Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svag cannabis
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Hei.

Håper dere forstår min norsk.

De siste årene har jeg til enhver tid fået ekstremt potent cannabis fra mine dealers.

Det potente og veldyrkede produkt smaker veldig godt og er meget godt tørket. Det er noe jeg setter stor pris på(selvfølgelig) i forhold til den allmindelige weed man får tak i.

Men en ulempe med den potente weed er at man blir så utrolig skæv. Siden jeg røyker ofte så er ikke dette alltid en fordel.

Jeg kunne selvfølgelig ha puttet mindre pot i mine joint, lage de mindre osv. Men stadig vekk så ender jeg opp med å putte for meget i.

Jeg vil at mine joints skal smake meget av weed og ikke bare av tobakk, slik som de gjør hvis man putter mindre i.

Så mitt spørsmål er: Hvilke strains kan jeg gro selv til eget bruk som er mindre potente?

Som sagt, jeg vil nyte smaken av et vel behandlet produkt. Ikke nødvendigvis bli ekstremt skæv. Mindre potent weed smaker somregel bæh i forhold til den hyperpotente.

Jeg vil altså beholde aroma og mengde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
I teorien kan man vel dyrke alle strains, og undlade de store mængder gødning? :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

De fleste sælgere af frø på nettet skriver hvor potente de forskellige strains er. du leder efter noget 8 - 15%, ikke højere hvis du vil holde skæverten nede. Desuden oplyser de også ofte hvad de forskellige strains smager af.
Nu må vi desværre ikke poste forhandlerlinks på siden, men det er ikke alt for svært at finde nogle af de troværdige sider selv.

Medlem
Brugeravatar

generelt er Autostrains mindre potente

Dedikeret medlem

har da ellers hørt mange sige at der ikke skulle være den store forskel mht. virkning på auto og regular..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Det er vidst også noget med at cbd'en udligner thc'en, det hørte jeg vidst noget om i den dokumenter?... Men du kan prøve "seedfinder", så finder du nok noget for dig. (google det)!

Medlem
Brugeravatar

Det er vidst også noget med at cbd'en udligner thc'en, det hørte jeg vidst noget om i den dokumenter?

Ja det er rigtigt nok, men jeg mener aldrig at have set nogle seedbanks der oplyser CBD indhold :o det er altid THC der bliver oplyst om.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
green house seed co, cbd-crew er da et par stykker :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Gror du udendørs eller indendørs? - generelt er pot frø jo mindre potente og giver et særdeles godt udbytte hvis du har dem stående udenfor.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]