Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey psy.

Jeg har en helvedes masse MDMA liggende og skal have det taget, Har kørt på det de sidste mange weekender og skal også de næste mange weekender :D . Problemet er bare at jeg kun kan køre på det fredag gennem næsen og så dur den ikke i nogle dage efter. Da jeg ikke har styr på bomber. Har jeg hørt om MDMA te.

Har hørt at jeg skal smide en opvejet dosis MDMA i en kop te. :hm:

Holder det :?: :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det holder ikke at tage mdma mere end 1!!!!! gang om måneden. du kører dig selv direkte ind i en stofudløst depression hvis du bliver ved! desuden forsvinder "magien" ved mdma'en, og der er stor risiko for at du aldrig vil kunne finde den igen.

lad vær' med at tage mere nu, lig det på hylden en måned, hvis du absolut ikke kan vente 2.

--- on topic
ja jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne drikke mdma te, men hvorfor ikke bare hælde det i et shotglas og drikke det, evt lige køre fingeren rundt bag efter og slikke det der måtte sidde tilbage?

Junior medlem

Hey dude.

Nar jeg fx tager MDMA, jamen så blander jeg det bare i vand og drikker det. Du kan helt sikkert gøre det samme med te.
Når det så er sagt, så tror jeg at du skal overveje lidt hvad du har gang i, du siger du har taget det "sidste mange weekender" og at du "skal de næste mange weekender". Husk nu at stoffer ikke er alt i verden, MDMA er hård ved kroppen og vil give bivirkninger ved det længere varende forbrug.

Det er lidt daddy talk, men hey. Det er godt at slå fast, før du slår dig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Der er styr på sagerne.

Kunne man også. Men ville der være mulighed for at forstærke Emma'en lidt måske :D ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ja, lad være med at tage det så ofte... Giver det ikke sig selv?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
med te?? nej det tror jeg sku næppe, har derimod hørt at at kakao kan forstærke mdma's effekt, men ved ikke om det er sandt.
hvis det er sandt, så er det omkring 50 g stærk chokolade om dagen i 4-7 dage op til et trip.

der er ikke styr på det hvis det du siger er sandt... sådan ER det bare. Du kan lige så godt se det i øjnene FØR det rammer dig, for så skal du kæmpe med en depression.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Der er styr på sagerne.

Kunne man også. Men ville der være mulighed for at forstærke Emma'en lidt måske :D ?

hahahaha, der er styr på sagerne... tag nu og læs lidt om hvad du propper i hovedet..
tyder ret meget på du har et misbrug af mdma, eftersom du SKAL tage det de næste mange weekender. det bliver ikke dårligt af at ligge et par måneder, eller år for den sags skyld.

Medlem

haha joker :P elsker din attitude overall! :D

Men jeg er nu imod hva du siger....
til dig med problemet: du har tydligvis HELT styr på hva du har gang i, og med hensyn til hvis du vil gøre det stærkere, så bare bland det, med lidt batterisyre, og en smule rottegift, Så skulle den være lige i skib skab skuffen! :rocking: (Ironi kan forkomme :whogives: )

Medlem

Hey psy.

Jeg har en helvedes masse MDMA liggende og skal have det taget, Har kørt på det de sidste mange weekender og skal også de næste mange weekender :D . Problemet er bare at jeg kun kan køre på det fredag gennem næsen og så dur den ikke i nogle dage efter. Da jeg ikke har styr på bomber. Har jeg hørt om MDMA te.

Har hørt at jeg skal smide en opvejet dosis MDMA i en kop te. :hm:

Holder det :?: :peace:

Du er sgu lidt en klaphat, hvis ikke du selv kan se at det 100% bullshit det du skriver..... Hvis ikke det virker gennem næsen, hvorfor i al verden skulle det så virke gennem mavsen? Du har taget for meget, og din hjerne har ALVORLIGT brug for en pause

Tænk dig nu om altså...

Medlem

Tror han mener, at hans næse ikke fungerer.

Det gør det da ikke mindre idiotisk... Hvis du har taget så meget knirk, at din næse gør så naller at du ikke kan tage mere, så tror jeg at de fleste nok ville tolke dette som et tegn på at man måske skulle tage en pause.......

