Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 00:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har taget en del cola idag, men har blandet med lidt valium.
Nu hvor jeg er kommet hjem til min kæreste kan han jo se at jeg er påvirket... Mit spørgsmål er så, om jeg kan ta flere valium for at dæmpe noiaren/akavetheden?

Junior medlem

Hvis jeg var dig, så ville jeg være ærlig. Du kan tage mere, men chancen for at han ser det vil være lige så stor imo. Han vil bare se dig godt banket af på valium.... (Så er spørgsmålet om du "må det"....)

Jeg ved godt det lyder kedeligt, men der er ingen grund til at leve med sådan en noia. Du vil vokse med opgaven.

Edit: Jeg kom lige i tanke om det, du kan fortælle ham det og i kan dele lidt valium? Det er sgu da win win!

Senest rettet af Frafremtiden 21 apr 2013 23:15, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Sikke en kæreste der ikke vil tillade det! Drop ham til fordel for en fremmed du har mødt på nettet..! 8)

On topic: Selvom man, når man er påvirket af benzoer, tror at der slet ikke er nogen der kan se det på en, så er verden altså bare ikke indrettet sådan. Tag dog og smid kortene på bordet.

Medlem

Er det virkelig så tydeligt når man tager benzoer? Så har jeg ihvertfald noget explanation to do :(

Dedikeret medlem

faxen skrev:
Er det virkelig så tydeligt når man tager benzoer? Så har jeg ihvertfald noget explanation to do :(

HAHAHAHA !!! Håber virkelig du troller

men ja forhelved det er nemt og se når folk er benzet meget nemt !
man er bare altid overbevist om at man kan skjule det for gud og hvermand hvilket er komplet umuligt hvis man har taget bare noget det ligner lammedosis ! utroligt så usynlig man kan blive af de piller :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.

Nu vil jeg ikke sidde mig og udtale mig om din kæreste er dum, eller blot kigger den anden vej, men hvis man har taget en lammedosis på benzoer kan ALLE se det som ikke er komplet idioter eller evnesvage.
Har så sent som for 3 uger siden mødt op på arbejde en mandag, hvor jeg kom til at spise lige lidt for mange piller om lørdagen. Var helt overbevist om at jeg ikke var påvirket mere, men det første min chef spurgte om da jeg snakkede i telefon med ham mandag eftermiddag, var om jeg var skæv. :shock:
Lavede samme nummer for et års tid siden, hvor jeg også var helt overbevist om at jeg var normal i bøtten, men nej.. Det var jeg bestemt ikke! :oops:

Så ja.. det er meget tydeligt at se. Må man spørge om hvor gammel du er siden du går og holder det skjult for kæresten?

Medlem

Det er ikke min kaereste :D Jeg kan bare huske jeg var kommet til at fyre lidt for mange Etizolam indenbordes inden en lektion (Dumt ja, var et enkeltstaaende tilfaelde), og der husker jeg at jeg gemte det ret godt, selvom jeg var ok lam..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]