At være meget selvbevidst er ikke nødvendigvis lig med at man er selverkendende. Du skal også kun tage det som råd og vejledning, jeg har af indlysende årsager ikke løsningen på din krise, jeg fortæller dig bare hvad der har virket for mig i lignende situationer... Meditation på intet har også været gavnligt for mig... Det kan også bare være en periode du er på vej igennem.
.TT. skrev:
Hvis jeg prøver at smile, eller være glad, får jeg en følelse af at være ussel og falsk, som i at der sidder en jeg hader og observere alt hvad jeg gør. Jeg kan slet ikke engagere mig i at have et godt humør, der går 5 sek, og så kommer der en ny negativ tanke. Det skal lige siges at disse tanker ikke efter min mening er nogen indsigt, det er bare ubruglige negative tanker.
For mig lyder denne her sætning benægtende, kan godt være at jeg fejlfortolker, i så fald kan du jo bare se bort fra min mening. Det er svært for mig at vurdere din situation da jeg jo ikke kender noget til din baggrund eller din motivation for at tage psykedeliske stoffer. Jeg har generelt den rettesnor for mine trips, at hvis tankerne påvirker mit humør, så er de altså ikke "ubrugelige" men er udtryk for en ubalance. Hvor stor en dosis plejer du at tage? Måske du er parat til at give den et nøk opad? Man kan godt sidde fast i den samme rille hvis man kører den samme dosis mange gange..