Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har nu prøvet at trække codein/kodein fra kodimagnyler, og er faktisk ret tilfreds med resultatet.

Så nu er spørgsmålet selvfølgelig,
Er der andre håndkøbs medicinpræparater man kan få noget virkning ud af, eller nogen andre gode forholdsvis nemme opskrifter og fremgangsmåder i kan anbefale med vare der er til at skaffe???

Medlem
Brugeravatar

Ja, man kan få virkning ud af det meste håndkøbsmedicin - ellers ville det jo være fup.
Paracetamol virker eksempelvis godt mod hovedpine, mens ibuprofen er virksomt mod andre smerter. Der findes også ting mod snue og allergi eksempelvis - mange af dem virker.

Det var så lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Tror ikke der er noget håndkøbsmedicin, du kan lamme dig på. Det eneste jeg kan komme i tanke om er Marzine, men jeg har kun læst om dårlige erfaringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Der er ikke noget håndkøbsmedicin ud over det du har prøvet, som har nogen virkning der er værd at søge, hvis det er med henblik på at få en lækker rus ud af det.

Site Webmaster
Brugeravatar

Nej.

Låst

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]