Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 aug 2025 06:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
du ved nok bedst selv om du var stiv/påvirket af andet. ouzo er bare alkohol. rusen burde ikke være anderledes end hvis du havde drukket rødvin og vodka.

det kan have været mange forskellige ting du har fået i din drink hvis det var stoffer. jeg har selv fået rohypnol på et tidspunkt til en roskilde koncert (tror det var rohypnol) der var jeg bare enormt fjern og havde mærkelige virkelighedsforstyrrelser en gang imellem.

GHB eller GBL bruges nogle gange som rapedrug. - prøv at søge på virkningen og se om du kan kende noget af det. det er flydende.

og det lyder som en ubehagelig oplevelse! og det er altid voldtægt hvis du har sagt nej, det kan der ikke herske nogen tvivl omkring!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det lugter lidt hen af GHB rape... Hvis han virkelig har drugget dig, så skulle han fandme klynges op i nosserne til de faldt af. Føj for satan :S

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sikker på du ikke bare har været sanseløs stiv? Du prøver vel og finde en grund til at det skete, og alkohol er mange gange kalorius. Det er altså ikke ensbetydende med at du er blevet dopet af et eller andet, bare fordi du ikke har regeret, som du ellers ville. For det andet, hvorfor drikke med en der allerede har udøvet voldtægts symptomer over for dig?

Det lyder mest af alt til, "du fortryder det inderligt". Mit råd er til en anden gang; drik med måde. Så vil du også tydeligt kunne mærke om nogle har puttet noget i din drink.
Det lyder ikke som en rar episode. Håber du kommer dig, trods alt :)

Ps; Selvfølgelig passer GHB til hvordan du havde det, men gør alkohol ikke også det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det er så langt ude tøser altid retfærdiggøre overfor sig selv når de har været utro, jeg tror ikke han har smidt noget i din drink, jeg tror bare du er blevet drukket under og så er de primitive instinkter blot givet efter.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg må sige jeg er med de andre på den her, piger er ret hurtige til at fordreje virkeligheden fordi tankerne kører over det samme igen og igen og igen.

Men skal ikke dømme, det kan sagtens være sandt. bare vær ærlig over for dig selv, når du tænker det hele igennem.

Men ja, ghb, en form for benzodiazepin som fx. rohypnol.

Tænker bare, er det ikke ret risky at gøre når hun er i selskab med andre? Var det en stor fest?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Sikker på du ikke bare har været sanseløs stiv? Du prøver vel og finde en grund til at det skete, og alkohol er mange gange kalorius. Det er altså ikke ensbetydende med at du er blevet dopet af et eller andet, bare fordi du ikke har regeret, som du ellers ville. For det andet, hvorfor drikke med en der allerede har udøvet voldtægts symptomer over for dig?

Det lyder mest af alt til, "du fortryder det inderligt". Mit råd er til en anden gang; drik med måde. Så vil du også tydeligt kunne mærke om nogle har puttet noget i din drink.
Det lyder ikke som en rar episode. Håber du kommer dig, trods alt :)

Ps; Selvfølgelig passer GHB til hvordan du havde det, men gør alkohol ikke også det?

1+
Og så tror jeg du skylder din kæreste en forklaring, drugrape eller ej, især som du efterfølgende mødes med ham og drikker videre. Det kan jeg slet ikke forstå efter som du havde angst, måske blev den drukket væk og så som nogle andre er inde på - tog de primitive instinkter over.

alkohol er et narkotika (ME=SHERLOCK) kan man ikke styre sig og opføre sig ordenligt skal man ikke drikke. Jeg syntes stadig at tjeneren har været grov og ikke respekteret dit nej, men syntes nu også du skulle ha undladet flirten når du har en fyr derhjemme, det kunne jo skabe falske forhåbninger.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
:shock:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Om du har drukket dig for fuld eller virkelig har været ude for et drug-rape, spiller vel ingen rolle nu. Hvis tjeneren ikke har accepteret dit nej og bare har fortsat, er og bliver det vel voldtægt? Hvis man klart har vist sin mening, og falder i søvn/whatever uden at gøre modstand, vil jeg da stadig mene at det et voldtægt! :roll:

