Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hvis man skal trippe på svampe udenfor, hvor ville det sundeste sted og gøre det?
Har hørt at det skulle være rigtig godt og trippe ude i skoven, men det vel nok forskelligt fra person til person.
Jeg har aldrig prøvet svampe før og mig og mine venner har ikke rigtigt et stille sted indenfor vi kan være, så ville bare høre om der er nogen steder udenfor hvor det er godt at trippe, jeg har fået ideen om at side ved en flad mark have en udsigt til naturen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Så langt fra civilisation som muligt er perfekt! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Et sted hvor i kan skabe jer helt åndssvagt.
Personligt selv skal jeg ud og brænde noget energi af i starten af et trip, bliver meget rastløs.
Har engang trippet i en skov hvor der lige var falden 10 cm sne, det var rigtig fedt!
Kan stærkt anbefale naturen - regner selv med at jeg skal ud til stranden med et par gutter en dag.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
alle slags natur er fantastisk på svampe IMO, men træer, bakker eller vand vil jeg næsten mene der skal være noget af. Jeg går udfra, siden i ikke har noget sted at trippe indenfor, at i stadig bor hos jeres forældre og at i derfor nok ikke helt er gamle nok til at begive jer ud på de psykedeliske vande, jeg vil i givet fald råde jer til at vente til i minimum er flyttet hjemmefra. Hvis i dog alligevel har tænkt jer at gøre det, så vil jeg foreslå jer at sætte et telt op hvor i kan sætte jer ind og hygge og evt. også sove rusen ud, så i ikke skal have noia over at komme hjem og stadig været ret svampede i det. Teltet skal derudover fungere som jeres fælles trygge base og en mulighed for at putte sig lidt væk fra "det hele". Naturen kan godt være et overvældende sted for nogen og for ikke at risikere at en af jeres venner pludselig får det skidt og bare VIL hjem og insisterer på at gå, så er det bedre at vedkommende kan putte sig ind i teltet så i kan passe på ham.

Edit: Derudover vil jeg stemme i med Mr.Fry, så langt væk fra steder med mennesker er klart det fedeste :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
et sted hvor der er vild flot natur eller bare smukt at være selvom man ikke trippede...

Junior medlem
Brugeravatar

Det overrasker mig lidt, fordi alle mine venner der har prøvet det siger at det er en forfærdelig ide med at trippe i naturen. Jeg går mest efter en spirituel trip og jeg kunne godt forestille mig naturen ville hjælpe på det og sidde indenfor ville give mig klaus. Men tusinde tak for hjælpen :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Nu aner jeg ikke hvor megen erfaring I i det hele taget har med stoffer. Men jeg har også haft mine trips udenfor. Mega mega fedt hvordan at stoffernes virkning giver alting udenfor en helt speciel glans, som ja... psykedeliske stoffer nu engang gør :)

Kan dog huske et LSA trip jeg engang havde helt ud til vandet, med bungalows, lejrbål og det hele. Selvom at vi kunne ligge og kigge direkte over på et kraftværks ekstrem flotte farver (selv i ædru tilstand). Så manglede vi bare musik - som i - musik musik musiiik! Vi havde nemlig begge glemt vores smarte mp3'ere, telefoner og div andre ting. Så endte med at vi trillede med 15-20km/t hjem til mig igen (boede ikke mere end 6-7 km derfra). Og selvom vi kørte så langsomt, kørte der sådan en sort ford mondeo efter os de 5 af kilometerne. Max nøjeren.. både det at køre i påvirket tilstand. Men specielt at den blev ved med at ligge bag ved os hele vejen. Pointen er... husk at få pakket alt der eventuelt kunne blive aktuelt under trippet ned inden I drager ud i naturen!!

Junior medlem
Brugeravatar

har også tænkt på at tage min Ipod med, men er det så ligemeget hvilket musik man høre?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det du godt kan lide. Jeg elsker selv chillout og ambient musik, både når jeg tripper og når jeg er ædru. På trip får det dog en ekstra dimension, som jeg er helt vild med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
http://www.youtube.com/watch?v=MmZexg8s ... 5889A94B5F

Noget af det musik jeg kunne finde på at høre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Man går aldrig helt galt i byen med noget psytrance! :rocking:

Men ja, den slags musik du godt kan lide at høre. Men gerne noget musik som virker som en rejse, hvor man gennem hver enkelt sang følger en slags rejse hvis man kan sige det sådan. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ville det være et problem hvis det begynder at regne?

Medlem

Ville det være et problem hvis det begynder at regne?

Hvis ikke i har noget tørt sted at være, så ville det nok være temmelig surt.... Et vandtæt telt kan jeg ikke se noget problem i

Junior medlem

Jeg kan på det kraftigste anbefale pink floyd - især atom heart mother. Som Adolfro skriver, er det lige præcis den følelse jeg får, når jeg hører pink floyd.

Mht. udendørs settings, skal der være mulighed for rig udfoldelse og derfor ikke midt inde på strøget.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Lidt flere idéer til musik... jeg er en af de folk der ikke er udpræget klar på psytrance når jeg tripper, synes den evindelige four-on-the-floor stortromme bliver enerverende med mindre resten af produktionen er fantastiske og der er andre ting på playlisten også.

My Bloody Valentine - Loveless
Spacemen 3 - hele diskografien, men især "Playing With Fire"
Neu! - Neu! '75
Primal Scream - Screamadelica
The Orient Express - The Orient Express
Can - Future Days
The Brian Jonestown Massacre - Methodrone
Tangerine Dream - Phaedra
Funkadelic - Funkadelic
Happy Mondays - Pills, Thrills and Bellyaches

Min første LSD-oplevelse var med Happy Mondays på repeat mens jeg kampsvedte og var i en tilstand af den mest intense eufori over livet og musikken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]