Ren kokain virker snigende, men kraftigt kort tid efter du har taget det. Der skal ikke store doser til at gøre dig blæst. Stoffet er ikke sindssygt hårdt dog solidt og skrøbeligt, for du vil kunne ridse coken af klumperne nemt. Det mest sigende for om coken er ren, er om det giver dig paranoia, sindssygt comedown, depression osv. dagen efter. Det er dog lidt tricky, da medicin virker forskelligt på folk. Dårlig coke giver dig en masse af ovenstående bivirkninger, fordi lortet er cuttet med ephedrin og amfetamin (derudover andre midler der kan inducere paranoia + mere harmløse ting som kreatin og laktose). Bedøvelsen er helt sikkert til stede, men det må ikke være afgørende indikator, fordi det kan cuttes med andet bedøvende. Om man får EKSTREM snakkeren på er dog en langt bedre indikator imo. Der er bare ingen fremtid i at tage stoffer, for stoffer er pisse farlige. Jeg har over 4 måneder været 2 gange på skadestuen, fordi jeg har fået for meget. Kokain begynder at tage kontrol over dig, før du ved det. Senere prøver du at bilde dig selv ind, at du ikke har et problem. Når du bliver i tvivl, så er du nok blevet narkoman. Før mit misbrug bevægede sig over til kokain, så var bivirkningerne blot psykoser, depressioner, dårlig omgangskreds, kriminalitet, droppe ud af uddannelser og have det svært i skolen. Senere gik det HÅRDT ud over pengepungen, hjernen (nærmest kronisk paranoia og angst), familie, miljø og stort set ALT i mit liv. Hvis du vil have fat i rigtig god kokain, så skal du også opsøge nogle mennesker i et miljø, der er forfærdeligt. Det er dog utroligt så lang tid man kan blive ved med at retfærdiggøre sine handlinger, og til sidst bliver man grebet af en ligegyldighed og selvcentrering, så du bliver i stand til at skide på andre mennesker hårdere end du kan forestille dig. Kokain er noget forbandet lort. Husk det nu. Jeg håber du vil tage af lære af min hårdtvundne erfaring. Desuden giver kokain dig et falsk selvværd. Sandheden om at stoffer er for tabere giver god mening, hvis du har noget erfaring i livet med stoffer og velvære uden stoffer. At folk så retfærdiggører rygning af hash er noget helt andet, fordi man bliver ikke dyssocial af det på samme måde, men at tage røven på sig selv er meget alvorligt, for selv hash kan kneppe din hjerne, hvis du disponerer for skizofreni. Du skal overveje hvad du virkelig vil med dit liv, før du kan ændre din beslutning. Det er lige meget, hvad vi andre siger.
Det er sjovt fordi, jeg har sniffet god kokain "masser" af gange, men aldrig oplevet noget af det du beskriver. Måske, kun måske, er det ikke alle der ikke kan styre det ligesom dig?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.