik ud frem og tilbage, og ringede t hans venner, altså han kunne bare ikke sidde stille. Men meget afslappende ansigttræk havde han, og han var meget negativ.. Og jeg er en magt følsom pige derfor er mit spørgesmål er alt dette normalt fordi han ryger amfetamin og har damp eller er det mig som er lidt underlig ??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
ærligt talt lyder han som en nar og du skulle ikke spilde din tid på ham. du siger du er bange for at sige den mindste ting forkert, fordi han skal flippe ud. det er jo slet ikke holdbart på nogen måde, sån fortjener ingen at blive behandlet. som jeg tolker din tekst, er han arbejdsløs, har ingen uddannelse, psykisk ustabil, tar speed ofte og behandler dig ikke ordenligt. håber da selv du kan se han ikke er det værd. du lyder som en rar person måske lidt for rar, der du ikke skal finde dig i sådan noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
ENIG!

- følelser kan være noget skidt noget at skulle arbejde imod, men det lyder som om du bør prøve alligevel.
han lyder som en nar. man kan sku godt være en sød person selvom man har damp.

Medlem

synes som de andre også at han lyder lidt som en nar.
tror ik på at han vil dig noget seriøst, hvis han ikke gør mere ved det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
lyder som en idiot, du ikke burde bruge mere tid på. Kan du overhovedet nævne nogen gode ting eller positive sider ved den person?

Hvis ikke, burde du seriøst finde en anden der er omsorgsfuld, sød og rar og som du kan forstille dig en god fremtid sammen med.

Junior medlem

Nogle gang er han sød, men så snart han føler en smulle pres stikker han af... Vil det sig det intet har med hans damp og amfetamin at gøre ? Han har ikke fået en kærlighedsfuld opdragelse. Hans mor og far er skilt og gift m andre begge to.. Han er opvokset i opholdsted.. Da han flyttede hos hans far er j sikker på han tit blev nedgjort, men han bor alene nu.
Nårjah og han skal altid have opmærksomhed.. Nogle gange kan j aldrig få fat i ham man sgu tro han r død, også lever han op af jorden igen. Men en smulle kriminel r han også.. Han har ik selv fortalt han tar amfetamin , men j så det da j var hos ham, det var ngt Hvidt pulver i en sten form...

Undskyld det sene svar, men ved ikk hvornår j for en besked, r ny herinde :)) jah jeg er meget sød og afslappende, men elsker ham. Er bange for at gøre mig selv sug eller v ik.

Junior medlem

Nårjah og i hans øjne er han den bedste, klogeste, flotteste.. Han ser sig selv Meget høj i hatten... Og tror alle piger vil ha ham og d kun pga den status han har fordi han r vild.. Tænker bare er d pga det han tar eller er han sådan

Problemet r j elsker ham :( han ringer og siger søde ting, og siger vi kan mødes imrn ogsaa kontakter han mig ikke en to uger og gøre det samme igen...

Det skal så siges han r min første, og j går i skole, har aldrig kendt til sådan ngt.. Han var også mig intresseret i hinanden. Han siger også altid har aldrig mødt en god pige som dig osv... Han gør mig helt blød...

Junior medlem

Men jeg tænker bare hvis han stoppede m de stoffer ændre han sig måske?? Er det ikke ngt m de amfetamin at gøre eller :(( siden han r så negativ .. Den damp barn .. Han irriter m li nu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tror du ikke bare at du sårer dig selv ved at holde fast i en person der ikke har følelser for dig, og som siger at han aldrig har elsket nogen og tager amfetamin, og desuden ikke lyder som om han behandler dig godt?

hvis man ikke tager telefonen, eller skriver til en person der er forelsket i en, så er det fordi følelserne IKKE er gengældt.
- selvom han har haft det hårdt, er det ikke dit job at redde ham.

Dedikeret medlem

amfetamin kommer ikke i "sten form" bare lige så du er klar over det.
Det har højst sandsynligt været kokain når det har været i en sten ud over det lyder det jo bare som om han slet ikke er klar til at have et forhold.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
han er en nar, og du er naiv...

Medlem

han er en nar, og du er naiv...

This ^
Enten får du ham på et misbrugscenter og på den rette løbebane igen ellers foreslår jeg at du skrider fra ham og cutter alt kontakten til ham. Begynd at se andre mennesker, stift nye bekendtskaber og bare sig fuck ham til dig selv.

