Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2025 07:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 43  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg er endelig kommet godt igang, og er skide glad for det. Dog er jeg begyndt at få lidt ondt i min ene skulder og albue... Jeg mistænker selv mit bænkpres for at være synderen, da jeg efter at have kigget lidt rundt omkring har fundet ud af at min teknik ikke er super god. Det bliver der naturligvis rettet op på.

MEN, er der andre øvelser der kunne være skyld i dette? Jeg ved godt at det er svært at sige, men alligevel.

Jeg laver følgende øvelser hvor mine arme er involveret; Dødløft, bænk pres, skulderpress, pendlay row, curl til bicep og træk til tricep...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kør noget rotator manchet http://www.bodybuilding.dk/artikler/div ... aening.php

Skuldrepres kan også give anledning til skuldre problemer. Generelt i horizontalt og vertikalt pres skal du holde albuerne ind på kroppen (uden at overdrive selvfølgelig, men hold grebet semi suprineret). Jeg ser tit folks albuer ligge og flagre som giver afklemning i rotator cuffen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 03 apr 2013 15:25, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Årh, det ser jo super svedigt ud! Jeg er lige på vej ud af døren, så jeg har ikke tid til at nærlæse, men det bliver gjort i aften.

Tusind tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Okay, jeg har et lille emnespring her, som jeg gerne vil have jeres syn på.
Jeg har tabt en del kg, og er ret bange for at når jeg når min slutvægt har noget løs hud - problemet ligger lidt i, at min bmi siger at min "normalvægtig" er ikke ret mange kg, og med styrketræning kan jeg ret så hurtigt ryge op i kategorien "overvægtig" igen - det er et problem, da jeg gerne vil søge offentlig tilskud til at få fjernet det hud, hvad tror i en læge siger når han regner ens bmi ud til at være overvægtig, pga muskelmasse???

Er det nogen tips til at opstramme ens hud?? Bare blive et kæmpe steosvin? :D

Forbehold jeg selv har taget er ikke at gå kampamok og smide alt vægt på kort tid, men jævnt og stille og rolig.
Udover det synes jeg alle andre råd lyder lidt kvaksalver agtig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange mænd der træner har et BMI på over 25 og er alt andet end tykke. Hvad ligger du på og hvad lå du på før?
Læger er ikke helt idioter, jeg tror godt de kan skelne mellem muskelmasse og fedt. Hvis du får et nej kan du jo prøve en anden læges vurdering.

Medlem

For at måle den præcise BMI, skal ens fedtprocent også medregnes. Så hvis lægen ikke medtager den, så får du ikke den præcise måling.
Tror heller ikke at en læge er så dum ikke at medregne fedtprocenten!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes bare jeg har læst et sted for et godt stykke tid siden at han havde oplevet at lægen forlangede en vis bmi så han blev nød til at smide muskelmasse.

Mener min bmi er på 30 nu, og 42% før.
Men er forholdsvis "tæt bygget" angående muskler. Gode gener kan man vel kalde det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes du skal snakke med din læge om det - vi kan ikke give et svar på hvad han beslutter sig for, men det ville være ulogisk hvis han ikke tager højde for din fedtprocent.

I øvrigt skideflot arbejde! :D

Medlem

Synes bare jeg har læst et sted for et godt stykke tid siden at han havde oplevet at lægen forlangede en vis bmi så han blev nød til at smide muskelmasse.

Men er forholdsvis "tæt bygget" angående muskler. Gode gener kan man vel kalde det.

Jeg er temmelig sikker på at det var Hypnos herinde fra, hvis vi tænker på den samme. Du kan jo evt. prøve at skrive til ham.

Og hey, mad props til det vægttab der...- Det er sgu stærkt gået! Føles det ikke helt fantastisk?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes du skal snakke med din læge om det - vi kan ikke give et svar på hvad han beslutter sig for, men det ville være ulogisk hvis han ikke tager højde for din fedtprocent.

I øvrigt skideflot arbejde! :D

Det vil jeg prøve, og mange tak 8)

Jeg er temmelig sikker på at det var Hypnos herinde fra, hvis vi tænker på den samme. Du kan jo evt. prøve at skrive til ham.

Og hey, mad props til det vægttab der...- Det er sgu stærkt gået! Føles det ikke helt fantastisk?

Ja, kan det ikke godt passe jeg læste det herinde ? endda i den her tråd? tror sku du har ret.

Og mange tak - Nu er jeg godt nok stadig i gang, men jo - det føles fucking fantastisk! Alt føles bare mere fantastisk, har været fuldstændig uoplyst om hvad jeg proppede i mit fjæs før, men nu er det bare en hel anden livsstil jeg lever, og det er bare.. fantastisk ja!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

fedt mayn. Så skal du bare lige holde stilen resten af livet :)

Jeg får stortset ikke trænet for tiden, synes det er keeeedeligt. Men hopper nok på igen snart.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
SVAR GERNE HURTIGT DA JEG SKAL BESTILLE IDAG, ONSDAG D. 10)

Hej I alle store voldsomme brianer! :D 8)

Nu skal I høre.. er endelig kommet igang med at træne igen efter et lille års tid, og skal til at have købt mig noget nyt proteinpulver, da den - ellers - kæmpe bøtte snart er tom. Kreatin har jeg stadig masser af. Men tænker på at få købt mig noget weight gainer, og måske også ekstra kulhydratstilskud, da jeg nok desværre må indrømme at det ikke er alle dage i ugens løb at jeg får taget mig tid til at lave sund og næringsrig mad som man jo egentlig skal få passet bedst muligt.
Og nej... skal ikke på kur, er dælme ikke så glade for de eventuelle bivirkninger, og bestemt ikke nåletykkelsen man sætter i låret!

