Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej har fået lidt rigtig god hash men er så vand til at ryge skunk at jeg kan simpelthen ikke lide smagen med mindre det blir renset for alt det sand og piss hash er blandet med ... så ville høre hvad et det ultimativt reneste produkt at bruge .... isopropyl alcohol eller acetone ved godt æther er bedre men det kan jeg ikke skaffe og har læst herinde først ,men kunne kun finde en masse små diskusioner om det. ikke et rigtig svar .... andet spørgsmål hvor mange gange filtrerer i det igennem et kaffe filter før i mener det er renset igennem har prøvet 2 men synes stadig der kom lidt sand med igennem .. og lige en ide er der nogle der har prøvet at bruge det stof der hedder etamine til at sigte igennem det samme kokke bruger til at si supper og sovser det er nemlig meget finere end end kafe filter glæder mig til at høre fra jer :)

Medlem
Brugeravatar

hej har fået lidt rigtig god hash men er så vand til at ryge skunk at jeg kan simpelthen ikke lide smagen med mindre det blir renset for alt det sand og piss hash er blandet med

Hov, vent... det er altså god hash, men det er fyldt med sand og andet skidt? Hvad er der så i dårlig hash?

Jeg ville smuldre hashen ned i et glas med et tæt låg, hælde isopropylalkohol over det og så ellers ryste det godt og grundigt en gang hver time over en dag. Filtrere det gennem et kaffefilter og lade isopropylen fordampe, helst udenfor. Du kan speede denne process op ved at tilføre varme, fx ved at lave et vandbad over en kogeplade (elektrisk, ikke gas). Husk stadig at gøre det udenfor for at undgå eksplosionsfare, better safe than sorry. Hvis du ellers gør det rigtigt burde der altså ikke være noget "sand" tilbage.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
en del indlæg at finde her på psyc om hvordan man rense sit hash, det sidste blev postede for at par dage siden

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Hvis det er sådan at du sidder og ryger og får tobak+hash ind i munden kan det til tider føles som sand, at tjald smager ret jord-agtigt hjælper nok kun til der. Jeg har dog aldrig hørt om sand i hash før, og hvis du kalder det for god hash, så kan jeg sige at der findes meget der er bedre derude så.

Sand kan dog komme fra tobakken du blander med, har oplevet det både med færdigsmøger og dåsetobak førhen, det er dog relativt sjældent det sker men det kan ikke helt undgås. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]