Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

God lørdag alle i herlige mennesker!
som antydet i overskriften, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lœnge jeg skal vente med at tage MDMA rent, efter at have indtaget opiater? dvs ikke blandet sammen ;-)

Det skal siges at jeg har taget opi gennem lœngere tid, og ikk har prøvet mdma siden slut 90erne (dengang i pilleform; som i: xtc) :-)
- Jeg er ude efter en god men ikke overvœldende virkning, har 0.35 g..
kom gerne med forslag til dose osv..
sidespørgsmål: hvad er den mindste dosis DU har hygget dig på?
MVH stwod

Junior medlem

Har aldrig prøvet nogle opiater, så jeg kan desværre ikke svare dig på om du bør holde pause imellem det og en emma tur. Men til dit spørgsmål om dose, så vil jeg sige, da det er over 10 år siden du har taget emma, burde 50mg være en fin start dosis. Jeg selv tager gerne 150-200mg til at starte med, og så er jeg godt kørende.

Til dit spørgsmål om den mindste dosis jeg har hygget mig på, så vil jeg sige 1 ecstasy pille. Det er jo svært lige at vide indholdet af stof i sådan en pille, men vil skyde på det er omkring de 50mg for nogle af de piller jeg har fået. Har dog ikke fået ecstasy i en del år efterhånden, er blevet glad for emma i krystaller istedet :D så ved man også hvad man får.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
50mg er meget, meget lidt. 100mg er nok mere passende.

Junior medlem

Nu ved vi jo ikke hvordan OP er som person. Hvis du er normal af bygning og ikke vant til at tage emma, så burde du få en effekt af 50mg. man kan jo altid lige tage 50mg mere, hvis der ik er nogen effekt efter en halv time, time.

Det kommer også an på hvordan du indtager det vil jeg tro. Personligt bryder jeg mig ikke om at sniffe emma da det svir som en i helved i næsen og den smag du har i munden i op til en halv time efter er virkelig forfærdelig. Er glad for emma i kapsler, og sådan en kapsel plejer at slå ind efter en halv times tid for mig :) skal dog siges at jeg ikke spiser så meget når jeg skal ud og blæse, så hvis du indtager det på fuld mave, skal der nok lidt mere til. Vil dog ikke råde folk til at tage mere end 50mg af gangen hvis det er første gang. Better safe than sorry ;)

Dedikeret medlem

ok og tak for de gode svar!
jeg bomber den så, :-)
-jeg har hørt at der er en problematik vedr. serotonin opfyldning ved brug af begge, derfor spurgte jeg..
jeg venter til mindst en måned efter opiat indtag, for at vœre sikker! :-)

Medlem
Brugeravatar

Husk at feks. tramadol vist ikke er så godt "sammen" med MDMA.

Medlem

Mixeren skrev:
Nu ved vi jo ikke hvordan OP er som person. Hvis du er normal af bygning og ikke vant til at tage emma, så burde du få en effekt af 50mg. man kan jo altid lige tage 50mg mere, hvis der ik er nogen effekt efter en halv time, time.

Det kommer også an på hvordan du indtager det vil jeg tro. Personligt bryder jeg mig ikke om at sniffe emma da det svir som en i helved i næsen og den smag du har i munden i op til en halv time efter er virkelig forfærdelig. Er glad for emma i kapsler, og sådan en kapsel plejer at slå ind efter en halv times tid for mig :) skal dog siges at jeg ikke spiser så meget når jeg skal ud og blæse, så hvis du indtager det på fuld mave, skal der nok lidt mere til. Vil dog ikke råde folk til at tage mere end 50mg af gangen hvis det er første gang. Better safe than sorry ;)

Sry, du er galt på den. Der er ikke nogen god grund til at tage 50 mg frem for 100, heller ikke set med HR øjne. 100 mg er en helt fin og anbefalelsesværdig dosis for en nybegynder, uden det bliver for vildt. Jeg tror ikke, trådstarter opnår ønsket effekt ved 50 mg. Det er et dumt råd IMO. Hvorfor vil du anbefale 50 mg? Har du selv mødt folk, der har været tilfredse med den dosis? Har du været ude for, at folk oplevede 100 mg som overvældende? Jeg må svare nej til begge.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
50 mg er skam fint når MDMA er rent og ikke blandet op.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
God lørdag alle i herlige mennesker!
sidespørgsmål: hvad er den mindste dosis DU har hygget dig på?
MVH stwod

Jeg har haft nogen rigtig fine oplevelser med at tage 50-60 mg på en aften. Du bliver bestemt ikke særligt påvirket, men det er lige nok til at man får et ekstra smil på ;)

Medlem

50 mg er skam fint når MDMA er rent og ikke blandet op.

Men hvad er "fint"? Jeg har taget forholdsvis rent MDMA, og jeg vil ikke mene, der er nogen grund til at gå under 90-100 mg. Jeg kan godt se, at jo mindre stof, man tager, des bedre, men jeg tror ikke, man oplever MDMA'ens fulde potentiale af 50 mg. Samtidig kan jeg ikke se, det skulle blive betydeligt mere skadeligt, af at tage 50 mg ekstra, men ret mig da endelig, hvis jeg tager fejl.

Moderator
Brugeravatar

Mange misforstår MDMA's virkning - når du ruller med øjnene og har hallucinationer- ja så har du overdoseret.

Medlem

Det har du helt ret i. Oplever du disse bivirkninger på 100 mg?

Moderator
Brugeravatar

nej, men jeg oplever en overvældende MDMA virkning og det er det TS vil undgå. Den mindste dosis jeg har hygget mig på er 35 mg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]