EDIT: Der er nok ingen af os, andet end dig, som kan udtale sig om hvorvidt at dette bare er en undskyldning for at være utro eller om du virkelig har været ude for det du skriver. Derfor syntes at disse udtalelser om hvorvidt at du taler sandt, ikke er ret fair. Kunne forestille mig (hvis det er sandt hvad du skriver) at en sådan hændelse uden tvivl ikke er rar, og derfor nok heller ikke rart derefter at blive kaldt en løgner/utro, når man prøver at søge hjælp.

Mvh.
CVML

Senest rettet af CVML 24 jun 2013 17:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Hvis du er lidt løs på tråden...

Så lad være med at drik sammen med single fyre eller bare fyre generelt hvis du har en kæreste. Det lyder ikke til du helt kan holde dig fra os mænd. Hvilket er fint med mig, vi mænd elsker pige som dig, men det lyder til du ikke er helt tilfreds med din adfærd. Så er det nok en god ide at droppe alkoholen og fester med fyre.

Så længe du er ved bevidsthed bør du kunne sige fra. Gør du ikke det klart nok. Så kan den her slags ske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
så vi mænd elsker piger der flirter for så at ligge stive som dukker under agtet og inden siger nej jeg har ikke lyst ? det har jeg sgu ikke oplevet :D nemme piger er nødvendigvis ikke = go sex :D

Junior medlem
Brugeravatar

For det første er det en virkelig ærgerlig situation for dig og din kæreste, der uden tvivl aldrig var kommet så vidt uden alkohol.
Jeg har selv prøvet noget lignende, dog bare efter en bytur i Danmark, hvor jeg efter en hel aften med kampdruk skulle sove på sofaen hos en god veninde. Jeg lagde mig ned for at sove og før jeg faldte i søvn kom hun nøgen ud fra badeværelset og lagde sig ved siden af mig, Jeg sagde flere gange at det ikke var en god idé fordi jeg var i et forhold, men det skete selvfølgelig alligevel, her havde jeg også følelsen af at være handlingslammet overfor hvad der skulle ske. Det næste jeg husker er at jeg vågner op med gevaldige moralske tømmermænd på sofaen i venindens lejlighed.
Jeg tror uden at vide det selvfølgelig, også det er de primitive instinkter der har taget over grundet din kæmpe ouzo-brandert!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Er hele dette spørgsmål ikke bare en forklædt tilståelse, og et forsøg på at skabe noget medlidenhed?
Hvis du sagde nej, og han blev ved, så er han en kæmpespasser. Men du er da endnu mere langt ude, når du efterfølgende fester med ham et par dage efter igen. Så virker det som om, du ikke afskyer det han gjorde ved dig og at du heller ikke er sur på ham. Hvilket jeg tror de fleste ville være, hvis de muligvis har været ude for et drugrape.
Så hvad med du fortæller din kæreste, at du har været sammen med en anden, der muligvis har dopet dig, men du var sammen med ham igen efterfølgende, og lader din kæreste tage stilling til om han synes i fortsat skal være kærester?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tror ærligt talt hverken at du eller din kæreste ville få det bedre hvis du fortalte ham om det her forløb. nogle gange er det bedre(for alle) at gøre det forkerte end det rigtige - og hvad folk ikke ved har de ikke ondt af.

jeg har det personligt sådan at min kæreste må gøre lige hvad der passer hende så længe det ikke går ud over mit og hendes forhold. hvis hun har stiv sex med en idiot og fortryder det dagen efter så lad for helved vær' at fortælle mig om det!

