Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 00:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psy. nogen der har erfaring med Contalgin uno 30 mg? Jeg har spist 30mg x 5 for ca 3 en halv time siden og kan næsten ikke mærke noget, udover en svag kvalme. Svjv. er contalgin et af de stærkeste opioder og undrer mig derfor over den manglende virkning.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem
Brugeravatar

Det virksomme stof i contalgin er morfin som har en ret lav biotilgængelighed ved oral indtagelse, samtidig så er det depottabletter du har. No ved jeg ikke hvor høj tolerance du har, men hvis du tager opioider jævnligt så er det nok derfor du ikke mærker det store.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen tolerance, eller næsten ingen, men det lyder ellers meget fornuftigt hvad du skriver. Jeg må hellere knuse dem næste gang, før jeg indtager dem :) Tak for kommentaren

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem

Er biotilgænligheden egentlig høj hvis du indtager det i en røvraket?
Beklager hvis jeg ikke kan stave så godt, har taget et frimærke for anden gang, og må sige at jeg er meget rastløs ved dette comedown så kan ikke rigtigt koncentrere mig om noget.

//Deliriouz

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Ja, den er betydeligt højere, der har lige været en tråd oppe omkring samme emne som det her, hvor tallene stod fint på ræd og række. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja biotilgænligheden på morfin er 30% ved oral og omkring det dobbelte ved rektal administration altså ca. 60%

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]