Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 19:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Der er også den med sæbe under neglen og/eller hånddesinfektion til at komme i prøven, så er der selvfølelig masser af appelsinjuice, og multivitamin piller, brug så meget så muligt af alle tingene. Er aldrig selv blevet testet, men har dog hørt om folk der er blevet tjekket disse forskellige ting har virket for, jo flere jo bedre. ps. en forfærdeligt masse motion og at pisse mest muligt renser godt ud da stofferne b.la. ligger sig i fedtet, løber i blodet og renses ud b.la. gennem urinen, så træning der for dig til at svede som et svin, en masse at drikke (appelsinjuice, c-vitamin), og pisse en forfærdelig masse! Så er der heller ikke meget andet at gøre end at snyde :D wish you luck!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager
De fleste af de der tricks med sæbe, kridt og citronsaft etc. holder sgu ikke helt. Jeg tror at det mest optimale at gøre i trådstarters situation er at spise masser af vitaminholdige grøntsager, drikke masser af vand, gå på toilettet så meget som muligt for at komme af med affaldsstoffer og så ellers dyrke en masse motion da THC oplagres i kroppens fedtdepoter. Husk også at drikke en del vand, og at pisse en gang eller to før prøven, så de værste affaldsstoffer er væk.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Citronsaft mod Hash

da jeg så overskriften forestillede jeg mig en hel butikshylde af de her
Billede
der med bannere og sure (LOL) tilråb demonstrerer mod hash.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
:D
Der er ikke noget andet end, ikke at ryge hash, der virker.
Hvis du bliver tvunget til en urintest, er det måske fordi dem der holder af dig, kan se det ikke er godt for dig at ryge hash.
Du er sikkert under 18 og det er ikke godt at ryge hash jævnligt i den alder, hvor du udvikler dig mest.
Tag det som en champ og vis du ikke er slave af hashen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Citat:
Kan jeg skjule sporene af THC i mit blod eller urin?

Du kan ikke snyde blodprøver. I blodprøver tester man efter THC og det kan findes i blodet ca. 5 timer efter indtagelse alt efter indtagelses måde og mængde.
Det er også meget svært at snyde i urin test her har du dog lidt flere muligheder.
Muligheder:

1) Du kan smugle en anden persons urin med ind.

2) Du kan indtage store mængder zink (findes i Kød, Mælk, Ost og Fuldkornsprodukter), i teorien skulle zink binde sig til THC-COOH metaboliterne og få disse til at blive udskilt via afføring i stedet for urin. Dette er en meget usikker metode, sikkert fordi der skal rigtig meget zink til at fjerne alle metaboliterne.

3) Du kan indtage en masse væske og håbe på din urin bliver fortyndet så meget at THC niveauet kommer under niveauet for en positiv prøve. Denne metode virker sjældent.

http://www.netdoktor.dk/vitaminer/zink.htm
viewtopic.php?f=3&t=41882
viewtopic.php?f=73&t=39094&hilit=blodpr%C3%B8ve

Taget fra en FAQ jeg skrev om cannabis for noget tid siden: viewtopic.php?f=3&t=42009&hilit=+FAQ+om+cannabis

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]