Medlem

Må indrømme at jeg vil give Joe_biden ret. Din kæreste vil uden tvivl blive rigtig ked af det, og du vil såre ham dybt.
Så kan man jo bare håbe på at du fremover ALDRIG vil gøre det samme igen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg synes det er så langt ude tøser altid retfærdiggøre overfor sig selv når de har været utro, jeg tror ikke han har smidt noget i din drink, jeg tror bare du er blevet drukket under og så er de primitive instinkter blot givet efter.

Uanset hvad, så er det et sindssygt usympatisk indlæg, Pete. føj!

Jeg tror ikke nogen af os kan give dig svaret på om du er blevet drugget. Det er dog gået hen og blevet en undskyldning som rigtig mange har brugt i lignende situationer. Det skal lige siges at det faktisk ikke er helt lige til at drugge nogen uden at det opdages. Det er mest pga. de fleste kemikalier smager bittert, så det skal være en stærksmagende drink, eller et super potent benzo (f.eks) for at maskere det. Blev du serveret drinks som blev lavet i et andet rum eller udenfor synsvinkel? Der er flere usual suspects som er blevet nævnt. Den følelse af at du flød hen og blev helt viljesløs, kunne måske også bare være en reaktion på at det egentlig føltes ret dejligt, selvom det var en konfliktfyldt oplevelse for dig.

Jeg vil dog medgive at det er en meget kompliceret gråzone. Jeg har selv oplevet at have scoret en pige der havde kæreste på, og da vi skulle til at gå og hentede vores jakker som lå i et soveværelse, smed hun sig på ryggen i sengen. Jeg lukkede naturligvis døren og var over hende med det samme, og hun nød det tydeligvis. Efter vi havde ligget og kysset og gramset lidt, og var blevet halvnøgne begynder hun "vi kan da ikke gøre det i Kim's seng...". Piger vil jo begæres og tænder i bund og grund på en viril fyr med et utæmmeligt bæger som ikke altid stopper for rødt. Så der er altid kampen mellem den pæne (som regel møgbeskidte 8) ) piges samvittighed og fyrens lyst som giver grundlag for erotisk leg. Tilbage til eksemplet: Pigen griber fat om mit håndled da jeg tager hende i skridtet, og vender senere hovedet bort et øjeblik og siger Nej, jeg kan ikke. Da jeg så stopper mit foretagende kigger hun op på mig med et tydeligt skuffet blik. Jeg spørger hende lige ud om hun fantaserer om at blive voldtaget, for jeg vil ikke risikere at stå med en sigtelse i hånden næste dag. Det benægter hun. Vi fortsætter sådan lidt halvhjertet, men det bliver ikke fuldbyrdet sex, da en af de andre fra festen har ringet til kæresten og bedt ham om at hente hende. Jeg kommer i tøjet i en vis fart, og hun tilbyder mig sågar et lift. Så vil jeg dog hellere gå.

Det korte og det lange er, at det et magtspil som foregår. Om man tiltrækkes af hinanden finder man jo ret hurtigt ud af allerede tidligere på aftenen. Pigen vil egentlig gerne underkaste sig lysten men skal overbevises. "hvor meget vil du have mig?" Hun vil tages men det skal ikke være alt for let. Og her kommer så den anden ting der ligger i det; hendes (lille) modstand tjener også til at lette hendes skyldfølelse (dog ikke sikkert at det virker 100% næste dag). Det er sikkert en del voldtægtsanmeldelser som delvist eller helt kan tilskrives skyldfølelsen.

Ang. med stereotypien på en voldtægtsmand, så er jeg ikke sikker på du har ret. Måske kunne ham fyren netop være stereotypen. Han har da sikkert gennem erfaring lært præcis hvordan man skal kurtisere de villige blonde turister, der kommer i hobetal hvert år. Man siger at langt de fleste voldtægter sker mellem folk der kender hinanden, og en forsvindende lille del er overfaldsvoldtægter. Den charmerende, flotte fyr der kender tricksene (både de lovlige og ulovlige) kommer nok noget længere med sit foretagende, og da især hvis han har held til gøre pigen i tvivl om hvad der egentlig er sket, ved f.eks at være virkelig sød og holde i hånd bagefter. De episoder bliver nok sjældent anmeldt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Uanset hvad, så er det et sindssygt usympatisk indlæg, Pete. føj!

