SVAR GERNE HURTIGT DA JEG SKAL BESTILLE IDAG, ONSDAG D. 10) Hej I alle store voldsomme brianer!

Nu skal I høre.. er endelig kommet igang med at træne igen efter et lille års tid, og skal til at have købt mig noget nyt proteinpulver, da den - ellers - kæmpe bøtte snart er tom. Kreatin har jeg stadig masser af. Men tænker på at få købt mig noget weight gainer, og måske også ekstra kulhydratstilskud, da jeg nok desværre må indrømme at det ikke er alle dage i ugens løb at jeg får taget mig tid til at lave sund og næringsrig mad som man jo egentlig skal få passet bedst muligt.
Og nej... skal ikke på kur, er dælme ikke så glade for de eventuelle bivirkninger, og bestemt ikke nåletykkelsen man sætter i låret!
Er udemærket klar over at man ikke må linke til forhandlere herinde osv.
Men tænker lidt at det er det samme som at sige at 3x salmiakspiritus fra matas er den bedste. Så det jeg sådan set bare leder efter er navnene på de proteinpulver, weight gainer og evt kulhydratprodukter I kan anbefalde.
Endvidere har jeg allerede kigget på at få købt nogle koffeinpiller, nu der kører sådan et tilbud, men... De findes jo også i flere varianter, og mener at have læst en videnskabelig artikel at Taurin og Koffein skulle modvirke hinanden? Vidste den undersøgelse i hvert fald med energidrik? Kommer lidt i tvivl om hvor jeg læste den, men mener det var på videnskab.dk
Har tænkt på at købe noget BCAA tilskud også, men hvor mange forskellige tilskud skal man købe fra en bodyshop? For mange af mineralerne og vitaminerne kan man jo købe i alt fra matas til bilka.
Kort sagt:
En lazymans guide til indtagelse af nok proteiner, kulhydrater, vitaminer, olie, mineraler mm. vil tages imod med en kyshånd. For gider sgu ikke sidde og læse flere hundrede produktbeskrivelser igennem.
Det dejlige ambitiøse mål jeg har sat mig, er at indenfor det næste år skal jeg have taget 10 kg på, så mit BMI tal kommer op og ligge omkring 26 stykker istedet for de 22 som det gør nu.