Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psychedelia, jeg prøvede NBOMe for anden gang i fredags, men den her gang lidt over en mild dose.
Jeg er ikke klar over om det var et badtrip, men panisk var jeg i hvertfald. Da jeg begyndte at trippe og se farver, mønstre etc sagde min kammerat jeg var blevet skitzofren, dette tænkte jeg meget over i mit trip, og jeg følte virkelig jeg var blevet sindsyg, jeg nåede til et punkt hvor jeg tænkte det her er i værd at leve for, men jeg ventede heldigvis til trippet var over.

Mine 2 kammerater kan nikke ja til at de har haft det på samme måde som mig, så jeg tænkte lidt på om det var normalt at nå til det stadie? Anywho jeg vil gerne forsøge med syre igen, men ikke NBOMe, aldrig NBOMe igen. Min dealer har fået nogle Hoffman LSD blotters med 150ug hjem fra SR, det vil jeg gerne forsøge mig med.

Jeg har ingen sindslidelser, jeg har en sund krop og tager intet medicin.

Det skal siges at jeg ikke havde fået aftensmad da jeg tog mærket med NBOMe og var derfor blevet meget udmattet i mit trip, og jeg var oven i købet pisse skæv så det hjælper naturligvis heller ikke på det.

2 Af mine kammerater "Drillede" mig da jeg begyndte at trippe og mistænker dem for at de var skyld i mit badtrip. Det var i naturen vi tog det, så jeg tænker at jeg kunne tage LSD sammen med min kammerat i trykke rammer på mit værelse, hvad synes i?

- Kiwi

Medlem
Brugeravatar

Det kan meget vel være pga. Dine kammerater at du har haft et bad-trip. En god reminder er at, kun at tage psykedelika med andre der har erfaring med det. Det som kan være en spøg fra dine venner, kan få hele din verden til at ramle sammen.

Hvis du vælger at tage LSD med din kammerat, så vær lige sikker på at han forstår hvad det er du kommer ud for! Aftal nogen dage før hvordan det skal gå til. Og hvordan i kommunikere. Husk at sluk din telefon, bed ham sætte sin på lydløs uden vibrator. Så han kun kommer til at bruge den, hvis i skal have hjælp. Snak sammen hvis DU har lyst, han skal egentlig bare holde sig tilbage. Uden at påvirke dig for meget. Et tændt fjernsyn er en dårlig idé, men noget god musik i baggrunden er en god ting at have.

Medlem

Det kan meget vel være pga. Dine kammerater at du har haft et bad-trip. En god reminder er at, kun at tage psykedelika med andre der har erfaring med det. Det som kan være en spøg fra dine venner, kan få hele din verden til at ramle sammen.

Hvis du vælger at tage LSD med din kammerat, så vær lige sikker på at han forstår hvad det er du kommer ud for! Aftal nogen dage før hvordan det skal gå til. Og hvordan i kommunikere. Husk at sluk din telefon, bed ham sætte sin på lydløs uden vibrator. Så han kun kommer til at bruge den, hvis i skal have hjælp. Snak sammen hvis DU har lyst, han skal egentlig bare holde sig tilbage. Uden at påvirke dig for meget. Et tændt fjernsyn er en dårlig idé, men noget god musik i baggrunden er en god ting at have.

Jeg siger mange tak for svaret, men du ved tilfældigvis ikke om det er normalt at få den "Psykotiske" tilstand mens man er på NBOMe? Hvis det ikke er tilfældet er jeg ikke sikker på om jeg kan tåle syre rent mentalt.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig prøvet NBOMe(rne). Da jeg udfra trip rapporter ikke syntes de lød som noget for mig. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis du endelig skal trippe, så trip da med nogen ordentlige venner der ikke mindfucker dig under trippet. Det har altid været regel nr. 1 når mine kammerater og jeg har trippet, at man ikke må mindfucke hindanden, da det simpelthen kan være det mest ubehagelige i verden.

Og forresten er det kun LSD der hedder syre :)

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hash kan gøre psykedeliske trips så umådeligt overbelastende psykisk. Simply put, don't. Jeg tror ikke din ven prøvede at mindfucke dig, for at være ærlig. Du har bare haft en ganske normal reaktion i en hård tilstand. Jeg har freaket ud over samme ord engang, og en anden gang grint så meget, at jeg fik ondt i mavemusklerne dagen efter. Og det var sagt af samme person.

Hvis du gør det samme med LSD, så vil du få en lignende oplevelse som med NBOME'en. Bortset fra, at LSD er meget mere et psykisk trip end nogen af NBOME'erne.

Så kogt ned, så skyldes din dårlige oplevelse højst sandsynligt din hashrus og manglende energi i et trip - jeg har været der nok gange, og lært det på den hårde måde. I dag kunne jeg ikke drømme om at blande THC ind i det - ikke før de afsluttende 1-2 timer for enden af et trip, hvis overhovedet. Det er simpelthen for hårdt ved mig.

Psykedelika og THC i kombination kan være en atombombe, dråben der får det hele til at flyde over.

Jeg ville vente lidt og forsøge mig igen når jeg er kommet ovenpå. Uden hash.

Medlem

Tak for alle svarene, jeg har det bedre psykisk end jeg havde før det hæftige NBOMe trip, så jeg vil forsøge mig med en mild dose LSD snart (UDEN CANNABIS).

- Kiwi

Medlem

Jeg tror nu heller ikke, at det specifikt var nbomens skyld at du fik et bad trip - det kan jo ske, også på LSD.
Selv er min oplevelse, at 25i-nbome stærke side er det visuelle, og sammenlignet med f.eks. svampe og andre tryptaminer er ret mild på psyken.

Bedre held næste gang, og fair nok hvis du har besluttet at 25i-nbome ikke er noget for dig - men det vil være en fejl at tro, at du kan undgå risikoen for et dårligt trip ved bare at skifte til et andet psykedelisk stof :)
Bedste råd er at starte ud med små doser, og lære stoffet at kende. Efterhånden som man lærer stoffet og sig selv bedre at kende, så kan man begynde at eksperimenterer med stærkere doser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]