Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hej Psy.

Jeg skal prøve Mephedrone nu her, og vil lige læse en triprapport for at se om det er mig.
Jeg har vanskeligheder med at finde triprapporter herinde. Kan faktisk overhovedet ikke finde nogle.
Nogle der kan hjælpe med en rapport på dansk ?. :hm: :peace:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er ikke en triprapport, men det er værd at tjekke ud alligevel http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=74&t=22766
Desuden var der vist et dødsfald i DK for ~3-4 år siden, der blev linket til brugen af mephedron.

Edit: Jeg er klar over, at det er en ældre tråd, hvor man ikke vidste ret emget om stoffet..
Et hurtigt kig på PubMed tyder på, at at den smule forskning der trods alt bliver lavet, stadig peger i retning af, at det ikke er ret sundt at indtage. Pas på dig selv

Senest rettet af Frugthat 26 mar 2013 21:33, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du stadig er i overvejelsesfasen, så håber jeg du vil skifte mening. Skynd dig at hælde lortet ud, mephedrone er noget lort

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Hold dig til MDMA som folk har hygget sig med de sidste 40-års tid og hvor man kan foretage nogenlunde saglige vurderinger af, hvad det gør ved din hjerne og krop på længere sigt,og hvilke forholdsregler man bør tage omkring HR.
Mephedrone forekommer meget suspekt at dømme ud fra en del tråde herinde gennem tiden - tror Samuel Caldwell har ret i at det er et lortestof.

Medlem

Jeg har taget mephedrone, og der er ikke sket mig det mindste, når man tager mephedrone skal man starte i meget lave doser for at finde rusen, og så kan du derefter redosere. Rusen vil jeg betegne som værende en blanding af MDMA og Coke, du har følelserne og den der trang til at være venner med alle og alt er bare perfekt, og samtidig har du cokens stimulerende og lidt speedet effekt. God fornøjelse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har læst anbefalinger om at holde sig til max 500mg på en session for at reducere bivirkninger og eventuelle skader.

Husk at mephedrone kan være særdeles vanedannende og det er ikke ualmindelig, at brugere kommer til at tage mere end planlagt, så vær bevidst om dit forbrug.

Medlem
Brugeravatar

Frugthat

Tak skal du have :D .

Medlem
Brugeravatar

Og tak for rådene folkens :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Drop at tage det, det er simpelthen ikke det værd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
lad være!
Jeg tog for kort tid siden omkring 1 g møffe på en skør nat. Det endte så med seriøse sår i munden, og irriteret næse 2 uger efter.
Fandt så efterfølgende ud af, at ham der solgte det til mig har 1 cm dybe huller ned i tungen pga overforbrug af møf

Møf er også helt trist på den måde, at når rusen er ordenligt i gang, mister man tidsfornemmelsen TOTALT.
12 timer bliver lige pludslig til 45 minutter lol

Medlem
Brugeravatar

Jeg har taget mephedrone, og der er ikke sket mig det mindste, når man tager mephedrone skal man starte i meget lave doser for at finde rusen, og så kan du derefter redosere. Rusen vil jeg betegne som værende en blanding af MDMA og Coke, du har følelserne og den der trang til at være venner med alle og alt er bare perfekt, og samtidig har du cokens stimulerende og lidt speedet effekt. God fornøjelse

This.

Hvis det er god Mephedrone så fortryder du intet, du bliver kongen for en aften.
Stoffet er både godt nasalt og oralt. Min favorit er nasalt, lynhurtigt come up og kæmpe rush.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Mephedrone er forfærdeligt og fantastisk på samme tid. På den ene side har vi med et stof at gøre der er super euforisk, man bliver i latterligt godt humør og føler sig 200% oven på. Man er gode venner med alle, snakker meget, og har en tendens til at lægge mange planer der aldrig bliver til noget.. :)

På den anden siden, er mephedrone utroligt vanedannende, jeg kunne personligt ikke holde mig til en streg. Ligegyldigt hvad, så hvis jeg lige skulle "smage" så tog den ene streg den anden, og det har jeg aldrig oplevet med andre stoffer, ikke engang rigtigt på kokain, i hvertfald ikke på samme måde. Udover det, så ødelagde det min hukommelse, indlæringsevne, og generelle intelligens på en måde jeg ikke ønsker at tænke på. JEg oplevede også seriøse bryst smerter der kom og gik, op til 1½ år efter sidste indgift.

Når det er sagt, så var jeg ung da jeg blev introduceret til stoffet, og lagt fra lige så fornuftig som jeg er idag, så jeg vil ikke kunne udelukke at jeg kan bruge stoffet på et fornuftigt plan idag. Det er dog ikke et stof jeg ønsker at prøve igen, af førnævnte årsager.

Så mit råd til dig er at hvis du er typen der slet ikke kan styre sit forbrug, og er en stimulans sucker, så hold dig langt væk fra stoffet. Hvis du vælger at stifte bekendtskab med stoffet alligevel, så lad for guds skyld vær med at købe mere end 1 gram af gangen.. ;)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tager tit for meget af stoffer jeg kender, pga jeg kender dem så godt så den får bare der ud af. med stoffer jeg ikke kender kan jeg godt tage en del men jeg tager aldrig for meget pga jeg har manglende erfaring på nye drug (sjovt nok).
Jeg tror godt jeg ville kunne styre det. Har ikke gjordt det endnu, men det er i fryseren :D .

Medlem

Jeg tager tit for meget af stoffer jeg kender, pga jeg kender dem så godt så den får bare der ud af. med stoffer jeg ikke kender kan jeg godt tage en del men jeg tager aldrig for meget pga jeg har manglende erfaring på nye drug (sjovt nok).
Jeg tror godt jeg ville kunne styre det. Har ikke gjordt det endnu, men det er i fryseren :D .

Er du helt væk eller hvad? Kan du ikke selv se hvor retarderet det er?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez

This.

Hvis det er god Mephedrone så fortryder du intet, du bliver kongen for en aften.
Stoffet er både godt nasalt og oralt. Min favorit er nasalt, lynhurtigt come up og kæmpe rush.

Ungdommelighed og risikovillighed hænger som regel sammen.
Har I overhovedet læst omkring stoffet?

Det er altså ikke for sjov, at der bliver advaret imod brugen af det. At det er din pusher ikke kan skaffe MDMA og snakker godt for Mephedrone gør det altså ikke mindre neurotoksisk. Det er én ting ikke selv at tro på det, men skrive anbefalinger til andre er ikke iorden.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.p ... start=0url

Medlem
Brugeravatar

Nej puha da, jeg skulle nok have anbefalet ham at tage MDMA i stedet, det er jo så meget sundere.

Dedikeret medlem

Nej puha da, jeg skulle nok have anbefalet ham at tage MDMA i stedet, det er jo så meget sundere.

Jeg er ikke helt sikker på om du er sarkastisk men det regner jeg med. Du ved godt at der er mange undersøgelser viser at mdma næsten er fuldstændig uskadeligt så længe du behandler det med respekt og ikke tager for meget/tit.

Medlem

Ja, det er det faktisk.

Medlem
Brugeravatar

Fantastisk, det er godt lige at få det bekræftet

Dedikeret medlem

Styre det? Lige så godt som du styre dit "forbrug" af MDMA?

viewtopic.php?f=4&t=44299&p=607700#p607700

Det er ikke fordi jeg vil hakke på dig - jeg er bare blevet lidt bekymret på dine vejne efter at have læst i din jubi jeg tager MDMA hver weekend hvordan for jeg en kraftigere virkning ud af det tråd :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]