Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: På toppen af verden
Tak for alle jeres svar!
Smurf3000 altså nu er jeg jo dansker, så jeg skulle også gerne skrive godt dansk. Men en blog er nok ikke lige noget for mig. ;-)

Medlem
Brugeravatar

Sorry to say. Men jeg er næsten 100% sikker på at det, vil blive det samme dårlige forhold hvis du går tilbage til ham. Han valgte stofferne frem for dig. Det DU skal arbejde på, er at komme videre. Kom til nogen fester med nogen jævnaldrene. Kig på lidt fyre, og så se om der ikke skulle være en der, falder i din smag engang.

Du er 15? Jeg er selv 16, og har mødt den eneste ene 3 gange ;)
Som min kære far altid har fortalt mig, der findes ikke kun en spandfuld. Der findes et helt landfuld!

At begrunde dit valg af ældre fyre med at, sige de er mere modne er pure bullshit. Der findes mindst lige så modne 15-16 årige drenge, hvis ikke mere modne. Det forhold du har haft med ham gutten har kun påført dig ondt. Et forhold skal ikke være ødelæggende. Et forhold skal være rart, givende. Ja man lære det desværre på godt og ondt. Du ved måske godt et sted at han ikke er god for dig. Men du elsker ham, og derfor vil du ikke give slip.

Jeg er selv for nyligt kommet ud af et forhold. Vi havde ikke tid til hinanden (Vi bor 45 minutter i tog fra hinanden), vi begyndte at miste kontakten. Og så havde jeg et weekend forbrug af diverse stoffer, som hun ikke vidste noget om. Jeg er nu stoppet med det åndssvage (mis)brug, og holder mig nu til en enkelt gang om måneden. Min næse var nærmest helt ødelagt (det er ufedt at blæse røde bussemænd ud btw.). Jeg havde nærmest konstant paranoia, dels fordi jeg skulle skjule det for hende. Men jeg rendte påvirket rundt hjemme hos søster, mor og far. Mit liv var ved at blive konstant styret til trangen af stoffer.

Men jeg ved nu, at selvom jeg er stoppet med det voldsomme forbrug. Så ville jeg ikke sætte pris på et forhold med hende. Vi har nærmest cuttet kontakten til hinanden helt. Og det må jeg sige jeg er glad for, selvfølgelig savner jeg hende lidt engang imellem. Det er dog blevet bedre, og efter jeg er blevet single. Så er damerne pludselig begyndt at skrive igen! ;)

Puha.. Jeg burde nok have lavet min egen lille tråd.. Håber du finder ud af hvad det er du vil. Men jeg håber og krydser fingre for at du finder ud af det. Som DU mener er mest rigtigt for dig. (Selvom jeg håber på du dropper ham). Du ved hvad der er mest rigtigt for dig. Og skulle det ske at det blev noget skidt igen, så husk du altid kan droppe ud af det igen. Men lad så være med at gå tilbage okay? :)

-SortSky

Junior medlem

Sortsky. Der skal så meget til, før jeg finder en, som er under atten. Det er ikke kun fordi jeg er moden af min alder, men fordi jeg har rigtig dårlige erfaringer med drenge i alderen 15 - 18. Dem jeg har været flirtet med og i et enkelt tilfælde været kærester med, har været totalt utilregnelige. Og alt er så nyt og spændende for dem, de kan ikke afsætte en enkelt lørdag, til bare at sidde derhjemme og se nogle film og hygge om hinanden. Og hvis man så er uenige om det mindste, så mener de at man skændes hele tiden. Noget andet er, at jeg måske til tider kan være lidt strid. Så derfor skal jeg gerne have en, som kan sætte mig på plads.

Jeg er da ked af at høre, det med din kæreste og dig. Men ja nogle forhold holder bare ikke til at være langdistance forhold.

Jeg har ikke tænkt mig, at gå tilbage til ham. Der har også været så meget mere, siden jeg skrev indlægget, og nu kan jeg ikke holde ham ud længere.

Dedikeret medlem

"Jeg har ikke tænkt mig, at gå tilbage til ham. Der har også været så meget mere, siden jeg skrev indlægget, og nu kan jeg ikke holde ham ud længere."

Det var godt at læse for han virker ud fra det skrevne ikke som en du burde spilde tid og energi på!

Junior medlem

Ja. Ham gider jeg ikke spilde tid på længere. Han ringede til mig for 2 uger siden, fordi han savnede mig. Vi snakkede i telefon i 3 timer, og skiftevis så kalde ham mig en luder, kælling mm. Eller så sagde han han savnede mig, at jeg skulle komme tilbage og at jeg var hans lille prinsesse. Jeg har også fået ham til at indrømme hans misbrug. Nu har jeg så mødte ham til to fester her sidste weekend, og denne her weekend.

I sidste weekend, der var han hele tiden hvor jeg var, det var en kæmpe fest, hvor der var ca. 5.000 mennesker. Der var en masse jeg kendte, men dem så jeg kun 2 - 3 gange. Hvor i mod jeg mødte min eks kæreste 20 - 30 gange.

Jeg var så også til fest med ham i lørdags. Hvor han smilede til mig, og sagde jeg så smuk ud. Så fandt jeg ham senere til festen, hvor han sad helt alene i er hjørne. Jeg gik så hen og snakkede med ham, fordi jeg ville da ikke have, at han bare skulle sidde der. Så fik jeg den største sviner, og bagefter rejste han sig og gik. Senere på natten, fik jeg så en SMS om, at jeg bare var en klam kælling og jeg skulle holde mig væk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Billede

Medlem
Brugeravatar

Sortsky. Der skal så meget til, før jeg finder en, som er under atten. Det er ikke kun fordi jeg er moden af min alder, men fordi jeg har rigtig dårlige erfaringer med drenge i alderen 15 - 18. Dem jeg har været flirtet med og i et enkelt tilfælde været kærester med, har været totalt utilregnelige. Og alt er så nyt og spændende for dem, de kan ikke afsætte en enkelt lørdag, til bare at sidde derhjemme og se nogle film og hygge om hinanden. Og hvis man så er uenige om det mindste, så mener de at man skændes hele tiden. Noget andet er, at jeg måske til tider kan være lidt strid. Så derfor skal jeg gerne have en, som kan sætte mig på plads.

Jeg syntes du lyder som en forvirret lille pige, der gerne vil være omkring de store hårde drenge fordi de er spændene.. Lad mig give dig et godt råd, prøv find en sød jævnaldrene fyr der ikke altid er blæst på amf, det bliver du meget gladere for :)

Mange unge piger syntes de 'farlige' og ældre drenge er spændene. Endten ender det sørgeligt, ellers finder de ud af at et rigtigt og kærligt forhold er meget bedre. Vælg nu den rigtige vej...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Yes anarkisten, yes!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]