Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 06:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Har læst mig frem til at det er en rigtig dårlig ide at blande oxynorm med alkohol og andre downers.
Er det muligt at blande det nogle som helst andre stoffer?
Ku også forestille mig det var rart at bruge det til at komme helt ned på jorden efter f.eks. en god emma blæser ?

Medlem

Ja OxyCodone kan bruges med alle stoffer som ikke nedsætter vejrtrækningen, men det skulle vidst også være farligt at blande med SSRIs og MAOIs.

Mht. til MDMA og Oxy, er opioider kendt for godt at kunne være svært at falde i søvn på. Her er benzo'er nok et bedre valg, selvom Oxy kan bruges til comedown dagen efter.

Medlem

En god regel hvad angår downers, er at man ikke kombinere med stimulanser!

Der har eftersigende været rapporteret tilfælde med serotonin syndrom, hvor folk har kombineret opioid'er med stoffer der påvirker serotonin. (kilde: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=32868 )
Hvis man vælger denne kombination, vil det være en god ide at gå meget stille frem, og være påpasseligt mht. dosis.

Prøv at ryg en pind, når du har taget oxycodone. Cannabis + oxy skulle være en god (og sikker) kombination.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes tit cannabis giver kvalme på opioder, så start lavt ud

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg har rimelig meget erfaring med oxycodone, også i kombination med andre stoffer. Af stoffer som jeg synes er lækre at kombinere med, som jeg lige kan komme på, og anbefale er:
Cannabis (IMO er opiater/opioder ekstrem kedelige uden lidt ganja), Coke, MDMA, BK-MDMA, LSD, 2-CB, Ketamin og N2O.
Man skal nok ikke kombinere dem alle på en gang... Men det siger vel lidt sig selv.
Det er alle stoffer som jeg nyder at kombinere med oxycodon, og som jeg kun har gode/lækre erfaringer med.
Flere af mine kammerater synes dog at få en, til tider, slem kvalme når de kombinere med N2O. Det får jeg dog ikke selv, så det må være forskeligt fra person til person :)

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene, mig og en kammerat havde meget tilfældigt fået fat i nogle kapsler oxynorm :) så tror ikke vi kommer til at prøve det igen lige foreløbigt. Men hvis chancen en dag dukker op, ku det sikkert være vildt at blande med keta, hvis du siger det kan lade sig gøre :D
Vil også give dig 100% ret i det med cannabis, virkelig rart at blive skæv på oxy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]