Jeg kan sagtens følge dig i det som du skriver mht døgn og tilbagefald, men den cleantid/pusterum for hjernen som det gav mig. Samt viden om det kunne lade sig gøre var guld værd for mig.
Da jeg igen besluttede mig for at gøre noget ved det efter 10 mdr tilbagefald hvor jeg hverdag forsøgte at styre mig dvs få sovet mit foretrukne var meth, benzoer og hash.
Undlod som tidligere at køre igennem og fylde på af diverse andre stoffer fx ketamin i de 10 mdr. Fik nok af min egoistiske misbrugs personlighed og tog kontakt til hjulsøgård hvor jeg betalte for et 14 dages afgiftnings ophold. Fik 100 mg seroqel til søvn og dæmpning af uro.
Da jeg kom hjem gjorde jeg alt det rigtigt som jeg havde gjort forkert efter døgn - blev tilknyttet dagcentret hvor jeg havde ugentlige møde med en rådgiver.
Blev selvmordstruet og var indlagt 14 dag hvor de øgede dosis til 400 mg seroqel.
Fortsatte på dagscentret selv om jeg gik rundt som zombie og en strid med min rådgiver omkring jeg begyndte at trappe seroqel ned endte i jeg fik en anden rådgiver som selv havde været narkoman.
Hos ham begyndte jeg at lave trin arbejdet hermed gav mig gode redskaber til at brydes med min kriminelle tankegang som ellers havde vokset sig stærk over 17-18 år.
Jeg fik fortalt mine mørke hémligheder fra barndommen (voksede også op med en alkoholikker) det at få sagt tingene højt gjorde byrde meget lettere at bære.
Nøgleordet i trinarbejdet var ærlighed.
Jeg gik efter mit afgiftnings ophold i AA 2-3 gange i ugen hvor jeg mødte andre som kæmpede og dem som havde 5-10 år mønter - jeg mærkede varmen og overskudet blandet med en fortsat selv udvikling og lærte en masse af dem fik nye venner.
Jeg oplevede små sejre, genfandt evner jeg troede var mistet begyndte at læse bøger og fiske igen. Da jeg sidste år flyttede hjem og passede min døende far begyndte jeg at ryge hash igen, men jeg gider næsten ikke mere - har røget 3 gange de sidste 2,5 mdr.
Har holdt mig fra meth og benzoerne i 28 mdr, hvilket har været en rejse med både op og nedture, men helt sikket hver eneste dag hvor jeg har talt min lyst ned med den viden om konsekvens jeg bære med mig.
Håber du kan bruge det til noget

du er velkommen til at skrive pm hvis du har brug for det.
Mvh