Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey overvejer at starte et projekt op, men vil gerne være sikker på jeg ikke laver noget giftigt stads!
Jeg er IKKE kemiker og har ret begrænset viden, i forhold til hele processen.
jeg har fundet den her vejledning:

Man kan ryge DMT-holdige planter; men koncentrationen er normalt for lille til en kraftig virkning. I stedet kan det ekstraheres: Overhæld de knuste plantedele med vand tilsat lidt syre (ascorbinsyre, citronsyre, eddike), og tilsæt et organisk opløsningsmiddel (æter, ethylacetat ; petroleumsæter eller renset benzin kan muligvis bruges i stedet) og ryst blandingen. Syren holder DMT-en tilbage i vandet, der renses for bl.a. fedtstoffer. Skil det organiske opløsningsmiddel fra. Gør så opløsningen basisk (natron, bagepulver, soda) og tilsæt nyt opløsningsmiddel og ryst - nu ekstraheres DMT-en over i den organiske væske, og bliver tilbage når væsken inddampes.
For det rene DMT er ca. 20 mg en passende dosis når det sniffes eller ryges; til indtagelse sammen med en MAO-inhibitor er 50-100 mg en passende dosis.

Så processen er som følger? tag din plante, hak den i stykker. Hæld eddike og olie på. Ryst. Så skal jeg fjerne olien igen? hvordan? og organisk opløsningsmiddel? wtf? Hæld natron i, hæld mere olie i. Ryst. hæld det over i noget organisk opløsning middel, inddamp og snif?
Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
psychedlia søg > alkymistens hjørne > søg efter dmt > Ekstraktion af DMT fra M. hostilis

Junior medlem

Synes bare den er svær at forstå :D har søgt! Jeg er totalt nybegynder og hvis i kan holde mig i hånden hele vejen ville det være rart :D

Og helst med udstyr for max 100.-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg ville ikke begive mig ud i en guide, som jeg ikke forstår, skrevet af en som har forstand på det. Det betyder nemlig jeg ikke har styr på det hvis jeg ikke forstår det. Simple as that.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Sten Larris har på sin vis ret, men den metode han reklamerer med dér er mere kompliceret end Imp's STB ekstraktion af MHRB. Sten's guide er liiiiiiiige lovligt simplificeret IMO.

- 3x kogning i syrnet vand
- affedtning med upolært solvent og separation af de 2 faser
- basificering af opløsning
- ekstraktion med upolært solvent (og separation af de 2 faser)
- inddamp solvent eller frys DMT'en ud

Ovenstående er Sten's guide skrevet en smule mere udførligt - sammenlign evt. med Imp's metode og du vil opdage at den sidstnævnte er lettere at udføre.

Jeg vil anbefale at du læser Imp's guide igennem et par gange eller 7 og prøver at forstå den.. Og så kan du eventuelt spørge ind til det du ikke forstår :)

DMT freebase, som du ender ud med ved begge metoder, skal IKKE sniffes. Det er en svag base og du har ikke lyst til at smadre dine slimhinder i næsen med det.

Olie skal du ikke bruge til nogen af metoderne ;) I Sten's bruger man et upolært solvent til at fjerne olier/fedtstoffer fra sin ekstraktion - i Imp's er dette step overflødligt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Og helst med udstyr for max 100.-

Det er nok lige at stramme budgettet.. En skilletragt er GULD VÆRD og pyrex/borosilikat-flasker er IMO et must når man har at gøre med stærkt basiske opløsninger.

Men ghetto-versionen med HPDE-plastic dunke og madpipette/sprøjte/siphon eller hjemmelavet skilletragt er da set før.. Det er bare ikke anbefalelsesværdigt!

Medlem

Geografisk sted: hasselager
Hvis det er svært at forstå, er du ikke klar til det, vent til det giver mere mening for dig, og brug så tid på at læse på nettet og bliv klogere, så du ikke komme galt af sted :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]