Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia.

Jeg har fornyeligt set en dokumentar, der fortæller, på et meget flot, billedligt sprog, om hvad DMT er, og hvad det gør.

(Her er dokumentaren - https://www.youtube.com/watch?v=c4FaDMak-TQ)

Jeg synes dog, der var mangler på nogle af de negative konsekvenser der nu må være på DMT - det kan jo ikke alt være lutter lagkage.
Jeg ville hører jer ad, hvilke konsekvenser i kender til, eller selv har fået ved brug af DMT.

Mvh
DenLillaElefant

Medlem

følger lige med her, for synes også næsten DMT lyder for godt til at være sandt.. Især efter det er blevet hypet op på nettet det sidste års tid

Medlem
Brugeravatar

DMT er jo ikke giftigt og heller ikke fysisk vanedannende. På den måde er det relativt uskadeligt.

Men der er jo, som med alle psykedeliske stoffer, risiko for at få et bad trip. Jeg har kun haft en enkelt dårligt oplevelse med freebase DMT og det var da jeg røg det alene i en skov om natten mens jeg havde det dårligt følelsesmæssigt. Jeg havde en masser spæninger i kroppen og kunne ikke rigtig give slip. Jeg følte at DMT-ånder "hånede mig og at jeg ikke havde fortjent en god oplevelse. Hvilket jeg heller ikke havde fordi det var mega dårlig timing.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
The drug kicked in, his feet convulsed in a kicking motion, and he remained rigid for ten minutes. Then he opened his eyes, sat up, and declared that he had just been raped anally by two crocodiles who sat on his chest and immobilized him so completely that he was unable to sit up or reach out for a comforting hand. As he put it, when the experience began he thought it was a dream but "then realized it was really happening." Of course, with the time distortion effect added in, this was a monolithic exercise in agony. Interestingly, this subject considered the experience fundamentally beneficial, in that it increased his appreciation for ordinary life. He cut down on his ecstasy-taking in trivial social interactions, moved in with his girlfriend, and assumed a quiet lifestyle.

http://www.american-buddha.com/spirit.molecule.htm

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
nogle gange kan dobbelt krokodillevoldtægt være det der skal til for at skubbe ens liv i en bedre retning.

Stodder
Brugeravatar

Fysisk kan det være lidt hårdt for luftvejene når man ryger/fordamper det, men ellers er det så vidt jeg ved ikke skadeligt.

Psykisk er der som ved andre psychedelia en chance for en dårlig oplevelse, men hvis man er påpasselig med set og setting er chancen ret så lille.
Jeg kunne dog godt forestille mig at man blev lidt sær, hvis man ryger det for tit :)

Citat:
Jeg følte at DMT-ånder "hånede mig og at jeg ikke havde fortjent en god oplevelse.

Det har jeg også prøvet. Har lidt følelsen af at dmt "opdrager" på dig, hvis du ikke behandler det med respekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]