Udover det er der også de helbredsmæssige, ikke psykologiske, problemer at tænke på. Jeg har lige været nede og fået taget blodprøver og hjertescanninger i dag faktisk, da jeg har problemet med mit hjerte, i en alder af 24.
Jeg har en meget stor mistanke om at der er en korrelation mellem det, og et seks måneder weekendforbrug af amfetamin og (til tider) MDMA, i en alder af 16.
Point being, det er
virkelig ikke legetøj du ligger og propper i snuden. Og det skærer i mit hjerte (get it?) når folk misbruger og ødelægger deres krop og sind, med så stor uvidenhed...
Normalt anbefaler man folk kun at tage MDMA (og andre stimulanser) med et minimum på 2-3 måneders mellemrum. Med det du har gang i kunne du ligeså godt gå ud og drikke en liter benzin.
Håber vi når lidt igennem til dig. Kram.

Hvor længe og hvor meget tog du på det tidspunkt?
Selvfølgelig kan jeg se fornuften i at stoppe, men der er måske noget der gør at stimulansen i stofferne gør ens liv udholdeligt, eller at man bare lige ikke har styr på sit shit lige i øjeblikket

Alice skrev:
Du skal bare stoppe med MDMA og andre stimulanter lige nu. Om et år kan du måske begynde at overveje at prøve det igen. Det lyder som om du har en voldsom afhængighed og det kan tage lang tid at afvænne sig psykisk fra så stort et misbrug.
Afhængighed vil jeg nu ikke kalde det . Jeg tager det jo ikke , bare for at tage det. Og psykisk har jeg ikke oplevet noget. Ikke endnu i hvert fald.