Er udemærket klar over at man ikke må linke til forhandlere herinde osv.
Men tænker lidt at det er det samme som at sige at 3x salmiakspiritus fra matas er den bedste. Så det jeg sådan set bare leder efter er navnene på de proteinpulver, weight gainer og evt kulhydratprodukter I kan anbefalde.

Endvidere har jeg allerede kigget på at få købt nogle koffeinpiller, nu der kører sådan et tilbud, men... De findes jo også i flere varianter, og mener at have læst en videnskabelig artikel at Taurin og Koffein skulle modvirke hinanden? Vidste den undersøgelse i hvert fald med energidrik? Kommer lidt i tvivl om hvor jeg læste den, men mener det var på videnskab.dk

Har tænkt på at købe noget BCAA tilskud også, men hvor mange forskellige tilskud skal man købe fra en bodyshop? For mange af mineralerne og vitaminerne kan man jo købe i alt fra matas til bilka.

Kort sagt:
En lazymans guide til indtagelse af nok proteiner, kulhydrater, vitaminer, olie, mineraler mm. vil tages imod med en kyshånd. For gider sgu ikke sidde og læse flere hundrede produktbeskrivelser igennem.

Det dejlige ambitiøse mål jeg har sat mig, er at indenfor det næste år skal jeg have taget 10 kg på, så mit BMI tal kommer op og ligge omkring 26 stykker istedet for de 22 som det gør nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Host sæt ordende bulk og powders og indsæt engelsk domæne navn, så har du et godt og billigt proteinpulver mærke.

Fiskeolie, BCAA, og andre kosttilskud kan også købes til billige penge herinde. Matas og fancy kosttilskudsnavne er kun for folk der ikke har sine penge kært.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er mig virkelig en gåde at folk gider bruge penge på alle de kosttilskud. Der var OGSÅ bodybuildere LANGT før alle de smarte fancy produkter. Det er bare svindel og humbug, og alle hopper på den. Spis en MASSE mad hver dag og træn hårdt! Keep it raw!

Det er slet ikke noget problem at få lige så gode resultater uden alt det pis. Det eneste produkt jeg kan gå med til og se en ide i er proteinpulver. Men alt det pis med PWO, Kreatin osv, jesus christ. Kroppen er ret smart designet fra naturens side, så den skal nok gøre hvad i siger, hvis i gør det ordentligt .. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor er proteinpulver iorden men kreatin, beta alanin ikke? Det er ikke svindel og humbug og ingen siger det er magisk pulver. Hvis det giver 5% ekstra og hjælper dig med at motivere dig?

Udover det, er kreatin og beta alanin så billigt at alle har råd til det. Kreatin er vel 300kr om året, BA omkring de 450 åreligt.

Hvis du havde en smule biokemisk forståelse ville du kunne se kreatin og beta alanin er fine ting at supplere med.
Jeg har aldrig sagt det er en absolut nødvendighed og det mener jeg heller ikke.

Det eneste jeg har noget imod er produkter som "XXX ANABOLIC SUPER MASS INSTANT COCK AND MUSCLE GROWTH"

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 11 apr 2013 17:41, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor er proteinpulver iorden men kreatin, beta alanin. Det er ikke svindel og humbug og ingen siger det er magisk pulver. Hvis det giver 5% ekstra og hjælper dig med at motivere dig?

Udover det, er kreatin og beta alanin så billigt at alle har råd til det. Kreatin er vel 300kr om året, BA omkring de 450 åreligt.

Hvis du havde en smule biokemisk forståelse ville du kunne se kreatin og beta alanin er fine ting at supplere med.
Jeg har aldrig sagt det er en absolut nødvendighed og det mener jeg heller ikke.

Det eneste jeg har noget imod er produkter som "XXX ANABOLIC SUPER MASS INSTANT COCK AND MUSCLE GROWTH"

Haha, kunne ikke have skrevet det bedre selv.

Men drenge husk, det vigtigste er troen og viljen..og godt med mad:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øhh det virker altzå.. Kender en der blev ripped på 4 uger

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
^

Fred være med i bruger penge på de produkter :lol:
Jeg kan vitterligt bare ikke se ideen i det. Det eneste som kræves af at blive større er Mad, træning og søvn. Syntes selve styrketræning/bodybuilding sporten er gået for meget op i smarte maskiner og fancy produkter .. Ikke lige mig da! En barbell, 2 dumbell og en bænk er nok for mig 8)

Medlem

^

Fred være med i bruger penge på de produkter :lol:
Jeg kan vitterligt bare ikke se ideen i det. Det eneste som kræves af at blive større er Mad, træning og søvn. Syntes selve styrketræning/bodybuilding sporten er gået for meget op i smarte maskiner og fancy produkter .. Ikke lige mig da! En barbell, 2 dumbell og en bænk er nok for mig 8)

Heldigt for dig... Men at kalde det svindel og humbug, vidner udelukkende om uvidenhed eller ignorance. Evt. en god kombo. No offense.........

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er langt at sammeligne kreatin med technogyms rumskibe. Jeg kan ikke se hvad der er så fancy ved kreatin og beta alanin. Ved du overhovedet hvad de to produkter gør?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]