Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har læst mig frem til at Seroquel bliver brugt som heroin erstatning i fængsler, og derfor bliver kaldt "prison heroin", jeg får selv dagligt Seroquel og ser ikke nogle opiat sammenligning?? Nogle der ved lidt mere om emnet, og misbrugspotentiale?

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke om nogle bruge seroquel, som heroin erstatning. Syntes umiddelbart at det lyder underligt, da det ikke har den samme effekt. Kunne du ikke måske forveksle det med Subutex?

I den korte periode jeg selv sad i arresten, kunne man få udleveret Seroquel af lægen hvis man havde psykiske problemer eller søvnproblemer.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes Seroquel virker meget sløvende og intelligensnedsættende, og ligesom med lightergas, så syntes jeg seroquel er "Taberens Alternativ" i misbrugshenseende, Ryg hellere en joint, den virker lidt derhenaf, bare uden den midlertidige hjerneskade ;)

(Men som medicin virker det dog imod det som det er beregnet til) hatten af for det.

Medlem
Brugeravatar

jeg har hørt fra flere, at dem der sidder inde æder dem af den simple grund du glemmer tiden og bare "stener" din rid af ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Buttons skrev:
jeg har hørt fra flere, at dem der sidder inde æder dem af den simple grund du glemmer tiden og bare "stener" din rid af ;)

Synes nu ikke man stener voldsomt af dem.. Bliver medicineret med 800mg i døgnet af dem, og kunne ikke forestille mig dem som "lamme" potentiale.

Men man bliver lidt døsig, men igen ikke en brandert jeg ville søge efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]