Jeg sympatisere ikke med mennesker der er utro, og slet ikke når de bagefter skal retfærdiggøre det overfor sig selv.
Bagefter går hun ud og fester med den samme person - lavt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du vælger at fortælle din kæreste om det der er sker, så synes jeg at du skulle overveje at vise ham dit topic herind, så kan han lige læse det hele igennem.
Uanset hvad er det da forfærdeligt at have haft ufrivillig sex! Men forstår virkelig ikke, hvorfor du valgte at tage til fest med samme person dagen efter, når du har følt dig drug/ouzo raped?

Men om du er blevet drug raped, med en benzodiazepin, GHB/GBL eller om du har drukket så meget at du har fået et "blackout", er meget umuligt for os at svare på! For som du selv skriver så "drak ouzu (meget), en stor tequila og en del øl.", og dagen efter en "masse ouzoer". For mig lyder det som en hel del alkohol for en pige! Det ville nok være pænt farligt at blande en moderat dosis GHB/GBL med så meget alkohol som du drak!

Her er der et link, hvor du kan læse lidt om symptomerne ved at kombinere alkohol og benzoer: http://www.bhpalmbeach.com/program/focus/mixing-alcohol-and-benzos

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg har altid undret mig over date rape fænomenet. Kan man opløse benzoer i alkohol uden at man kan se det? Så vidt jeg ved er de fleste benzoer kun opløselige i propylblablah(kan ikke huske navnet). Og GBL og GHB kan man da smage. GBL smager som at drikke fælgrens selvom om det er blandet op, og GHB er så salt jeg ikke forstår hvis man ikke kan smage det.

Dette betyder ikke at det ikke er sket, men at du fester med ham igen.. WTF?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
I min ophidselse havde jeg for en kort stund glemt det faktum, at du vendte tilbage til en ny fest dagen efter med samme person. Personen der efter dine udtalelser "voldtog" dig. Hvorfor gjorde du det, hvis du følte dig krænket af personen - det er sgu ret underligt. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro at du rent faktisk godt kunne li det. Men hvorfor så oprette et indlæg herinde? Er det fordi du har fået dårlig samvittighed over for din kæreste, og prøver på at få noget medlidenhed fra andre mennesker, så du kan retfærdiggøre din skamfulde opførsel over for dig selv? Eller er det fordi dit store ego virkelig har bildt dig ind at du blev voldtaget, for at kamuflere det personlige nederlag?
Lige for at gøre det klart, så dømmer jeg dig ikke - jeg kender dig ikke, og jeg er sådan set ligeglad med om du er en so over for din kæreste eller ej. Tag det ikke personligt, jeg forstår bare ikke din hensigt?

Lige for at svare på nogle af drengenes spørgsmål omkring drugrape, så er det helt klart muligt at dope folk med GHB, hvis man blander det i hård spiritus. Jeg kunne aldrig selv finde på det, men jeg har engang set en tøs drikke af en vodka flaske der var efterladt til en fest i hendes lejlighed weekenden forinden. Den her pige drak ikke mere end 150-200ml vodka, (jeg ved det fordi jeg sad ved siden af hende hele tiden til før festen, og holdte øje hehe ;) ) Nå men tøsen havde drukket flasken, og pludselig bliver hun meget beruset, så beruset at hun falder sammen og ikke kan stå på sine ben, eller kan komme i kontakt med hende. 5 senere brækker hun sig, og går i koma. Øjnene rulle rundt i kraniet på hende, og der bliver ringet 112. - GHB forgiftning...

Så ja, det kan sagtens lade sig gøre, så længe det er hård spiritus...

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Der er vel større chancen for at kradse af end at blive offer for en drugrape på en combo af ghb og ouzo?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]