Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

troede det sammme patrix indtil jeg spurgte mig til råds rundt omkring, da jeg mente det ikke kan passe det ikke skader når folk, sidder begynder savle og bare ligner de er blevet handicappet.
han sagde bla. os det kan give nogle alarmerende trips. hvad han så end mente med det, fik afvide det noget man skal tage 1 gang eller 2 og så skal man bare komme videre med noget andet som er "bedre" :) personligt mistede jeg selv lysten til det,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

salvia er ikke så harmløst som alle render siger, det skader hjernen ;) men held og lykke med næste trip

Har du nogle kilder på det eller er det noget du bare trækker ud af rø.. den blå luft? Jeg har ingen speciel kærlighed til S. divinorum, men jeg er rimelig overbevist om at hvis der var nogen beviselig fare ved at bruge det ville der være et hel kor af drug-warriors der ville skråle i kap om hvor skadeligt det var. S. divinorum er ikke en nyhed længer og der har været en del forskning omkring de aktive stoffer i planten, så hvis der er varige fysiologiske men ved at bruge det ville det nok være dukket op på nuværende tidspunkt. Jeg har lige for sikkerheds skyld tjekket Wiki og selv der er der ingen snak om evt. bivirkninger. For at citere:
"Rodents chronically exposed to dosages many times greater than those to which humans are exposed show no signs of organ damage."
Men det kan være du har måske bedre eller mere aktuelle materiale omkring emnet?

Dedikeret medlem

hehe det mest skadelige jeg har læst mig frem til må da også være når folk løber ind i en væg eller sådan noget lol :D

Medlem

tror du ikke dine svampe har været dårlige? 2 gram burde du sagtens kunne mærke. Det KAN selvfølgelig være fordi du spiste dem med 50 minutters mellemrum, men det tror jeg ikke.

Nu hvor du alligevel nævner hashbazaren, har de jo en international "nabo" hvor det er muligt at læse anmeldelser af de ting du køber, så det ville jeg tjekke ud hvis jeg var dig. Hvis du skal trippe alene, vil jeg klart anbefale dig at prøve svampe før du prøver LSD, grundet varigheden. Fuck salvia IMO. Hav hash/pot til rådighed, ligesom det er smart at have et par benzoer liggende for en sikkerheds skyld, de kan bruges til at dræbe et trip som aller sidste udvej, det at have dem liggende kan i sig selv være en tryghed

Dedikeret medlem

Jeg tænkte bare at jeg ville prøve det nu det var en dansk side men hold kæft hvor blev jeg da skuffet og alle tråde omkring det på danske forums er blevet lukket før der er kommet nogen reviews. Mærkeligt har han slet ikke svaret siden jeg trykkede jeg havde modtaget det. Men jo tjald en var jo også rigtig rigtig ringe så svampene har sku nok os været dårlige

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
hehe det mest skadelige jeg har læst mig frem til må da også være når folk løber ind i en væg eller sådan noget lol :D

Lad nu være med at indtage det alene! Hav en ædru, tripsitter til stede.

Dedikeret medlem

Har allerede set den der hehe bare rolig havde også en ædru tripsitter sidst bare med de svampe. Jeg har altid været fascineret af at hallucinere så har læst rigtig meget de sidste par år og jeg er ikke ny til stoffer har prøvet dxm, røget og sniffet coke massere af AMF kiks MDMA osv.

Medlem
Brugeravatar

Bare husk!

Psilocybin virker forskelligt fra person til person!
Nogle personer er mere tollerante overfor det end andre er.
Personligt spiste jeg selv nær 30g våd første gang (redosering hver 30. min),
og jeg fik kun et rimelig mildt level 2 trip (iflg. shroomery.org's trip guide)

Dedikeret medlem

Nu skaffede jeg selv nogen igår og kan sige at jeg absolut ikke er mere tolerant end alle andre ;) åd 1.5g tørrede og fik det vildeste trip på så nu ved jeg 100% at det lort jeg havde købt må have været dårligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]