Medlem

^Det, han har gang i, kan (og vil med største sandsynlighed) lede til seriøse skader på hjernen. Hvis ikke det faktum får ham til at stoppe omgående, ja, så kan jeg godt se det er svært, men jeg synes stadig ikke at man ligefrem bør hjælpe ham med at rede sig en psykose

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu skal han hvertfald ikke komme og sige at han ikke er blevet advaret. Der er INGEN mennesker der kan tåle at tage MDMA hver weekend i en længere periode, det vil med aller højste sandsynelighed medfører en stofudløst depression, serotonin syndrom og brainzaps (læs bl.a.: den her tråd: viewtopic.php?f=5&t=11133&hilit=stød+i+kroppen+mdma)

Medlem

Det går jo imod al sund fornuft det du har gang i der :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske gør den varme væske at din mavesæk tømmes hurtigere.
Hvis du skal få det største kick ud af din MDMA ved peroral administration skal du tage den på tom mave og skylle ned med ½ liter vand, evt. en lidt mindre mængde saft.

Hold dig dog fra at tage MDMA mere end en gang om måneden, du risikerer at miste stoffets effekt og skade dig selv. Det er ikke så fedt at tage MDMA i to måneder og så aldrig føle rusen igen - nyd hellere stoffet gennem mange år ved at respektere det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Idiotien kender ingen grænser. Du har fået fortalt om risici ved alt for hyppigt MDMA brug, håber du klarer den.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem

Jeg har sku prøvet en smags prøve på serotonin syndrom eller sådan noget en gang hvor jeg tog meget ecstasy det er sku ikke noget og spøge med og er glad for at det kun varede 1 uges tid!! Lyd og syns forstyrelser hvor hvor man kunne høre et mærkeligt slags sug inde i hovedet og ens syn blev fuldstændig fokuseret på hvad man nu kiggede på og mistede fokus på alt andet(svært og forklare og mange år siden) kom hver halve time eller sådan det blev pænt trælst hurtigt kan jeg godt fortælle dig.
Håber for dig selv du prøver og læse lidt om serotonin syndrom og mdma i det hele taget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Serotonin syndrom kan ikke vare i en uge, ikke medminde du bliver ved ved at tage stoffer/lægemidler der øger mængden af synaptisk serotonin. Selv for stoffer med lang halveringstid tror jeg der ville ske en desensibilisering så syndromet stoppede længe før en uge var gået.
Det lyder mere som HPPD. Ecstasy kan indeholde mange mærkelige stoffer, der kunne føre til tilstanden.

Dedikeret medlem

Ja det har det sikkert været syntes jeg kan huske noget om de pletter som på det første billede inde på wiki når man søger på HPPD. som sagt er det også mange er siden men er nu heller ikke helt sikker på om det overhovedet varede en uge hehe men ubehageligt var det ihvert fald og siden den gang propper jeg ikke noget i hovedet uden at have læst godt grundigt om det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Der er styr på sagerne.

Du har ikke styr på noget som helst lyder det til.
Er du klar over hvad der sker når du tager så meget mdma ? så ofte.. ? har du overhovedet sat dig ind i det ?

Når du her om et par måneder skriver i "medaljens bagside" at det hele er noget lort og du er ked af det konstant og intet ser ud til at give mening og dine fremtidsplaner(hvis du har sådan nogle) synes nu åndsvage og ligegyldige - regner du så også med at vi skal "skrabe" dig op fra gulvet trods alle advarslerne du fik ? hvis du har styr på sagerne kan jeg ikke rigtig forstå at du regner med at vi skal hjælpe dig med at få en mildere hjerneskade, når du jo har styr på at det er et HR(harm reduction) forum du spørg på ikke ?

her prøver folk at hjælpe dig med at pakke faldskærmen ordenligt inden du springer ud af flyet, men det er vist for sent, du har pakket den faldskærm røv dårligt og lad os håbe du når at finde remmen til reserveskærmen inden du rammer jorden... vi har prøvet at fortælle dig hvilken rem du skal hive i får at udløse den men du gider jo ikke at lytte fordi du har så meget styr på det ik ? :D .... lad ham dog falde ned og splatte ud hvis det er det han vil.. idiot :roll: :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]