Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Godmorgen..

Ja hvordan får man bedst og hurtigst maven i balance igen? Har været på en temmelig vild druktur de sidste 2 dage med minimal søvn. (Dumt i know!) .. Jeg kan overhovedet ikke holde noget i maven, har prøvet at drikke vand og spise frikadeller madder, og intet vil blive nede. Hvad kan jeg gøre? Har rimelig ondt i maven, kan kun ligge i fosterstilling og bliver nødt til at trække vejret meget dybt for det ikke skal gøre ondt. Jeg har taget en vitamin pille for et par timer siden.

Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
drik cultura plejer og være godt imod maveproblemer ..

ellers noget frugt eller juice ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke lige noget cultura, og har ikk rigtig lyst til at gå i byen og hente når jeg kaster op konstant :? .. Jeg har prøvet at drikke mælk og juice, stadig samme resultat. Gad vide om en stor saftig burger kan gøre tricket .. Syntes bare det underligt, jeg har det aldrig sådan efter en druk tur, normalt kan jeg med det samme nappe den klassiske rep bajer, uden problemer. Måske det er kokainen jeg tog som har krøllet maven ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Ryg en fed.

Medlem
Brugeravatar

Cola (som i Coca-cola) hjælper vildt meget, når jeg har det sådan. Ellers er der et produkt der hedder Husk (ja mærkeligt navn). Det fungerer vanvittigt godt for mig, da det skaber ro i maven og balancere base/syre forhold. Det ligner lidt savsmuld og kan købes i alle større fødevarebutikker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
banansmoothie med en lille smule vodka (2 cl) det gir energi, tager tømmerbasserne og får noget væske i din krop samtidigt med at du holder på væsken :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cola (som i Coca-cola) hjælper vildt meget, når jeg har det sådan. Ellers er der et produkt der hedder Husk (ja mærkeligt navn). Det fungerer vanvittigt godt for mig, da det skaber ro i maven og balancere base/syre forhold. Det ligner lidt savsmuld og kan købes i alle større fødevarebutikker.

Den med cola skulle være en myte. Taget fra netdoktor: Det er vigtigt at erstatte væsketabet. Det er ikke så vigtigt hvad, man får, men sukker- og saltholdige drikke som juice kan anbefales, da kroppen herved får erstattet de tabte salte. Det er en myte, at cola er godt ved diarré. Det er alt for sødt og kan forværre diarréen.

Men ... Fik fat i "husk" , hjalp på det. Men ikk helt 100% endnu. Men tak =)

Medlem

Hvis jeg først har knækket mig lidt voldsomt, går min mave fuldstændig i stykker.
For mig er løsningen en "stop-opkast" tablet. Og så ellers få noget væske og føde ned, langsomt.

Medlem

Ryg en fed.

hvordan kan det være at i her på psychedelia ikke tager cannabis som et stof som faktisk kan være ret ubehageligt og rimelig vanedannende i siger jo ikke noget til hvis der er nogen der skriver de ryger hver dag det er jo normalt, men da jeg oprettede en tråd om at jeg ville prøve en god opiat stener gik folk helt over gevind og sagde at det skulle man ikke og det var åndsvagt for mig er er både nikotin koffien cannabis og alc stoffer jeg undskylder at jeg er total grammatikspasser :whogives:

Medlem
Brugeravatar

Tænkt dig nu om inden du poster. Fordi at een person skriver det, betyder det jo ikke at hele psychedelia ikke mener cannabis kan være et farligt stof :roll: Der er massere af tråde ang. cannabis, misbrug og bivirkninger her på siden :stupid:

Medlem

ja men har bare tænkt på at skrive det et stykke tid for synes jeg ser det tit jeg har ihvertfald oplevet bagsiden af urten

Dedikeret medlem

raller: generaliser da lidt mere.. cannabis kan hjœlpe mod kvalme, det ka opiater sku ikk..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ja men har bare tænkt på at skrive det et stykke tid for synes jeg ser det tit jeg har ihvertfald oplevet bagsiden af urten

du følger åbenbart ikke godt nok med så, der er massere af folk (inkl mig selv) der er gode til at advare imod cannabis.

Dedikeret medlem

mærkeligt nok syntes jeg faktisk også det hjælper på mig med et bong hoved bare pas på med at fyld det for stort!! men det kan måske også have noget at gøre med den syge svede tur jeg plejer at få efter hovedet men selvfølgelig hvis du ikke er van til at ryge fede tror jeg absolut det har modsat effekt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]