Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

ja igår drak mig og en veninde 17 gram våde svampe hver i te og allerede 20 mintuter får jeg visuals for første gang i mit liv og jeg begynder at græde af glæde så kommer 5 kammerater og de får mig min veninde til at freake lidt ud men de smutter så og hun ligger bare og nyder sine visuals mens jeg ser te og har totalt tankemylder alt det der skete igår virker meget usammenhængene idag og jeg er også depri og forvirret i dag nogen der kender til det :)? skal lige siges det var mine første visuals i mit liv og der var smæk på !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Man kan godt være lidt bedrøvet dagen efter som på Emma eller kiks. Har ikke hørt det med svampe men kan sagtens være.
Det kan måske have noget at gøre med du har taget så meget. :rocking:

Medlem
Brugeravatar

tag det stille og roligt :) , og brug dine dage på at finde ud af hvad du fik ud af dit trip selvom du havde tankemylder
og du måske ikke synes det var det fedeste i verdenen

det kan godt tage et par dage før du måske er dig selv igen
:) husk også at spis lidt sundt som bananer og frugt :)
og være sammen med nogen venner så glemmer du også at du er depri
og vis ikke så kan de i det mindste hjælpe dig lidt :)

måske prøv at tegn nogen af de visuals, og prøv at se om det gir mening selvom det nok godt kan være ret svært
eller skriv en trip rapport her inde så kan det også være at du uden selv ligger mærke til det måske kommer ud med
noget du måske ikke lige havde regnet med

og 17G er det ikke også lidt meget pr person men det kommer self også and på hvad det er for nogen svampe :)

og håber du får det godt igen :) og det gøre du nok også skal du se, sådan et trip som sagt kan godt slå hårdt

Medlem

mexican og ja min livserfaring siger også at man ikke er depri over noget for evigt jeg ville prøve at lave en triprapport den sidste kom bare ikke ind :S

Medlem
Brugeravatar

så vidt jeg ved er 17g mexican ret meget, men det ved jeg ikke om jeg har ret i.

skriv din triprapport i noteblok og husk at gem den så den ikke går tabt så du ikke skal starte forfra med at skrive :)
vis du kommer til at lave en eller nederen tastefejl på siden så den springer 40 sider tilbage eller hvad der kunne ske

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det er meget normalt, ved højere doser/påvirkelse har jeg selv erfaret, men kun hvis selve trippet ikke er godt, det smitter lidt af så og sige.
At rejse rundt i det psykedeliske er noget der tager tid at lære og styre. Se det som, at hoppe ned i en pool. Man skal lige mærke vandet, hvordan har kroppen det med temperaturen? okay, så prøver vi lidt mere, og lidt mere, alt afhængig af hvad din krop/psyke siger.
At badtrippe på svampe betyder du har en eller anden form for ubalance i dit liv. Reflekter over det, få det ændret - og en dag, hvis du er ægte psykonaut, vil lysten til endnu et trip komme lige så stille tilbage. Et badtrip, kan være noget af det mest givende du kan blive udsat for, men samtidig også skræmmende hvis man ikke er bekendt med det. Når du først har lært at lytte til din psyke, og har et par trips bag dig kan du lære at styre det, så du ikke få et vildt tankemylder og alt virker forvirrende. Så kan du dykke ind i dig selv, og få åbnet og gennemtænkt nogle ting som du måske slet ikke vidste var et problem for dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg føler mig meget sjældent deprimeret i det hele taget, men efter svampe eller andre psykedelika synes jeg at jeg er "bedre i kontakt med mine følelser".

F.eks kan jeg sidde og knibe en tåre over en go' halvsørgelig film :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]