Jeg prøver sgu i min kedsomhed.. Tag ikke nedenstående for gode varer da jeg langt fra er sikker på om metoden er korrekt..
Hvis vi siger trådstarters amfetamin har været 10% rent(sikke flinke vi er) og han har taget 700mg, bliver det 70mg med sidste dosis kl. 04 d. 23/3.
Biotilgængelighed på 75% (70mg * 0,75 = 52,5mg)
5L blod af ca. 1Kg/L (5L / 52,5 = 0,095mg/kg blod)
T + 0 - 0,095mg/kg blod
T + 13 - 0,047mg/kg blod
T + 13 - 0,023mg/kg blod
T + 13 - 0,011mg/kg blod
Hvis ovenstående stemmer nogenlunde overens med virkeligheden og man så oven i købet tager højde for de 5-30% som udsilles uændret i løbet af 24 timer - burde 1½ - 2 døgns tid fra sidste dose kunne klare det.
Er det nogenlunde korrekt?
Hvis man skulle tage højde for de 5-30% som udskilles uændret indenfor 24 timer, hvordan skulle man så bære sig ad mon?
Kloge hoveder, anyone?
Lige et hurtigt bud:
T+'erne ser rigtige ud, ud over at det skal være T+0, T+13, T+ 26 osv.
Det ser dog ikke ud til at du har taget højde for at der er indtaget flere doser fordelt ud over aftenen? Det hele skal regnes med, fra hver deres respektive indtagelsestidspunkter.
Jeg har på fornemmelsen at mængden af uændret stof der udskilles via urinen har noget med tærskelværdien at gøre, og dermed vil den falde i procent, når mængden af stof i blodet falder.
Prøv at læse op på tærskelværdi, det kan være det hjælper dig i den rigtige retning

Edit: det er dog meget mere kompliceret end det. Administrationsruten har meget at sige, både mht. biotilgængelighed, men også i forbindelse med absorptionshastigheden, som er relativ hurtig ved nasal administration.