Hej alle på Psy!
Jeg har i mange måneder gået rundt med tankerne om at prøve mit første trip. Så så jeg Vice lagde en dokumentar op om disse magiske trøfler, som skulle være en del af en Psylocibin (staves?) svamp, men lavet mere potent (ikke sikker på dette). Disse trøfler skulle efter sigende indeholde ihvertfald de samme aktive stoffer som i svampe.
Jeg har nu snakket med to af mine rigtige gode venner fra efterskolen, og vi er ved at planlægge en weekend hvor vi vil prøve disse trøfler. Den ene af efterskole vennerne er ikke helt sikker på om han er frisk eller ej, så om han gør det med os er vi ikke helt sikre på endnu, det er selvfølgelig helt op til ham selv.
Ingen af os har indtaget nogen former for psycheliske stoffer før, kun jeg har erfaringer med et par streger amf, hvilket jeg ikke har en særlig positiv oplevelse med. Vi ryger tilgængæld en del hash alle 3
Vi har nu fundet en hjemmeside der sender disse trøfler til Danmark, og vi synes at den virker meget trustworthy.
Nu til spørgsmålene!
1: Hvilken trøffel bør vi prøve os af med som nybegyndere? Vi står mellem valget om: Atlantis, Psilocybe Pajaritos, Psilocybe Tampanensis, Psilocybe Mexicana.
2: Hvad med dosering? Nogen erfaringer?
3: Hvad kan vi forvente af trippet?
4: Er der "større" risiko for bad trip end ved andre psycheliske substanser eller lign?
På forhånd tak