Jeg mener nu bestemt ikke at man kan springe ud i at tage hvad der defineres som en kraftig dose af et stof første gang man skal prøve det, bare fordi en eller anden tosse på internettet siger han kunne klare 2000µg.
Hvad ved du om renheden af det stof du tog i forhold til trådstarters?
Har du selv foretaget en kvantitativ analyse af begge batches, for efterfølgende at have doseret dem på blotters siden du kan udtale dig på den måde?
Mange stoffer som er udbredte har en nogenlunde konstant kvalitet, f.eks. MDMA, men med stoffer som dette kan renheden være meget varierende da stoffet ikke så så udbredt. Desuden er der en usikkerhed i at man ikke selv doserer det. Begge disse faktorer gør at man kan have fået en 1000µg dose af sin pusher der solgte det som en 2000µg af mangel på bedre viden. Bagefter kan man så sidde på et internetforum og give tåbelige og potentielt farlige råd til andre mennesker. Stop det!
Du dømmer godt nok meget. Jeg ved, hvad det er jeg har med at gøre, eftersom jeg selv har doseret det. Jeg har ikke fået det på blotters, men i stedet direkte fra kolben fra en respektiv kilde.
Du kunne jo have brugt lidt tid på at forklare, hvorfor du mener den dosis du forslår er fornuftig.
fra wikipedia
Citat:
Dosage
25I-NBOMe is extremely potent; a dose is typically less than one milligram (while a dose of the psychedlic phenethylamine 2C-I is approximately 20 milligrams). The UK Advisory Council on the Misuse of Drugs states that a common dose is between 50 and 100µg.[5] By contrast, Erowid tentatively suggests that the threshold dosage for humans is 50-250µg, with a light dose between 200-600 µg, a common dose at 500-800 µg, and a strong dose at 700-1500 µg.[19] At this level of potency, there is significant risk of overdose due to the difficulty of precisely measuring microgram doses.[5]
Hvad mener du med respektiv? En der er respekteret? Hvis det er en af dine venner så luk røven omkring det på et offentligt forum. Hvis det er en online vendor, så er du fucking naiv.
Hvis det kommer "direkte fra kolben" som du siger, så er det sandsynligvis enten urent eller et andet stof.
Luk nu røven med jeres naive vås!