Junior medlem

Der var en af jer som skrev at amfetamin ikke er i sten form, kan man ikke få det i det ? Eller er det mon så heroin han ryger ? Den var i en plastisk tynd pose, den var sten formet, også var der også nogle små... Kan det ikke være amfetamin eller er det heroin ??

Problemet er han ved ikke jeg ved han ryger det, og tør ikke at sig det til ham, jeg så det i hans køkken skab gemt, men spillede jeg intet så.

Ja, jeg er naiv,men han siger han godt ka li mig, han siger det er sådan en kone som dig jeg vil ha som min fremtids kone fordi jeg ved du vil give dem en god opdragelse og blabla..... Men så pludselig siger han ngt andet næste dag, altså. Hans tanke ændre sig hele tiden, tænker ind i mellem, er han normal...

Men jeg elsker ham, selvom han er så hård... Han kan være hård den ene dag og næste dag rigtig sød.... Men grunden til jeg holder fast er at jeg tænker mon det er pa det han ryger??? Og hvis han ku stoppe med det vil han måske være en anden .

Nårjah forresten udefra ser han så afslappende ud, han kan snakke så roligt også, og nogle gange helt aggressiv. Vil ændre ham, men ved ik hvorn :|

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Miav - Du er håbløs forelsket i en junkie. Lyder meget hårdt, men det er det desværre også.

Du bliver nød til at indse at du nok ikke har den store mulighed for at hjælpe ham, med mindre du tør bryde det 'tabu' med at fortælle ham at du ved han tager heroin/amfetamin/kokain (jeg skal ikke gøre mig klog på hvad det er), og den vel tilbyde din hjælp.
Her tyder det lidt på at han nok bliver nød til at komme på misbrugscenter, så det kan du jo give et forsøg.. Men jeg tror det bliver en meget hård kamp, som jeg desværre tvivler på du vil vinde.

Junior medlem

Du har helt klar ret i alt.... Han er min første kort sagt hvor jeg snakker med en seriøst.. Han er en som har prøvet mange ting, han har meget erfaring, kort sagt han kender til det hele på den måde at han har set og laver og laver mange ting.. Han siger han vil giftes med mig.. Det som er forskellen er at han aldrig har bandet af mig hvor han siger grimme ord, og sur og stresset og råbt har han altid.han siger det min skyld bare fordi jeg spørg ind til meget, og siger meget okey, hvor det kan irriter ham for jeg siger det tiltalt, når han flipper ud, svare j bare lavt på en pæn måde, altså jeg råber ikke eller ngt.

Jeg ved han snakker m andre piger også men ikke på en seriøs måde, men bare sådan og ved virkelig ikke hvad han for ud af dt.

Men er dt fordi han er min første j ikk kan give slip, for på ingen måde er han ordentlig...

Medlem

Geografisk sted: København
Giftes med dig? Hold da op.
Kom væk fra ham inden han får manipuleret dig alt for meget.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det kan meget vel stofferne der får røvhullet frem i ham, men han lyder som typen der er ret meget kørt fast i den rille... Hvis ikke han stopper med stofferne, synes jeg du skal droppe ham, ikke værd at få ødelagt sit følelsesliv af én der er så utilregnelig.

Dedikeret medlem

Nej amfetamin kommer ikke i sten så ja det er enten crack kokain eller heroin han ryger og det bliver man altså rigtgig rigtgig fucked i hovedet af hvordan ryger han det? på et stykke sølv papir? sølvpapir over en kop med huller i? glas rør? der er flere forskellige måder det kan ryges men ville være nemmere og indentificere hvis man ved hvordan han ryger det.

Junior medlem

Det du siger med en kop og sølvpapir har jeg set på ham med et billede på... Vil det sige det ikke er amfetamin men kokain eller er det heroin ?? Hvordan bliver man ?

Kan det være derfor han er sådan der imod mig ?? Kan man godt stoppe med sådan noget ?

Junior medlem

Så et billede af ham en gang hvor han bruger en kop men der er lys i men synes det ligner en smøg lidt men papiret ser lidt underligt ud men d et billede 5 år tilbage dengang tror jeg kun han røg hash....

Jeg ved bare da j var sammen med ham hjmme hos ham, kunne han ikke sidde stille han skulle hele tiden ind og ud ind og ud... Pludselig skulle han gå...hans øjne var røde.

Og han ser sig selv så klog og perfekt, han har os damp...

Og han er en person som hurtig for nok og flipper ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]