Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
du kunne jo også tage en af pillerne med på sygehuset så de kunne tjekke hvad du har fået?

Medlem
Brugeravatar

Det er så uhyggeligt når den slags sker,
Ring til giftlinjen og ring derefter efter en god kammerat så du ikke sidder alene...Og hvis det bliver værer så ring for guds skyld efter noget lægehjælp "Better safe than sorry"

Og lad evt. den ubehagelige oplevelse være en påmindelse om at kemi er noget utilgiveligt stads, som man skal have stor respekt overfor... Håber alt er vel, og giv lige lyd når du har det bedre (:

Insane psychedelia user!

Hovedpine og kvalme er, for mig, sammen med kløe en meget almindelig bivirkning af kodein.

Dedikeret medlem

faxen jeg bliver lidt bekymret over dit forbrug af diverse stoffer når jeg ser på dine seneste indlæg - det virker ikke helt som om du har styr på tingene.
Masser af forskellige stoffer - tilsyneladende hverdag - du lader ikke til at være særlig gammel?
Alderen er nu heller ikke det vigtigst du lader til at være på vej ud i et seriøst misbrug og det er sku spild af livet!

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

enig med FSO

Titel: Re: HJAELP!~
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
240mg er ikke umiddelbart en farlig dosis, men hvis du har det skidt, så ring til Giftlinjen. Hvis du ikke vil ringe til giftlinjen af frygt for at dine forældre finder ud af det, bør du ikke tage stoffer. Det du slet ikke ansvarlig nok til.

Har umiddelbart svært ved at sluge din 240mg bemærkning - når 50mg kodein sendte mig med blå blink akut akut på skadestuen! Jeg er så allergisk overfor kodein - sikke en overraskelse, men well lavt blodtryk tjek, svimmelhed tjek, hududslæt tjek, opkast tjek, små hævelse tjek, vejrtrækningsbesvær - stop for åndedræt tjek.

Eftersom trådstarter siger han har taget kodein før, er det "nok" ikke en allergisk reaktion på dette, men andet indholdsstof faxen selv er inde på nu her. Måske du skulle overveje at finde frem til hvilket indholdsstof præcis der fremprovokerede din reaktion? Hvis det indgår i andre lægemidler kan du undgår ubehagelige oplevelser.

Altid godt at hører, du har det ok nu :)

mvh
FrkFin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare lige for at få det på det rene, se er det helt almindeligt at opleve nældefeber, dvs. rødmen og kløen evt. hævelser, af kodein, og det kan afhjælpes med antihistamin som benadryl eller promethazin :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]