Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
På lørdag tok jeg ca 0.5g med amfetamin av god kvalitet. Jeg har også tidligere lagt merke til at min høyre pupill er en smule mindre enn den venstre dagen(kanskje opp til 3 dager efter) etter inntak.

Har prøvd å google dette og har funnet ut at det kan være en bivirkning etter MDMA og AMT. Men jeg finner ingenting utover det.

Jeg drakk også lite vann den dagen jeg tok amfen og en god del med øl. Ryget to trekk av en joint.

Utover det så er det ingen andre bivirkninger enn de vanlige.

Er det noen som kan gi meg et godt svar på dette? Er det et faretegn og et symptom på at det kan være noe annet som er galt?

Da jeg ikke vet om dette er noe galt eller ei, da jeg føler meg frisk og rask ifht normalt ved inntagelse. Jeg har fået godt med søvn og er i bedre psykisk stand enn normalt ved inntagelse ved amfetamin. Jeg tipper amfetaminen var av rimelig god kvalitet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Forskellig pupil størrelse kan være et tegn på skade i hjernestammen, eller andre seriøse neurologiske skader, om det lige er det skal jeg ikke kunne sige. Hvor tit tager du amfetamin?

Jeg ville tage til lægen og få det undersøgt ASAP.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, det har jeg googlet meg frem til selv også, men jeg føler da at min hjerne er i god stand i dag. Jeg tar amfetamin kanskje en gang annenhver måned og aldri riktig meget, det jeg tok i går vil jeg betrakte som meget ifht normalt. Jeg merker aldri forskjell på pupillstørrelse ellers, men who knows. Pupillene bruker å gå tilbake til normal iløpet av dagen efter. Men første gang min kjæreste merket det på meg varte det i 2 dager.

I skrivende stund er de blitt mer jevnere i størrelse, men stadig forskjellige.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg føler ikke at det er noen grund til panikk. Men jeg vil godt vite om andre har erfaringer med det. Iallefall før jeg drar til min lege.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg fatter ikke halvdelen af hvad du skriver, men jeg fik fat i det væsentlige; Hvis din ene pupil er stor og den anden er lille, er det et tegn på en fysiologisk hjerneskade, og du skal tage på skadestuen med det sammen! Det kan være pænt farligt, og man skal ikke bare "ride stormen af" i sådan et situation.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Admin
Brugeravatar

Tag nu bare på skadestuen. Jeg går også udfra, det er gratis at tage på skadestuen i Sverige/Norge?

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Det står skrevet på norsk, og jeg forstod glimrende hvad der stod :)

Syntes dog at have læst lignende tråde herinde at det ikke er noget at være vildt urolig for, men husker det ikke præcist.

Junior medlem
Brugeravatar

Yeah, i speak norwegian. So no problem for me understanding your danish.. I could be a sign of brain damage, but after what ive read on the internet it doesent have to be. Ive found some forumposts about it being a sideeffect of different drugs, but no users writing about it as a sideeffect of aphetamine. Though i have read that stress might cause it. I understand that this sounds silly of me to "gamble" with it. But then again, ive seen this before after amphetamine-use. And NEVER when i have not taken amphetamine. So i think this is a side effect of the amphetamine.

Im looking for some answers on the physiological reason for aphetamine to cause this state. May it be something to do with bloodpressure or stress?

Its kind of difficult for me to run to the doctor here, because im in berlin.

As this have fixed it selv the 4 times ive seen it before i will hope for it to fix itself again. If it doesent, ofcourse i will go to the doctor. Im not that stupid.

BUT, it could be a big sign that aphetamine is not for me. I think i will quit doing it because of the possible warning sign.

Hope you understand english.

Junior medlem
Brugeravatar

http://www.localhealth.com/article/pupil-symptoms <-- Heres an article in english.

"If your pupil symptoms are persistent or causes you concern, seek prompt medical care."

Nå er ikke dette "persisten" iom at det har forsvunnet ved tidligere tilfeller/now, this isnt persistent. But because on earlier occations it have disapeared by itself.

Men takk for at dere bryr dere/But thank you for caring :-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Der er nu ikke ud fra det du nævner nogen grund til at være særligt alarmeret. Det kan sagtens forekomme blot som resultat af træthed. Klart at en lang nat med druk og amfetamin kan bringe neurotransmitterne i uorden. Jeg er ret overbevist om at det går over efter en god nats hvile.

Medlem

Jeg fatter ikke halvdelen af hvad du skriver, men jeg fik fat i det væsentlige

:lol: hvordan kan du ikke fatte norsk på skrift?

Junior medlem
Brugeravatar

Nå er mine pupiller blitt helt normale :-)

Men jeg lurer fortsatt på hva som er grunnen til at det skjer. Og hvorfor det er slik at det skjer på det samme øye hver gang? I vinter tok jeg en scan av mitt kranium i forbindelse med polypper. Det viste at den samme side som min pupill var mindre i dag morrest har en "skjevhet" ifht at den nesebordet(nostril) er trangere, det samme med bihulen. Kan dette ha noe fellesnevner? Altså, trangere blodårer, blodårer på forskjellig plass, trykk osvosv. Det vil vel alltid bare bli spekulasjoner. Men det er for meg uansett interessant.

Det skal sies at pupillene hadde lik reaksjonstid på lys.

Hehe. Takk lykkeli, som fjellabe kunne jeg ikke riktig bringe meg selv til at si det samme :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]