Enig med Hypnos. Du bliver nødt til at komme væk fra det hele. Har du ikke noget familie eller nogle gamle nære venner fra før du begyndte at tage stoffer, der kunne gøre dig en tjeneste og hjælpe dig med at detoxe?
Og hvor tit tager du benzoer? Lader til du også er rigtig glad for dem.
Altså har angst, Social fobi, og insomnia. så benzoer er jo et mirakkel middel. Men tager dem kun for at holde paranoia væk når jeg er på stimulanser. så jeg kan blive ved....
lige så snart jeg kan mærke det mindste paranoia tager jeg en tab, diazepam/alprazolam.
bryder mig ikke om at være sammen med folk der ikke tager stoffer/har taget stoffer/familie når jeg har det som jeg har det lige nu. det derfor døgnafvænning ville være perfekt. der forstår alle hvad man er på vej igennem, fordi de alle har prøvet det.
Det umuligt at forklare et menneske hvad det vil sige at være addict. Det noget som skal opleves for at kunne forstå det.
Tror kun en tidligere addict virkelig kan hjælpe en addict.
Jeg burde begynde at gå til møder igen. Men ved os med mig selv at jeg får det sgu ikke gjort.
Tager en snak med min læge mandag. Der er jo et par medicinske behandlings muligheder.
Bupropion
Modafinil
Topiramate
Og ellers hører hvad han forslår.